2010-03-11, 05:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird
Jag förstår inte heller grejen med att kränga 80g-säckar.

Det rimmar inte på ansvarstagande i alla fall.

Måste adda en liten edit till detta uttalande.

Fråga?: Vad hindrade dig/någon från att beställa åtta tiopack från oss innan?
Citera
2010-03-11, 09:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antidot
Tramadol helt klart, beroende på tolerans och hur bra du är på att hushålla så kommer tramadolen räcka allt från en dag till 3 dagar, på kryptonen så får du 2 dagar max för det priset då har jag inte räknat in frakt osv. Sen krypton har jävligt svårt och slå ett schysst tramadol rus utan tvekan. Glöm bara inte och tugga dom små sötnosarna Så får du ha det så trevligt.

/Anti
Tuggeli tugg... Myshelg-deluxe. Men dock -vilka satans ockerpriser det är på så lätta opioider som tramadol. Fan, kommer ihåg spanienexpress för några år sen (typ 2004) då kostade 30 st tramadol 50 mg 180:-. Det var ok priser -nu är det väl dubbla priser -minst.
Hejsvejs
Citera
2010-03-11, 09:16
Medlem
la en beställning på 80g idag bara hoppas man hinner få den till imorgon (vad tror du fredrik?)
Citera
2010-03-11, 10:25
Medlem
Songbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Måste adda en liten edit till detta uttalande.

Fråga?: Vad hindrade dig/någon från att beställa åtta tiopack från oss innan?

Det var inget som hindrade mig från att köpa åtta tiopack från er innan. Skillnaden här är att nu är enda alternativet att köpa en säck/burk med 80g.

Ni skyndar på en eventuell klassning. Fast det är bara min åsikt.
Citera
2010-03-11, 10:26
Medlem
tjack chiraqs avatar
La en beställning från prylshoppen i förrgår och fick det igår, sitter nu med världens jävla avtändning. Fattar inte hur jag kan ha sån tolerans att jag måste trycka i mig 3-4g innan jag blir nöjd, fastän det bara är andra gången jag tar det :/

Sen att avtändningen i mitt fall är det värsta jag varit med, och då har jag ändå missbrukat opiater i några år. Ont i kroppen, huvudet, halsen, illamående och frossa typ.. efter EN dag
Citera
2010-03-11, 11:20
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack chiraq
La en beställning från prylshoppen i förrgår och fick det igår, sitter nu med världens jävla avtändning. Fattar inte hur jag kan ha sån tolerans att jag måste trycka i mig 3-4g innan jag blir nöjd, fastän det bara är andra gången jag tar det :/

Sen att avtändningen i mitt fall är det värsta jag varit med, och då har jag ändå missbrukat opiater i några år. Ont i kroppen, huvudet, halsen, illamående och frossa typ.. efter EN dag

Säker på att du kanske inte bara blev sjuk? Alltså, normalt sjuk? För det där låter ju lustigt. Har själv aldrig riktigt haft nån AT, alls. När ruset är över är jag normal igen. :P
Citera
2010-03-11, 11:24
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Av misstag från min sida då jag förköpte mig så sänktes priset till 169:-

Bästa misstaget i svensk historia
Citera
2010-03-11, 12:18
Medlem
tjack chiraqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Säker på att du kanske inte bara blev sjuk? Alltså, normalt sjuk? För det där låter ju lustigt. Har själv aldrig riktigt haft nån AT, alls. När ruset är över är jag normal igen. :P

Var likadan första gången också. Då tog jag 3g och nu har det blivit 4g igår och 2g nyss, så nu mår jag helt normalt igen

Det verkar ju skilja sig enormt mellan person och person, för jag har inte riktigt fått någon rejäl avtändning på subutex t.ex. bara lika stark som den här om jag gått på det ett tag, alltså långt mer än bara en dag!
Citera
2010-03-11, 12:42
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack chiraq
Var likadan första gången också. Då tog jag 3g och nu har det blivit 4g igår och 2g nyss, så nu mår jag helt normalt igen

Det verkar ju skilja sig enormt mellan person och person, för jag har inte riktigt fått någon rejäl avtändning på subutex t.ex. bara lika stark som den här om jag gått på det ett tag, alltså långt mer än bara en dag!

Damn, det var tråkigt att höra. Men, lycka till!

Jag tog nyligen denna veckas dos, 0,5g, och mår som en kung. Försöker hålla mig till 1-2ggr per vecka för att undvika beroende.
Citera
2010-03-11, 14:58
Medlem
någon som vet varför man bör beställa 80g kryppet som REK från sb?
Citera
2010-03-11, 15:09
Medlem
gurkan7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MOOSEMAN
någon som vet varför man bör beställa 80g kryppet som REK från sb?

eftersom det handlar om mycket pengar antar jag.
Citera
2010-03-11, 17:46
Medlem
Hamburgdirekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama

Jag kan känna mig sjuk efter 2 dagar, dock så blir det 1-2g per gång.
Så jag antar att om tjack chiraq kör på hårdare att han kan känna sig det efter 1 dag.

Krypton är underbart, billigt och lagligt. Men ur beroendeperspektiv måste det vara bland de värsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in