Vi klarar oss själva. Men i en del fronter behöver vi hjälp... och ett måste är att samarbeta. Ni vill joina mitt team, eller hur?
Ni söker efter det omöjliga. Följ mig isf.
Jag har blivit diagnoserad bipolär, adhd och ASperger Syndrom. Den tredje tvivlar jag rätt så starkt på faktiskt... för jag följer mina egna resonemang. Jag läser folk hur lätt som helst. Men ibland... ibland kan jag bli lite förvirrad
Fortsätt med det ni sysslar med. Om ni känner att det är rätt. Gör det. Fortsätt och tvivla inte för att andra säger det motsatta. För de försöker hindra dig från att hitta rätt. Ju mer motstånd. Destå mer rätt har du.
Ge aldrig upp hur jobbigt det än känns. Ge inte upp. Ok? Jag var tvungen att vara kvar på psyket under 2 timmars samtal med sjuksköterskor som sa att jag måste stanna kvar för dagen. Ville ge mig Zyprexa och Stesolid. Tackade nej. Efter det var skött gick jag tillbaka till mitt rum, och bums, jag fick träffa läkare igen. De hade kommit med ett beslut. Jag fick åka hem.
SÅ JÄVLA TUR!!!!!! JAg var överlycklig när jag hörde det
Seroquel 600mg och Zyprexa har jag slutat med. Inne på 5e dagen. Känner fortfarande av avtändningen men det är inte speciellt farligt. De här medicinerna är värdelösa för mig nu. Om ni undrar hur länge jag tog dom... 1år + 3år.