2017-10-19, 19:40
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Han är själv inte intresserad av att ha sex med barn eller bebisar men han har chattat
med andra män om det. Han kände målsägandens mamma och blev vid ett tillfälle i
november 2013 ombedd att byta blöja på pojken när han var på besök i deras lägen-
het. Målsäganden kan ha varit sex eller sju månader gammal. Han såg en chans att
kunna imponera på andra män och tog några fotografier med sin mobiltelefon när
målsäganden låg på skötbordet. Det var inte något han planerat utan han fick ett
infall när tillfället uppstod. I den stunden tänkte han inte på målsägandens mamma.
Han rörde vid målsägandens rumpa och det är hans hand som syns på fotografiet.
Han särade på skinkorna så att målsägandens anus skulle framträda.
Det kanstämma att han tog fyra fotografier med sin Iphone 4. Det var den telefon som låg i
hans nattduksbord. Han har inte något minne av att han fabriksåterställt den men
han vet att han raderade bilderna när han bytte telefon. Det är mycket möjligt att
han förträngt detaljer för att han inte vill minnas vad han gjort, men det är riktigt att
han har skickat en del material vidare till andra. Han förstår att det innebär att dessa
personer i sin tur kan skicka bilderna till andra och att de därför sprids.
Meddelande
Citera
2017-10-19, 20:01
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Meddelande

Ett citat ur domen som definivt säger att han dålig impulskontroll, inte mycket självinsikt och verkar sakna förmågan att leva sig in i vad det betyder för den som blir utsatt samt utan att tveka bidragit till att bilderna sprids.
Citera
2017-10-19, 20:41
Medlem
nilaM83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Du har ett gränslöst beteende och borde medicinera eller låsas in. Eller så är du vänsterindoktrinerad å det grövsta.
Det enda personerna som byter blöja på en bebis är pappan, mamman, kvinnliga släktingar eller mammans kvinnliga väninnor. Inga andra. Någonsin.

Enligt domen verkar han vara så störd att det borde märkts i förhållandet till andra människor. Var mamman en köpe fru månntro?

Men håller er till det relevanta istället. Han är så störd att han tydligen kunde leva ett dubbelliv utan att någon märkte något.
Citera
2017-10-19, 21:00
Medlem
Dan Thomas JOAKIM Jonsson, 19810116-0334
c/o Christer Yrjas
Agusa 154
297 94 Degerberga

Han hade ett bra liv med sambo och heltidsjobb sedan 2008 innan han greps i oktober
2016.

Han förvarade USB-minnet bakom en burk i källaren
för att hans sambo inte skulle hitta det.
Det var egentligen männen han var intresserad och attraherad av och inte barn.
Senast redigerad av 007Bond 2017-10-19 kl. 21:10. Anledning: Tillägg
Citera
2017-10-19, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Det värsta är ju att för oss normala så är ju blöjbytet inte något annat än ett blöjbyte.

Man blir ju helt tagen av att det uppenbarligen finns sinnessjuka jävlar som ser något sexuellt i ett blöjbyte på en bebis. Vilken förälder har en sådan mental beredskap?
Jag har mycket nära polare som jag utan vidare skulle kunna be om hjälp att fixa en unges blöjor (för 30 år sedan) och inte fan skulle jag kunna drömma om att någon av polarna skulle kunna se något annat än en nedpissad blöja.

Jag är inte naiv, jag har bott och jobbat i andra länder i hela mitt vuxna liv. Jag har varit med om saker som få Svenskar har erfarit. Trots min rika erfarenhet så skulle jag inte kunna föreställa mig att någon polare skulle kunna bli upphetsad av ett blöjbyte på en bebis.
Det finns helt enkelt inte på kartan.
I
Vilken sinnessjuk jävla gris. Hoppas skiten blir inlåst på ett dårhus.

Klart att man kan, men normalt så gör man inte det! Då ska det ju vara en speciell situation inte bara för att.
Citera
2017-10-19, 21:11
Bannlyst
Han var enligt domen speciellt intresserad av barn upp till 3 år.. Degerberga har en befolkning på 1300 invånare. Han får flytta tillbaka till Stockholm om han vill hålla sej undan folks vrede.. Enligt personnummret 4 sista siffror så ser man att Joakim Jonsson är född i Stockholm.

Citat:
Ursprungligen postat av 007Bond
Dan Thomas JOAKIM Jonsson, 19810116-0334
c/o Christer Yrjas
Agusa 154
297 94 Degerberga

Han hade ett bra liv med sambo och heltidsjobb sedan 2008 innan han greps i oktober
2016.

Han förvarade USB-minnet bakom en burk i källaren
för att hans sambo inte skulle hitta det.
Det var egentligen männen han var intresserad och attraherad av och inte barn.
Citera
2017-10-19, 21:43
Medlem
nilaM83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Han var enligt domen speciellt intresserad av barn upp till 3 år.. Degerberga har en befolkning på 1300 invånare. Han får flytta tillbaka till Stockholm om han vill hålla sej undan folks vrede.. Enligt personnummret 4 sista siffror så ser man att Joakim Jonsson är född i Stockholm.

Han kommer inte från Stockholm han kommer från Sundsvall.
Citera
2017-10-19, 21:52
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Vem fan ber sin vän, en man, att byta blöja på sin unge? Skulle aldrig komma på tanken ens, och jag känner heller ingen som skulle göra det.
Men en kvinna?

Väldigt lustigt fall.
Blev han glad när han skulle få byta blöja månne,
eller kanske han kom på att han skulle kunna ta lite bilder när han väl stod där.
riktigt skevt alltså

har googlat, men är inte säker på vilken bild som tillhör namnet.
nån?
Senast redigerad av UgLyBastard 2017-10-19 kl. 22:09.
Citera
2017-10-20, 06:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nilaM83
Han kommer inte från Stockholm han kommer från Sundsvall.

Inte enligt personnumret, han kan ha varit skriven i Stockholm när han föddes.
Citera
2017-10-20, 07:52
Bannlyst
Någon som vet hur han åkte ditt? Bilder på en bebis stjärt kan inte vara så där jättelätt att spåra. Vad det polisen inre spaning? Att man hittade META information i bilderna?

Eller var det mamman som kom på honom?
Citera
2017-10-20, 08:10
Medlem
Per Feckts avatar
Domen går inte att nås via minfil längre. Kan någon lägga upp den igen?
Citera
2017-10-20, 09:56
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Vem fan ber sin vän, en man, att byta blöja på sin unge? Skulle aldrig komma på tanken ens, och jag känner heller ingen som skulle göra det.

Precis. Sånt sker inte. Det finns fler hundar begravna här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in