Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-04, 15:58
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kantenA
Jag skulle inte påstå att han har lugnat ner sig. Att han flyttat har väl gjort att han syns mindre. Eder bor någonstans i stan och är varje dag rädd för att bli klippt av någon han blåst innan. Killen har förlorat varenda vän han en gång hade på grund av sitt giriga, mytomaniska jag. Han är ensam.

Angående Camilos försvinnande så var den sista personen han skulle träffa jhonny bäver, en så kallad konkurrent till Camilo. Camilo gick ifrån sin vän för att möta bäver.

Om du eller nån annan kan/vill ge ett tips om vem denne Jhonny Bäver är, pm:a gärna mig.
Har försökt lyssna runt men ingen tycks veta eller vilja berätta vem Bävern är...
Citera
2018-09-05, 22:36
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ejsynlig
Om du eller nån annan kan/vill ge ett tips om vem denne Jhonny Bäver är, pm:a gärna mig.
Har försökt lyssna runt men ingen tycks veta eller vilja berätta vem Bävern är...

Johnny malm
Citera
2018-09-10, 16:52
  #51
Medlem
Är jepparna ni nämnt bra på att hålla tyst eller finns det nån som glappar? Måste vara nån i kretsen som gärna pratar. Sällan alla kan hålla helt tyst om ett försvinnande. Ut å luska nu ni som bor i området!
Citera
2018-09-18, 23:14
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenleker
Johnny malm
Tusen tack ❤️!!
Citera
2019-05-24, 01:20
  #53
Medlem
Wigilantes avatar
En kille som satte eld på sin egna lgh och därmed torskade massa knark som inte var hans, han brukade vara springpojke åt vissa i Åkersberga för länge sen typ sen åkte han in, har inte hört nått sen dess men umgås inte i dom kretsarna direkt så vettefan
Citat:
Ursprungligen postat av ejsynlig
Om du eller nån annan kan/vill ge ett tips om vem denne Jhonny Bäver är, pm:a gärna mig.
Har försökt lyssna runt men ingen tycks veta eller vilja berätta vem Bävern är...
Citera
2019-05-30, 07:00
  #54
Medlem
är inte denna kille son till kerstin som driver trafikskola?
Citera
2019-05-31, 09:57
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagserdiginte
är inte denna kille son till kerstin som driver trafikskola?
Stämmer bra
Citera
2020-10-22, 20:49
  #56
Medlem
Efterlyst har tagit upp fallet igen.
Hoppas ni som är ansvariga för detta är nervösa nu och hoppas ännu mer att folk öppnar munnen och anger er... Dax att visa lite kurage nu!
Citera
2020-10-23, 00:17
  #57
Medlem
Misantrop1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejsynlig
Efterlyst har tagit upp fallet igen.
Hoppas ni som är ansvariga för detta är nervösa nu och hoppas ännu mer att folk öppnar munnen och anger er... Dax att visa lite kurage nu!
Vad jag hört är iaf en av de ansvariga också "försvunnen" nu..
Citera
2020-10-23, 00:20
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop1891
Vad jag hört är iaf en av de ansvariga också "försvunnen" nu..

Vet du vem? Pma gärna mig om du känner för det.
Citera
2020-10-28, 10:53
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop1891
Vad jag hört är iaf en av de ansvariga också "försvunnen" nu..

Och med "försvunnen" menar du död? Kanske i od/självmord?
Citera
2020-11-05, 20:52
  #60
Medlem
Mindbusinesss avatar
Polisen kopplar ihop det med två andra fall;

Paulo Longoni, 26, försvann spårlöst utanför Stockholm för ett år sedan.
Nu har han hittats död i en skog i Uppsala.
– Det utreds som mord, säger Anders Bryngelsson på polisen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...-hittad-mordad

Under loppet av sex år har tre män i samma ålder försvunnit spårlöst i samma område runt Vallentuna och Åkersberga.
https://www.expressen.se/nyheter/tre...ars-mellanrum/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback