2010-03-24, 23:27
Bannlyst
Ang att man lätt blir lite irriterad av krypton kan jag bekräfta faktiskt, oftast i lite högre doser. Dock är det ingenting störande för min del, det är på ett helt annat sätt en vad man kan bli på alkohol iallafall, upplever att när man blir lite irriterad på krypton så kan man vifta bort det på ett annat sätt. Men jag är iof inte en person som brukar handla så mycket på känslor.

Den senaste batchen från SB är faktiskt väldigt olik den tidigare enligt mig, för det första är den lite klenare, för det andra får jag inte dom välbehagkänslorna jag brukade få av krypton tidigare, det pirrade lite i kroppen precis som det har gjort förr på tex Tramadol. Detta är borta, plus att det är väldigt intensiva illamåendekänslor, har väldigt lätt för att spy på det. Sen tycker jag man blir lite snurrig av det också, något som inte har vart så påfallande förrut.

Detta var nog min sista beställning av Krypton. Men ångrar inte att jag har testat. Hoppas inte folk kommer gå över till tyngre opiater sen när det har klassats.
Citera
2010-03-24, 23:35
Medlem
Citat stycket över, gjorde fel...

Den senaste batchen från SB är faktiskt väldigt olik den tidigare enligt mig, för det första är den lite klenare, för det andra får jag inte dom välbehagkänslorna jag brukade få av krypton tidigare, det pirrade lite i kroppen precis som det har gjort förr på tex Tramadol. Detta är borta, plus att det är väldigt intensiva illamåendekänslor, har väldigt lätt för att spy på det. Sen tycker jag man blir lite snurrig av det också, något som inte har vart så påfallande förrut.

Instämmer på din beskrivning helt och hållet (nya kryptonet), just därför hoppas jag på bättre grejer från PS i morgon, är det inte det så finns det ingen anledning att köpa mera. Jag knapra mycket Tram, men när det tog slut så gick jag över till "Gröna Kryptonet" vanliga. Tyckte det funka lika bra som Tram, alltså det passa mig bättre helt enkelt.
Att shopparna säger att det är samma krypton nu som förr, det är bara löjligt, det måste nog de flesta hålla med om...(om man käkat mycket krypton alltså)
Senast redigerad av underdog20 2010-03-24 kl. 23:38. Anledning: Citat stycket över, gjorde fel...
Citera
2010-03-24, 23:39
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes
Har någon koll på hur det är att träna på krypton, eller ta krypton efter träning?
Hur dåligt är det att äta krypton när man försöker gå ner i vikt?
Fungerar hur bra som helst att träna(styrka) på krypton(och andra opioider för den delen) för mig iaf, blir skitpeppad och orkar mycket mer. Dock så är vi olika allihopa så du får helt enkelt testa så får du se. Opioider brukar inte försämra proteinsyntesen nämnvärt heller, fast jag har inte läst något om just kratom/krypton.
Huruvida det är dåligt för din viktnedgång kan ju inte vi svara på direkt, beror ju helt enkelt på hur mycket du äter..?

Citat:
Ursprungligen postat av underdog20
Att shopparna säger att det är samma krypton nu som förr, det är bara löjligt, det måste nog de flesta hålla med om...(om man käkat mycket krypton alltså)
Smartbarfredrik har väl sagt flera gånger att det är en ny batch?
Senast redigerad av Corv 2010-03-24 kl. 23:42.
Citera
2010-03-24, 23:53
Medlem
Jag Vet Inte Om Nu är En Så Bra Tid Att Säga Det Men Jag Tycker Vi Alla Ska Hjälpa Pinskin Att Få Sitt Krypton. Ifalla Alla Som Betällde Ifrån Sb Skulle Lite Snält Nämna Detta Så Skulle Detta Problem Snabbt Vara Löst.

Jag Vill Också Säga Att Detta är Inte En Pik Imot Dig Smartbar Fredrick. Jag Tycker Att För Det Mesta Så Sköter Du Dina Afärer Bra, Men Här Har Det Upenbarligen Blivit Fel, Jag Tror Knapast Att Pinskin Skulle Hålla På Så Här Bara För Att Försöka Få En Gratis Påse.
Det är Ju Uppenbart Att Han Har Betalat. Jag Vill Inte På Något Sätt Påstå Att Du Lurar Dina Kunder, Jag Handlar Ofta Ifrån Dig Och Komer Att Fortsätta Att Göra Det.
Men Någon Stans Så Har Det Tydligen Blivit Fel. Och Ifall Du Nu Ersätter Pinskin Nu Så Behöver Resten Av Oss Inte Oroa Oss För Att Detta Ska Hända Oss I Framtiden
Citera
2010-03-24, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
SÅ HÄR ÄR DET!

Det är skillnad på denna skörd mot den förra men det är framställt på precis samma sätt som vanligt.

