• 5
  • 6
2017-10-31, 01:38
Medlem
zoump187s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mytologi
Är den död än?

Såklart inte, den lever. Har hänt lite sen sist dock.

1. Den jävlen rymde ur mathålet som är hälften så stort som kroppen, fick leta runt varenda hörn men hittade den lilla busen tillslut.

2. Matade den med ett kryp för ett tag sedan, men verkar ha gott i något no food läge, vilket jag har läst att de gör på vintern.

3. Han lever och verkar pigg iaf
Citera
2017-10-31, 02:54
Bannlyst
Hade sådana där titt som tätt inne när jag bodde bredvid en skog.

Den största var fan som en snusdosa snabb så innihelvete.
Citera
2017-11-15, 21:48
Medlem
hur blev det med spindlen? bor han fortfarande kvar i den där plastlådan? blev det nåt kokosbolls-territorium eller?
Citera
2017-11-27, 04:30
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Aw, kom att tänka på min gamle kompis. Varenda kväll/natt jag gick och tände i köket så satt den på golvet mitt i rummet. Fick aldrig reda på vart den häckade om dagarna men efter någon månad så var det ett trevligt besök, även för spindelrädda mig.

Som redan nämnt, släpp lös den i hemmet och den hittar sin rätta plats.
Citera
2017-11-27, 09:31
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlassadSomRacist
döp honom till peter Han äter nog småkryp så ut å leta eller köp i närmsta djuraffär.

Peter!

Brukade ha den här typen av spindlar i golvbrunnen inne på toaletten, men jag satte upp ett speciellt nät och hade en bekant som fixade till vattenlåset åt mig. Inte en spindel i sikte efter det (Peppar peppar...).

Dessa spindlar är dock ganska intressanta, eftersom de är väldigt snabba och gillar att sitta stilla på samma plats flera dagar i streck för att sedan helt plötsligt försvinna spårlöst.
Citera
2017-12-30, 04:40
Medlem
lever den än eller ska du inte släppa ut den vid nyår?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in