2010-09-23, 12:23
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyfuge
En enzym unik för just grapefrukt? Vad heter den? Och varför skulle blodgrape vara sämre?

Nu var det ju visserligen inte det centrala i mitt förvirrade, närmast surrealistiska, resonemang; utan cocktaileffekten som blir kratom + zolpidem. Har varit hög på kratom och inte upplevt något speciellt när jag tagit stilnoct för att sova. Men den här gången, när kratomen nästan helt slutat verka och gått ur kroppen, då jävlar. Känns som ett vanligt zolpidemrus med overklighetskänslor och annat kul fast smått kusligt, bara mer än vanligt. Och om det inte kan ha med juicen att göra, vad är det då det handlar om?!

Edit: Kollade wikipedia nu och det verkade stämma som du sa. Men någon förklaring till varför blodgrape skulle vara sämre såg jag inte.

Kan själv inte svara på just vad det är men har iaf provat med blodgrape innan jag hörde att det måste vara vit och blodgrape gav NADA effekt iaf.
Citera
2010-09-23, 12:25
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Tror att postafen ska tas en timme lr två innan kryptet men är inte helt 100 då jag aldrig behövt det själv.
Jag tar gärna mitt på tom mage och äter ett tag efter jag tagit mitt krypt och då i micrat vatten med lite honung och fun-light för smakens skull.
Om det är bättre lr inte med varmt vatten vet jag ej men jag tycker jag får bättre effekt än om jag bara bombar det.
En del säger att krypt är likt tramadol andra inte, själv har jag ingen uppfattning om det.

Helst en timma innan bör man ta sin postafen. Brukar nästan alltid ta dom i förebyggande, det är värt för det är inte kul att pajja ett helt rus pga illamående för det kan slå till när man minst anar det. Jag blir iaf lätt illamående om jag dricker mycket kaffe till och jag blir alltid sugen på kaffe eftersom det tycks boosta effekten väldigt bra.
Citera
2010-09-23, 15:59
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gemejmera
är det jäättevanligt att man spyr av krypton? försvinner det sköna ruset då? förstår att det är väldigt inviduellt.
tog ingen postafen.
Det är som du säger väldigt individuellt. Men man kan säga att så gott som alla riskerar att åtminstone bli illamående första gången de provar krypton. Sen om man spyr också är ju lite svårt att säga men allt hänger på dos och tolerans. Om man är helt färsk på allt vad opiater/opioider/krypton heter och tar över 1 gram och inte väger så mycket mer än 70 kg så skulle nog de flesta må illa och spy eller vara nära på att spy.

Om man spyr tidigt så att man spyr upp dosen får man ju självklart mindre effekt, men om man spyr så var det ju uppenbarligen för mycket från början så då spelar det väl ingen roll...

Om man spyr efter typ 1-2 timmar så spyr man antagligen inte upp något eller så mycket av dosen och då fortsätter ju självklart ruset.

Det jag tycker brukar hända efter att man spytt på opioider (jag har aldrig spytt av enbart krypton) är att man mår bättre! Illamåendet går över, åtminstone efter ett tag. Men ibland kan det vara helt kört och hela ruset blir förstört.
Citera
2010-09-23, 16:16
Medlem
Torden32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyfuge
En enzym unik för just grapefrukt? Vad heter den? Och varför skulle blodgrape vara sämre?

Nu var det ju visserligen inte det centrala i mitt förvirrade, närmast surrealistiska, resonemang; utan cocktaileffekten som blir kratom + zolpidem. Har varit hög på kratom och inte upplevt något speciellt när jag tagit stilnoct för att sova. Men den här gången, när kratomen nästan helt slutat verka och gått ur kroppen, då jävlar. Känns som ett vanligt zolpidemrus med overklighetskänslor och annat kul fast smått kusligt, bara mer än vanligt. Och om det inte kan ha med juicen att göra, vad är det då det handlar om?!

Edit: Kollade wikipedia nu och det verkade stämma som du sa. Men någon förklaring till varför blodgrape skulle vara sämre såg jag inte.

