Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Jag misstänker att de inte köper direkt från producenterna, utan köper via mellanhänder,
(/start henke)
MEN DITT GAMLA JÄVLA HELVETE!!!!
VI KÖPER FRÅN DYDER, PUNKT SLUT. DET ÄR VAD SOM STÅR PÅ FAKTURAN OCH DET ÄR TILL DEM PENGARNA GÅR. HÅLL KÄFTEN OM DINA TEORIER ANNARS SÄTTER JAG FANIMEJ DIT FORUMETS ANSVARIGE UTGIVARE FÖR ALL SKIT DU SPRIDER!!!
DET RÄCKER NU!!!
MISSTÄNKER DU FAUL PLAY ÄR DU VÄLKOMMEN ATT POLISANMÄLA BÅDE SMARTBAR OCH PRYLSHOPPEN FÖR BEDRÄGERI SÅ FÅR POLISEN GÅ IGENOM VÅRA INKÖPSORDERS OCH VERIFIERA ATT VARORNA VERKLIGEN KOMMER FRÅN DYDER.
MEN ATT SPRIDA DINA SPEKULATIONER PÅ DET SÄTT DU GÖR HÄR ÄR INTE OK!! HAR DU ETT CASE SÅ HAR DU ETT CASE, OM INTE SÅ ÄR DU BARA EN SVAMLANDE IDIOT SOM SNART KOMMER FÅ UPPLEVA HUR RÄTTSSYSTEMET SER PÅ PUBLICERAD INFORMATION SOM BARA TEORISERATS FRAM UTAN ATT HA VERIFIERAS!!!
Vårt störta problem i detta ärende är TRO, så: "Novus Ordo Seclorum" verkar behövas trots allt.
Stäm oss för bedrägeri om du tycker att du har anklagelser som håller. Har du tur blir du inte ruinerad när du förlorar i rätten. Jag tänker dock inte lägga någon energi på harm reduction för din skull där så the case is yours and yours alone.
Med måttligt irriterade hälsningar
H
(/end henke)