2010-04-15, 19:45
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Pinkskin och TheVoid: Där ser man.
Jag har gjort kratom och kryptonté till en hel "grej". Först då blandar jag ut kryptonet i varmt, småkokande, té av fruktsmak. Medan det svalnar lite så ser jag till att göra några smarriga mackor, eller annat, för mat på tom, kratom-mage, gör ett underbart kratomrus. Har aldrig bombat kratom, eller krypton, illa smakar ju inte kratom.
Citera
2010-04-15, 19:53
Medlem
Satansmords avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6949631.ab
Citera
2010-04-15, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetmaryjane
Eller så har dom fått sälja en jävla massa...
Ja hoppas det är så, jag har oxå fått mitt krypton i dag men det är ju jävligt om det skulle blivit klassat... Är det ingen som är sugen att starta någon slags namninsamling eller så runt hela detta så vi kanske kan få dom jävlarna som sitter och bestämmer över vad vi ska stoppa i oss och inte göra detta olagligt... Skicka isf ett PM vad du kan göra jag har clustrade webservrar om det blir populärt :P
Kanske redan någon som gjort något sånt här kan ni isf skicka info till mig..

Sen kan jag tillägga att jag käkar ca 3-4g om dagen i typ 11 månader, och jag har inte dött än iaf jag mår hur bra som helst. Jag missbrukar inte utan för att må bra utan massa andra piller som jag har utskrivet... krypton/kratom är så jävla bra man får all livs lust åter

Ps var snäll och klaga inte på min stavning jag har dyslexi
Citera
2010-04-15, 20:00
Medlem
Torden32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satansmord

Läs tidigare i tråden så får du se en del av obuktionsrapporten där det visar sig att han hade andra droger i sitt system och den kombinationen han hade i sitt system är livsfarlig.
Citera
2010-04-15, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satansmord
tror du någon missat de där?
Stoppar man i sig alla jävla piller man har och sen kanske tar lite krypton ja då kanske man dör men då kanske man vill dö också...och kanske också dött av bara pillren vem vet tragiskt iaf.... läs på smartbar dom har tagit del av samma obduktions rapport som aftonbladet det är bara de att aftonbladet råkat glömma skriva att han hade massa annat skit i blodet...

edit: jag skrev nog samtidigt som Torden32 sorry
Senast redigerad av buuo 2010-04-15 kl. 20:12.
Citera
2010-04-15, 20:33
Medlem
Jag kräver en upprättelseartikel i Aftonbladet! Om ett halvår kommer väl nästa skop: "Man som ramlade ner från balkong dog av nätdrog", "Fallskärmen vecklade inte ut sig - nätdrog tog Bjarnes liv" osv.
Citera
2010-04-15, 22:24
Medlem
Slingshots avatar
Edit: Var redan postat.
Senast redigerad av Slingshot 2010-04-15 kl. 22:26.
Citera
2010-04-15, 22:32
Medlem
skogsbärets avatar
countdown till klassning!
Citera
2010-04-15, 22:40
Medlem
ultraprutts avatar
Hehe, kan inte svälja två kvadratcentimeter toapapper med ursäkten att man inte drar i sig vad som helst. Lol
Citera
2010-04-15, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D-D-R
JAG VET ATT DET ÄR LITE SENT MEN JAG MÅSTE GE SMARTBAR EN ELOGE.

NI STOD UPP MOT DEN TYRANISKA JÄVLEN SOM KALLAS AFTONBLADET. GENOM ATT VÄGRA SPELA MED I DERAS STACI INSPERERADE VÄRLD HAR NI GETT ALLA I SVERIGE LITE MER FRIHET.
OCH VISAT ATT DET FINNS VISSA SOM INTE LÅTER SIG SKRÄMAS TILL TYSTNAD MED LÖGNER OCH PROPAGANDA. NI HAR GJORT EN STOR TJÄNST FÖR ERT LAND, OCH BÖR HYLLAS.

LÄNGE LEVE SMARTBAR

Live to fight another day
Citera
2010-04-16, 00:05
Medlem
FaNirs avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6949634.ab

Haha fy fan. Den där Anna Milhagen verkar ju inte ha alla hemma, läs hennes kommentarer
Citera
2010-04-16, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartbar
0,3mcg alimemazin (lugnande medel: Theralen), 0.1 mcg desmetylalimemazin (nedbrytningsprodukt av alimemazin), 0,7mcg O-desmetyltramadol (förorening i mitragynpulver, (henke kommenterar: enligt SKL finns inga sådana fororeningar i Krypton dock)), 0,7mcg venlafaxin (antidepressivt medel, Efexor), och 0,2 mcg O-desmetylvenflaxin (nedbrytningsprodukt av venlafaxin), samt 0,16mcg mitragynin (s.k internetdrog som köps under namnet Krypton) per gram lårblod. O-desmetyl- och mitragynkocentrationerna är höga. Varken alkohol eller annan narkotika har påvisats (henke kommenterar: bortsett från den lista av narkotiska preparat som listas ovan)

Mycket intressant! Då det är en opioid, så se upp för beroendet. Jämför med dom som missbrukar olagliga opioider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in