Jag vet inte hur det står till med blodgrape, jag ville bara svara så du förstod att det inte handlade om vitaminen. Jag ber om ursäkt om du uppfattade mitt inlägg som fientligt eller så. Jag måste säga att jag inte har någon aning om det där med zolpidemet, ville som sagt bara säga att det handlade om en enzym och inte vitamin
Citera
2010-09-23, 17:02
Medlem
racermans avatar
Satan va dålig effekt jag får utav Prylshoppens krypton, har tagit 0,5+0,7g nu på tom mage, första dosen kl 15:30 o andra nån timme senare o får inte särskilt mycket effekt.

Vad har ni för tips för att göra det så effektivt som möjligt?
Citera
2010-09-24, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
menar du att det skulle vara farligt att blanda ssri med benso?? det torde vara en av de vanligaste kombinationerna som skrivs ut till personer med ångest och depression världen över

Han undrar ju först och främst om det är farligt att blanda SSRI med Krypton.
Jag hoppade av Prozac för 13-14 dagar sedan. Finns det några risker eller är det säkert att ta krypton ihop med SSRI? Jag har tagit Buprenorfin i början av de 13-14 dagarna och inte fått några besvär alls.

Är det safe att ta krypton om man "tänder av" på ssri?
Citera
2010-09-24, 13:06
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racerman
Satan va dålig effekt jag får utav Prylshoppens krypton, har tagit 0,5+0,7g nu på tom mage, första dosen kl 15:30 o andra nån timme senare o får inte särskilt mycket effekt.

Vad har ni för tips för att göra det så effektivt som möjligt?

tog 2 bomber med sammanlagt lite över 2gram för 1 timma och 30 minuter sen slog bra på mig, kanske dock är för jag tagit rätt mycket annars så tycker jag LH's senaste var bra mycket bättre än prylshoppens
Citera
2010-09-24, 20:13
Medlem
racermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
tog 2 bomber med sammanlagt lite över 2gram för 1 timma och 30 minuter sen slog bra på mig, kanske dock är för jag tagit rätt mycket annars så tycker jag LH's senaste var bra mycket bättre än prylshoppens

Kör jag sådana doser så åker jag på en sån förbannad AT, får ett skönt rus dock.

Eftersom jag får sådana ATs på krypton undrar jag hur man kan landa efter några gram, kan man köra en liten dos på typ 0,2-0,5g dagen man vaknar med AT o landa på? Funkar det bra?
Citera
2010-09-24, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racerman
Kör jag sådana doser så åker jag på en sån förbannad AT, får ett skönt rus dock.

Eftersom jag får sådana ATs på krypton undrar jag hur man kan landa efter några gram, kan man köra en liten dos på typ 0,2-0,5g dagen man vaknar med AT o landa på? Funkar det bra?

Alltså, åker ni verkligen på en sån AT efter endast EN dags användande?
Tycker ordet AT är rätt starkt efter bara en dags bruk.

Hur som helst tror jag att vissa batcher ger en större risk till "AT" än andra. Känner själv att jag nästan föredrar PS batch då den är mer utbankad än LHs, särskilt då jag inte tar det i syfte att nodda. Känns bara som att chansen för at är större då skiten är starkare.

Ska bli spännande att testa LHs batch nu, det var ett tag sedan jag använde deras. PS har funkat bra på mig, så även doseringen( ingen At.). Hoppas att det funkar lika bra med LHs trots att det sägs vara av bättre kvalitet.
Citera
2010-09-24, 23:25
Medlem
Fishdickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Alltså, åker ni verkligen på en sån AT efter endast EN dags användande?
Tycker ordet AT är rätt starkt efter bara en dags bruk.

Jo visst finns vi. Får AT efter enbart en dag, dock enbart psykisk sådan men behagligt är det inte.
Citera
2010-09-25, 00:23
Medlem
gemejmeras avatar
Heeej.
har slängt i mej kanske 3-4 g seenaste timmarna. det kommer ifrån pryl.
nån som vet om det går boosta upp ruset på nå vis?.. kanske kaffe eller nån aktivitet? tack för svar
peace
Citera
2010-09-25, 00:43
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gemejmera
Heeej.
har slängt i mej kanske 3-4 g seenaste timmarna. det kommer ifrån pryl.
nån som vet om det går boosta upp ruset på nå vis?.. kanske kaffe eller nån aktivitet? tack för svar
peace

Kaffe funkar till viss del, men har du tillgång till cannabis så är det väldigt bra att boosta med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in