2023-07-25, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energy-Andersson
Det är ingen som nämner denna leverantörer så visste inte om de var bra, bara testade då de var billiga och hade bra omdömen.
Två teskedar?? Jag tog bara en och blev på detta sätt. Hade tom mage också och drack det i kallt vatten.
Men blev efter ca 1,5h väldigt illamående, svettig och vit i ansiktet men jag spydde aldrig. Var bara väääldigt nära. Tryckte i mig salta kex och kolsyrat vatten sen blev det lite bättre efter ett tag.

Men då vet jag att jag beställde från en bra sida och det var grönt GMD som jag köpte därifrån.

Jag kanske är lite för van för att kunna ge doseringstips. Men kör alltid lite, vänta 1,5h mellan doseringarna.
Dom är nya, men dom är skitbra. Deras Entikong är just nu slut men jag mailade supporten och det är på ingång. När den kommer in så testa den.
Finns inte hos någon annan och det är det bästa jag provat! Tror den är bra för nybörjare med då den är lite mildare men ger en skön "tvålkänsla".
Citera
2023-07-26, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsbrukarn
Jag kanske är lite för van för att kunna ge doseringstips. Men kör alltid lite, vänta 1,5h mellan doseringarna.
Dom är nya, men dom är skitbra. Deras Entikong är just nu slut men jag mailade supporten och det är på ingång. När den kommer in så testa den.
Finns inte hos någon annan och det är det bästa jag provat! Tror den är bra för nybörjare med då den är lite mildare men ger en skön "tvålkänsla".

Fint av dig o göra reklam åt dom och promota deras produkt om du själv inte äger shoppen.
Men har testat kratomia tyckte inte de var märkvärdigt alls finns mycket bättre på andra sidor.
Citera
2023-07-26, 09:40
Medlem
Hej!

Kommer kratom hjälpa mot opiat at?
Citera
2023-07-26, 09:53
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Hej!

Kommer kratom hjälpa mot opiat at?

Ja
Citera
2023-07-26, 10:54
Medlem
Någon som testat green mang da från kra***ia?
Citera
2023-07-27, 13:08
Medlem
creepyones avatar
Fick precis i mig 10G gjort till te av SS's röda meng da såg att dom fått in igen i lager den funkar klockrent och stor elogè till SS för super bra service och snabb leverans som vanligt 1DD👍
Citera
2023-07-27, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Fick precis i mig 10G gjort till te av SS's röda meng da såg att dom fått in igen i lager den funkar klockrent och stor elogè till SS för super bra service och snabb leverans som vanligt 1DD👍
Såg också att dom dragit igång igen. Slängde själv iväg en order på Green maeng da
Citera
2023-07-28, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacknatta
Fint av dig o göra reklam åt dom och promota deras produkt om du själv inte äger shoppen.
Men har testat kratomia tyckte inte de var märkvärdigt alls finns mycket bättre på andra sidor.

Promotar dom lite - då styrkan på mina favoriter verkar vara den bästa. Däremot har dom sämre utbud än många andra så testa andra med för all del.
Äger inte och har inte någon koppling till shoppen
Citera
2023-07-28, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsbrukarn
Promotar dom lite - då styrkan på mina favoriter verkar vara den bästa. Däremot har dom sämre utbud än många andra så testa andra med för all del.
Äger inte och har inte någon koppling till shoppen

Det var någon annan här som kommenterade samma sak men vet ej vad som hände med hans kommentar. Känns som att du äger shoppen då du nämnt dom flera gånger, sen har du mycket frågor om bokföring som den andra personen nämnde bevisar ännu mer att du nyligen äger ett företag och de startades nyligen också 🤔
Citera
2023-07-29, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacknatta
Det var någon annan här som kommenterade samma sak men vet ej vad som hände med hans kommentar. Känns som att du äger shoppen då du nämnt dom flera gånger, sen har du mycket frågor om bokföring som den andra personen nämnde bevisar ännu mer att du nyligen äger ett företag och de startades nyligen också 🤔

Äger ett företag som köper saker från "alibaba" och "dhgate" och säljer dessa dyrare på den svenska marknaden. Tänker inte avslöja vad jag håller på med för då vet folk att jag säljer "skit".
Men alla får ha en åsikt och tro vad du tror. Vill Admin stänga av mig för marknadsföring så gör det. Bryr mig inte om vilket egentligen.
Tror dock att ett företag av den storleken inte har så mycket bokföringsfrågor utan någon form av revisor som tar hand om dessa problem haha.
Tack för mig! Må väl!
Citera
2023-07-30, 01:21
Medlem
Phobiazis avatar
SS fick äntligen in så nu är 500g GMD på väg till mig. xD
De andra 2 shoppar är dyrare då de ej ger plus rabatt o en av dem har sån konstig som inte löser sig i vätskan o 30% svagare. Den andra är för dyr att testa så Idk.

Men SS måste jag berömma för snabba utskick, priser och kvalitet på det mesta!
Klagomålet får väl vara att de får slut typ direkt ibland sen månader innan nytt kommer in
Citera
2023-07-30, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
SS fick äntligen in så nu är 500g GMD på väg till mig. xD
De andra 2 shoppar är dyrare då de ej ger plus rabatt o en av dem har sån konstig som inte löser sig i vätskan o 30% svagare. Den andra är för dyr att testa så Idk.

Men SS måste jag berömma för snabba utskick, priser och kvalitet på det mesta!
Klagomålet får väl vara att de får slut typ direkt ibland sen månader innan nytt kommer in

Det som är lite lustigt är att när just GMD tar slut någonstans så tar det slut på så gott som alla ställen haha!
Alla kan väl inte ha samma leverantör? Eller bara jag som upplever det så?
Kvalitén skiljer sig dock som fan ändå.. nämt K**ia innan men KE har också alltid leverearat!!

Någon som testat ”ditt**atom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in