Efter en blöt kväll för någon vecka sedan så hettade det till rejält mellan mig och damen. Slutade med att vi hade sex i kanske 3-4 timmar, riktigt bra!
Dagen efter märkte jag att min penis hade svullnat upp, en hel del faktiskt. Omkretsen hade lätt dubblats. Det var själva förhuden, alltså bakom ollonet som svullnaden började, och gick nästan hela vägen ner till roten. Kunde ej dra förhuden bakom ollonet. Såg ut som en jävla ballong
Nu någon vecka senare har svullnaden gått ner men penisen är ej återställd till hur den var innan. Jag känner att vävnaden innanför huden inte är lika tight som förut, dock vid roten är den helt normal. Som om vävnaden inuti liksom har sprängts eller något. Omkretsen på skaftet är fortfarande tydligt märkbart större än innan sexkvällen och det ser jävligt lustigt ut när jag drar bak förhuden. Omkretsen vid slak är cirka 3 gånger större än själva ollonet, kanske dubbelt vid erektion. Omkretsen är i särklass störst runt mitten av penis.
Detta har även medfört att jag nu har mycket mer förhud än tidigare, väldigt mycket skinn..
Någon som är insatt? Har jag knullat sönder min penis? Ska kontakta läkarvård imorgon.