2024-12-30, 11:51
Medlem
Pinoputchins avatar
Jag hade Hortons Huvudvärk en gång under 2 dagar år 2005 i Malmö. Det var ett rent helvete kan jag säga, men det kom aldrig tillbaka. Jag gick till vårdcentralen och fick diagnosen.
Senast redigerad av Pinoputchin 2024-12-30 kl. 12:13.
Citera
2025-01-19, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Är du riktigt desperat så skulle jag rekommendera svamp med psilocybin eller LSD. Har inte haft ett anfall på 8 år. Innan så fick jag syrgas och det fungerade också bra även om det inte fungerar förebyggande som svampen. En liten dos svamp varannan månad. Med syrgasen så måste du vara redo och ta det direkt när du känner att en attack är på gång, lätt att man blir fånge i sitt egna hem.

Jag vill höra allt! Vilken dos kör du på? Svamp eller LSD? Jag börjar bli desperat efter 11 år med skiten. Mitt liv har stannat upp pga klusterhuvudvärk. Mina anfall tar om varandra vart annat och det värsta är väl ändå att jag fått kronisk variant nu. Hur ofta hade du anfall innan du började din ”medicinering”?
Citera
2025-01-19, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oroligkvinna
Jag vill höra allt! Vilken dos kör du på? Svamp eller LSD? Jag börjar bli desperat efter 11 år med skiten. Mitt liv har stannat upp pga klusterhuvudvärk. Mina anfall tar om varandra vart annat och det värsta är väl ändå att jag fått kronisk variant nu. Hur ofta hade du anfall innan du började din ”medicinering”?

+1.
Och vart får man tag i svampen? Plockar den själv?
Citera
2025-01-19, 15:35
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oroligkvinna

Jag brukade få mina perioder en gång per år i runt 4-6 veckor med 1-3 attacker per dag. Hade dem i runt 15 år innan jag började köra med svamp eller LSD. Med svamp körde jag en dos på 2g en gång var tredje månad i förebyggande syfte. Har inte haft en enda attack på tio år. Dock har jag inte kört någon svamp eller lsd fem år nu då det dels har varit svårt att få tag på (fixade via darknet förut) och dels så har jag inte fått några perioder sen dess.
Citera
2025-02-26, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JopetPhoj
+1.
Och vart får man tag i svampen? Plockar den själv?

Köper ute på gatan eller beställer hem odlings kit från nätet. Om det är värt att riskera böter/fängelse avgör beställaren 🫡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in