2010-04-01, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Satan vilken snabb leverans av Prylshoppen. Beställde i går vid 16.30. Fick det i dag vid 11.00. Och jag bor också i norra Sverige.

Inte för att det är fel på Smartbar, men tänkte bara testa Prylshoppens. Är ju lite dyrare. De brukar dock skicka lite, lite snabbare än Smartbar. Hade jag beställt från Smartbar så hade de kanske inte hunnit skicka det i går, och då hade jag inte fått det innan helgen.

(/start henke)

Ju mer företaget växer desto mer ordnade arbetstider får man ha. Det gick an när Henke packade allt själv, skötte kundtjänsten själv och åkte till posten själv. Då var det inga problem att orders ända fram till halv sex på kvällen och få dem skickade samma dag. Nu har vi anställda på såväl ordermottagning som på paketering och ivägskick dock varpå vi fått anpassa oss till normala arbetstider, normal arbetstakt och det faktum att orderskrivande och paketering sker på bestämda tider för att det öht skall gå.

Detta medför förlängda hanteringstider på vissa områden. Organisation slöar ned...

Jonas på PS lever nog idag ungefär det liv som Henke levde för 4 år sedan. Det är kul, kunderna blir nöjda och man känner sig väldigt uppskattad av både kunder och leverantörer, enda nackdelen med att jobba så är att företaget inte kan växa aktivt men vill man bara ha mat på bordet och pengar till hyran så funkar det ju ändå.

(/end henke)
Citera
2010-04-01, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Hmm, behöver jag äns berätta?

Jag vet mycket väl att du vet exakt vad jag menar. Kanske t.om. kan hälsa till Fredrik när vi ändå håller på.

ens*

Bonazi var från Spicenordic, Krypton från Legalhigh (jaja vet att det är smartbar), och sist HBW från shamanic-extracts...

Att jag skulle vara ute efter att hylla produkterna är det ingen tvekan om för jag gillar dom allihop.

Om jag är från smartbar eller inte får du fortsätta fundera på och förhoppningsvis klura ut något vettigt, istället för att anklaga mig för att vara partisk
Citera
2010-04-01, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Är det här ett aprilskämt så är det nog det grymmaste sådana i mannaminne

Det hade ju bara varit för elakt!

Mvh

/Fredrik
Citera
2010-04-01, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sistaversen
Jag har en jävla huvudvärk, men inga tabletter hemma. Undrar därför om jag skulle kunna ta krypton för att dämpa värken så att jag kan sova, har typ en 0.5a kvar och använde sist igår...

lyckades du somna?
Citera
2010-04-01, 15:33
Medlem
FaNirs avatar
Någon som vet hur länge posten kör ut paket? Tror ni att det kan komma till mitt uthämtning ställe idag eller är det för sent?
Citera
2010-04-01, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
Någon som vet hur länge posten kör ut paket? Tror ni att det kan komma till mitt uthämtning ställe idag eller är det för sent?

Posten levererar som vanligt idag. Om det inte kommer idag så blir det på tisdag.
Citera
2010-04-01, 16:39
Medlem
Antidots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Tack!

Kratom blir inte klassat trotts allt, vårt och ert arbete lönade sig!

Mvh

/Fredrik

Hmm, ursäkta att jag är lite oinformerad nu. Men har det varit en chans att kratom skulle blivit klassat dom senaste dagarna ?

Mvh Anti
Citera
2010-04-01, 16:49
Medlem
runds avatar
Tycker att smartbar är en supershop , har alla gånger jag beställt krypton tagit 1arbetsdag att få hem det . Deras krypton är schysst och är i klass med det i dem förra gröna påsarna .
Citera
2010-04-01, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidot
Hmm, ursäkta att jag är lite oinformerad nu. Men har det varit en chans att kratom skulle blivit klassat dom senaste dagarna ?

Mvh Anti

tyckte den frågan var värd att posta igen
Citera
2010-04-01, 17:32
Medlem
moshomaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidot

Mvh Anti

varför skulle det blivit det? har väl aldrig varit nått snack om det? har inte haft tillgång till internet på en vecka nu så jag har inte heller så bra koll på om det hänt nått nytt

I vilket fall som helst blir det att dra i sig lite om nån timme för att fira helgen
Citera
2010-04-01, 17:33
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumgun
Jag håller fan med, beställde igår, kan jag ändå få dom imorgon då?

Citat:
Ursprungligen postat av rund
Tycker att smartbar är en supershop , har alla gånger jag beställt krypton tagit 1arbetsdag att få hem det . Deras krypton är schysst och är i klass med det i dem förra gröna påsarna .
Pröva det några dagar till så ska du se!
Citera
2010-04-01, 17:55
Medlem
M0ntanas avatar
1.2g intaget nu, skönt att slippa febervärken och allt. Det är så jävla tråkigt att det aldrig finns Opioider hemma när man är sjuk. Man klarar aldrig att spara utan bara tar lite då och då var och varannan dag. Men nu slipper jag snart ont i halsen och allt.

Har blandat med den lilla Cocillanan som fanns hemma också. Så det är ingen fara att blanda för de som undrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in