• 1
  • 2
2006-01-14, 23:27
Medlem
anarquistas avatar
Har någon av er ett jobb eller pluggar seriöst?
Citera
2006-01-14, 23:37
Medlem
Dorazios avatar
aja okey.. trodde att du menade att man skulle gå på skiten i en vecka för att sedan byta substans o köra i en hel vecka osv.
Men då hajar ja.. men de e lite skoj att köra halva reg. på en månad för att sedan ta de lungt i en månad...

Och på anarquista fråga: så nej inge jobb, och plugga färdigt i våras Men de suger faktiskt att va arbetslös.. dårå?
Citera
2006-01-14, 23:47
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anarquista
Har någon av er ett jobb eller pluggar seriöst?

Vilken fördom/åsikt/erfarenhet/anledning ligger till grund för den frågan?
Citera
2006-01-15, 00:23
Medlem
BrotherLouies avatar
tjaa.. kan ju tänka mig att personer som går på hans schema kan ha lite svårt o sköta sig på jobbet/skolan
Citera
2006-01-15, 00:28
Medlem
Dorazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherLouie
tjaa.. kan ju tänka mig att personer som går på hans schema kan ha lite svårt o sköta sig på jobbet/skolan

hehe.. antar att du menar mig...
de e inte så att varje vecka se ut så.. men de kan dyka upp veckor som ser ut så bara
Tänkte bara for the recorde
Citera
2006-01-15, 00:34
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherLouie

Jo, det kan ju bli lite knepigt.
Jag uppfattade det som att frågan gällde alla som deltog i diskussionen. My bad.
Citera
2006-01-15, 01:56
Medlem
Dorazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
Jo, det kan ju bli lite knepigt.
Jag uppfattade det som att frågan gällde alla som deltog i diskussionen. My bad.

du har nog rätt.. tog åt mig lite bara
Citera
2006-01-15, 18:24
Medlem
anarquistas avatar
Jag syftade på alla som tyckte det verkade briljant att ta droger varenda dag och dessutom byta drog hela tiden. Hade jag haft ett jobb skulle jag inte vilja dyka upp med massa E, syra eller nåt annat i kroppen, speciellt inte om jag ska köra bil. Samma med studier, det lär inte bli så mycket gjort om man ska ägna sig åt knarkande på heltid. Vet inte riktigt vilka framtidsplaner ni (dvs. ni som kan tänka er att följa ett sånt här schema) har, men de kan ju inte vara särskilt långtgående.
Vad har ni för ambitioner här i livet? Vill ni inte åstadkomma något för er själva eller världen?
Citera
2006-01-15, 21:59
Medlem
BrotherLouies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
Vilken fördom/åsikt/erfarenhet/anledning ligger till grund för den frågan?
Jag syftade mest på det här inlägget, men samtidigt så berör det ju alla i tråden så det känns ju relevant att alla kan svara på frågan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in