För er som är intresserade så förpackas kryptonet med dämpad belysning, plasthandskar, skyddsrockar samt munskydd är ett krav.
Rummet det det packas i håller en temperatur på 17 grader.
All bulk samt färdigpackad krypton förvaras sedan i en industrifrys som jag införskaffade enbart för denna produktion.

http://www.restaurangutrustning.se/Product.aspx?Id=183&Category=58

Sedan komma att säga att Krytonet är utblandat är helt fel, bara en åsna sysslar med sådant.
Ja, kryptonet har en annan färg ni får helt enkelt stå ut med det.

Vi på Smartbar har gjort så gott vi har kunnat för att allt skulle bli så bra som möjligt, och duger inte det så får ni helt enkelt handla av min konkurrent (vi köper på samma ställe så hans krypton kommer se lika dant ut bara så att ni inte börjar klaga i hans kundtjänst).

This is it.

Nu ska jag på krogen!

Mvh

/Fredrik

Han säger ju att det är en annan skörd, men ochså att det är samma krypton men andra påsar för att hålla nere priset. lika bra är det ju inte i alla fall...
Citera
2010-03-24, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D-D-R
Jag Vet Inte Om Nu är En Så Bra Tid Att Säga Det Men Jag Tycker Vi Alla Ska Hjälpa Pinskin Att Få Sitt Krypton. Ifalla Alla Som Betällde Ifrån Sb Skulle Lite Snält Nämna Detta Så Skulle Detta Problem Snabbt Vara Löst.

Jag Vill Också Säga Att Detta är Inte En Pik Imot Dig Smartbar Fredrick. Jag Tycker Att För Det Mesta Så Sköter Du Dina Afärer Bra, Men Här Har Det Upenbarligen Blivit Fel, Jag Tror Knapast Att Pinskin Skulle Hålla På Så Här Bara För Att Försöka Få En Gratis Påse.
Det är Ju Uppenbart Att Han Har Betalat. Jag Vill Inte På Något Sätt Påstå Att Du Lurar Dina Kunder, Jag Handlar Ofta Ifrån Dig Och Komer Att Fortsätta Att Göra Det.
Men Någon Stans Så Har Det Tydligen Blivit Fel. Och Ifall Du Nu Ersätter Pinskin Nu Så Behöver Resten Av Oss Inte Oroa Oss För Att Detta Ska Hända Oss I Framtiden

Namninsammling, till stöd för Pinskin då....hur gör man en sådan?
Citera
2010-03-25, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Det inlägget jag skrev innan låg bara uppe en stund men jag hoppas några han läsa det

jag han tyvärr inte
Citera
2010-03-25, 00:04
Medlem
det är ju bara att man anntingen skickar ett mail till smartbar eller uttrycker sitt stöd i forumet.
han brukar ju läsat det som skrivs här så tex använd (hjälp pinskin att få sina prylar) som signatur
eller fråga när ska pinskin få sina prylar varje gång fredrik skriver på forumet
Senast redigerad av D-D-R 2010-03-25 kl. 00:08.
Citera
2010-03-25, 00:08
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underdog20
Någon annan som blir aggressiv av krypton, har kört 3g idag??? Jag blir så jävla irriterad hela tiden, på allt och alla....
Normalt eller Mats Alm???
Normalt faktiskt. Kan bli rejält irriterad av mig ibland. Är säkerligen en dosfråga, så man bör skaffa en våg egentligen. Tänkt göra det många gånger, men det har liksom aldrig blivit av.
Citera
2010-03-25, 00:12
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-D-R
jag är väll lite bortskämd eftersom jag har posten 200m från min bostad. men jag tycker att 50kr är det vär för att få prylarna dagen efter. men då beställer jag alltid lite störe partier.
jag vet inte om du har testat sm nya batch men är prylshoppens bättre?
De kommer garanterat från samma tillverkare, då det enbart är en grupp tillverkare som lyckats med att framställa så potent kratom som Krypton är. Jag har nästan inte tagit någonting idag, är ändå bra halvnoddig, så ja: Jag anser att denna batchen är det mest potenta kratom som tagits fram. Vete fan vad de gjort, men det är inte det gamla vanliga Krypton i vart fall. Inte i min bok, i vart fall.
Citera
2010-03-25, 00:14
Medlem
Vart tog de Gröna Krypton påsarna vägen, kanske du kan svara på SB-Fredrik? Kommer de komma tillbaka eller är de borta för alltid nu....
Tacksam för svar....
Citera
2010-03-25, 00:15
Medlem
Pinkskins avatar
Sedan är det inte bara jag som inte fått det jag beställt från Legal high och smartbar. För min egen del, rent ekonomiskt, bryr jag mig inte. Tycker bara att det är dåligt att skylla på bank och post när felen helt klart ligger hos återförsäljaren själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in