Citat:
Ursprungligen postat av Wowii
CB eller rökmix fixar alltid till mig när jag mår dåligt, oavsett om jag krökat eller är sjuk. Så har du nåt av det hemma så skulle jag råda dig att du rullar en rackare.
I annat fall resorb/vätskeersättning och försöka sova bort det.
haha, jag hade faktiskt laddat min bong igårkväll men glömt bort den, sen funderade jag idag på att röka men jag kände att när väl cb slutar värka så blir det bara värre igen, men det är nog fullt möjligt att jag tar och röker upp en skål ikväll
Citat:
Käka mat, drick vatten och försök röra lite på dig så ska du se att det går över. Spydde som en liten bebis igår med, av anledning att jag tog lite mycket krypton för att bota ångest, men mår visserligen prima idag (tack pizzan för det) hehe
Krya på dig, har gjort misstaget att ta för mycket desoxy, 4x5mg på en kväll, mådde sämst i världen typ en vecka! så var glad att du vet krypton du tog lite mycket av!
fyfan, har faktiskt en polare som tog för mycket desoxy också, han sa att till slut så på kvällen började han gråta och skrika att han behövde magpumpas men som tur va har han en jävligt vettig storebror som inte tjallade ut honom och istället stannade hemma med honom hela hela helgen tills han blev bättre, men jag ska nog faktiskt försöka äta något, inte käkat ett piss på ett dygn snart.
Citat:
Ja körde i mig hela påsen för ja kände nästan ingenting på de lägre doserna så tog bara mer och mer tills påsen va slut, då började helvetet fast samtidigt va det mixat med grymma känslor med...
Kan bara rekommendera att du lagar lite fet mat, klassisk "bakis-mat" helt enkelt, bacon och ägg är din vän
En nypa frisk luft tror jag inte skadar heller!
PS; Tog ju ca 48 timmar för mig att må 100% igen så det e bara att hålla ut.
du och jag har varit med om exakt samma sak då, jag beställde hem 5 påsar krypton och blev besviken när jag bara blev lite chill, så jag läste på fb om en hel del som drack över en påse så jag, naiv som jag va trodde att det va lugnt.
mådde skitbra i någon timme och älskade verkligen allt, ville ringa varenda människa i min telefonlista och säga att jag älskar dem

sen lite senare började illamående komma, men de kom och gick då och då.
Sen kan jag meddela att jag suttit utomhus sedan klockan 11.00 och till och med somnat här ute, mår faktiskt betydligt bättre nu och har inte spytt på 1 timme. Tror dock att jag kommer må illa igen om jag går in så jag håller mig här ute resten av dagen
Föresten så ska alla ha ett fett jävla tack för att ni varit så hjälpsamma