2010-03-31, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
(/start henke)

Fan du är ju som Rosie O'donnel, vad man än säger till dig så vänder du på det och fabricerar en ny anklagelse som du sedan skickar tillbaks och vill ha svar på. Du har ju gjort en business av att klaga och misstro här verkar det som.

"Frågan är bara vad som har hänt. De svenska shoppana har förmodligen väldigt dåliga leverantörer,."

Det är samma leverantör nu som vi haft sedan krypton kom. Det finns bara en (har vi inte sagt det förut, hur e det med närminnet?)

"Men vem är källan till det gammla kryptonet."

Dyder International, vilken även är leverantören på den bulk som nu packas av säljarna själva, och denna bulk marknadsför Dyder som "krypton bulk" varpå man ju får dra slutsatsen att det ÄR krypton bulk de säljer.

"Shopparna vill bara ge sken av att det är samma kvalite för att inte förlora kunder, o pengar men de ger ingasvar. Dom vet förmodligen inte själva heller."

Nu spekulerar du värre än Lena Larsson (ordförande för FMN) och det är inte att säga lite. Enligt tillverkaren är kvalitén samma bortsett från de variationer som olika skördar kan ge, och sen är det inte mer än så. Det slutar där.

(/end henke)

Är väl förbannad på att SB bytt ner sig på det "nya" kryptonet som funka bättre. Jag är ju ett arsle som skyller på dig, men vem ska man gnälla på då? Tycker du gett bra svar på mina frågor, accepterar läget! Får hoppas på att det kommer bättre grejer, och tills dess så fortsätter jag köpa av dig och slutar gnälla här. lovar...
Citera
2010-03-31, 13:56
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
(/start henke)

Det är ju som att fråga varför det bara finns ett företag som tillverkar volvobilar, jag menar, bilen är ju bra och säljer överallt, så varför tillverkar inte Toyota volvobilar?

Svaret är, volvo har rättigheterna för namnet Volvo och hur mycket Toyota än vill så kommer de aldrig få ta över den rättigheten. Det samma gäller kryptonmarknaden.

Krypton är en refined kratomprodukt, inte rena löv. Men även processade matvaror är ju beroende av att skörden blir bra. Annars skulle ju tidningarna varje år aldrig kunna klaga på att jordgubbarna "är dåliga i år".

(/end henke)
Det där är en väldigt dålig liknelse. Det är stor skillnad mellan att börja tillverka "piratkopior" av volvobilar och att blanda koffein i kratom, då detta inte är patenterat på samma sätt. Jag vet för övrigt mycket väl att en slutprodukt som krypton är beroende av råvarornas kvalitet.

Jag frågar dig än en gång: varför skulle det bara finnas en leverantör? Svara gärna sakligt och inte i termer om bilar och jordgubbar.
Citera
2010-03-31, 14:29
Medlem
ankeb0rgs avatar
Krypton

tja , tog ungefär 0.5 krypton för första gången , men kände ingenting . Någon som kan komma med en förklaring??
Citera
2010-03-31, 14:37
Bannlyst
Finns ju för fan redan en tråd, som alltid ligger på förstasidan.

Edit: Hur intog du det? Lägg i något tunt papper (toapapper typ) och gör en liten bomb (boll) och svälj ner, eller gör som jag; fyll ett halvt glas med vatten, lägg i önskad mängd och svep. Sedan sköljer du ur två gånger till så du får med allt (fastnar alltid lite på kanterna). Eller så kan du göra i te. Gör te som vanligt, låt det dra i kanske tio minuter så det inte är för varmt (jag inbillar mig att kokhett vatten gör kryptonet sämre), häll i önskad mängd och rör om och drick. Lägg gärna socker i teet också. Fungerar utmärkt.

Men alla känner inte lika mycket av Krypton. Prova med 1 g. direkt nästa gång.
Senast redigerad av Perfume-V 2010-03-31 kl. 14:42.
Citera
2010-03-31, 14:39
Medlem
ankeb0rgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Finns ju för fan redan en tråd, som alltid ligger på förstasidan.
kan du länka?
Citera
2010-03-31, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ankeb0rg
kan du länka?
https://www.flashback.org/t868035
Citera
2010-03-31, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det där är en väldigt dålig liknelse. Det är stor skillnad mellan att börja tillverka "piratkopior" av volvobilar och att blanda koffein i kratom, då detta inte är patenterat på samma sätt. Jag vet för övrigt mycket väl att en slutprodukt som krypton är beroende av råvarornas kvalitet.

Jag frågar dig än en gång: varför skulle det bara finnas en leverantör? Svara gärna sakligt och inte i termer om bilar och jordgubbar.

Vet ej, det är väl svårt att få en odling och exporttillstånd samt tillredning av en sådan produkt.
Lokaler som ska godkännas för livsmedelshantering etc etc.

Mvh

/Fredrik
Citera
2010-03-31, 14:46
Bannlyst
Har inte varit på FB på några dagar och orkar inte läsa igenom tjugo sidor bakåt, men jag undrar om Prylshoppens 9-gramspåsar är av samma batch som Smartbars/Legalhighs???

Inte för att jag inte är nöjd med den senaste batchen som Smartbar har. Tvärtom, är supernöjd med produkten samt deras kundservice och priser.
Citera
2010-03-31, 14:49
Bannlyst
Btw, Valium blandat med Krypton är bland de skönaste drogupplevelserna jag haft. Oxycontin och sub är svårslaget, men helvete vilket underbart rus det blev. Rekommenderar det starkt. I små mängder förstås. Man bör ju inte blanda opioider med benso om man inte vet vad man gör. Men 10-20 mg Diazepam är nog lugnt.
Citera
2010-03-31, 14:56
Medlem
Köra kryppe med antibiotika, är det negativt?
Citera
2010-03-31, 15:19
Medlem
Lischos avatar
Tykcer intejag kände av något märkvärdig alls på Krytonet. Försöta gången jag pröva idag med ca 1 g.
Citera
2010-03-31, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
https://www.flashback.org/t868035
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem