2009-09-26, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wowii
Vet du om kroppen kan "lära sig" att bli mottaglig?

Första 5 gångerna jag rökte cb kände jag inte ett piss, nu 8 år och säkert ett Kg cb senare är jag jävligt nöjd med att jag inte gav upp

Har fortfarande 1,5 påse krypton kvar så jag ska iaf prova vidare med det.

Har lite samma tanke då jag inte fick speciellt stark effekt första gången. Jag tänker dock inte ge upp då jag inte upplevde några större biverkningar
Citera
2009-09-26, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Har lite samma tanke då jag inte fick speciellt stark effekt första gången. Jag tänker dock inte ge upp då jag inte upplevde några större biverkningar
Första gången för mig på kratom kokade jag te på 20g blad, kokade ner det till ungefär en kopp, drack!
Behöver jag berätta mer? Låg helt seg i soffan, rörde jag på mig behövde jag spy xD
Citera
2009-09-26, 13:53
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rusty.Brandsteen
haha ja men då sitter vi/satt vi i samma båt, jag tryckte också i mig en hel påse som en lite fjortis som testar alkohol för första gången, fan asså, ska man må så här i 36 timmar till så vetefan om jag sätter mig och börjar skriva mit testamente nu...

Ja körde i mig hela påsen för ja kände nästan ingenting på de lägre doserna så tog bara mer och mer tills påsen va slut, då började helvetet fast samtidigt va det mixat med grymma känslor med...

Kan bara rekommendera att du lagar lite fet mat, klassisk "bakis-mat" helt enkelt, bacon och ägg är din vän

En nypa frisk luft tror jag inte skadar heller!

PS; Tog ju ca 48 timmar för mig att må 100% igen så det e bara att hålla ut.
Citera
2009-09-26, 14:13
Medlem
Jag tog för mycket krypton 1 gång, tror inte det är något man gör igen..
Då började jag må illa redan kvällen jag tog krypton och började kräkas framåt natten, började må dåligt cirkus 22:00 och var inte återställd förrän kring 16:00 så det tar ett tag innan man slutar må extremt dåligt sen så släpper illamåendet men du är ju fortfarande trött / Huvudvärk osv av all vätska du har tappat..
Så håll ut men ge inte upp på krypton det är en riktigt bra drog då man lär sig dosera den, gjorde bara misstaget att ta för mycket en gång..
Citera
2009-09-26, 14:18
Medlem
Citat:
CB eller rökmix fixar alltid till mig när jag mår dåligt, oavsett om jag krökat eller är sjuk. Så har du nåt av det hemma så skulle jag råda dig att du rullar en rackare.

I annat fall resorb/vätskeersättning och försöka sova bort det.

haha, jag hade faktiskt laddat min bong igårkväll men glömt bort den, sen funderade jag idag på att röka men jag kände att när väl cb slutar värka så blir det bara värre igen, men det är nog fullt möjligt att jag tar och röker upp en skål ikväll

Citat:
Käka mat, drick vatten och försök röra lite på dig så ska du se att det går över. Spydde som en liten bebis igår med, av anledning att jag tog lite mycket krypton för att bota ångest, men mår visserligen prima idag (tack pizzan för det) hehe

Krya på dig, har gjort misstaget att ta för mycket desoxy, 4x5mg på en kväll, mådde sämst i världen typ en vecka! så var glad att du vet krypton du tog lite mycket av!

fyfan, har faktiskt en polare som tog för mycket desoxy också, han sa att till slut så på kvällen började han gråta och skrika att han behövde magpumpas men som tur va har han en jävligt vettig storebror som inte tjallade ut honom och istället stannade hemma med honom hela hela helgen tills han blev bättre, men jag ska nog faktiskt försöka äta något, inte käkat ett piss på ett dygn snart.

Citat:
Ja körde i mig hela påsen för ja kände nästan ingenting på de lägre doserna så tog bara mer och mer tills påsen va slut, då började helvetet fast samtidigt va det mixat med grymma känslor med...

Kan bara rekommendera att du lagar lite fet mat, klassisk "bakis-mat" helt enkelt, bacon och ägg är din vän

En nypa frisk luft tror jag inte skadar heller!

PS; Tog ju ca 48 timmar för mig att må 100% igen så det e bara att hålla ut.

du och jag har varit med om exakt samma sak då, jag beställde hem 5 påsar krypton och blev besviken när jag bara blev lite chill, så jag läste på fb om en hel del som drack över en påse så jag, naiv som jag va trodde att det va lugnt.

mådde skitbra i någon timme och älskade verkligen allt, ville ringa varenda människa i min telefonlista och säga att jag älskar dem sen lite senare började illamående komma, men de kom och gick då och då.

Sen kan jag meddela att jag suttit utomhus sedan klockan 11.00 och till och med somnat här ute, mår faktiskt betydligt bättre nu och har inte spytt på 1 timme. Tror dock att jag kommer må illa igen om jag går in så jag håller mig här ute resten av dagen

Föresten så ska alla ha ett fett jävla tack för att ni varit så hjälpsamma
Citera
2009-09-26, 14:21
Medlem
Sen kan man ju alltid snorta lite benzo och röka lite gräs det brukar funka prima
Citera
2009-09-26, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bainshee
Sen kan man ju alltid snorta lite benzo och röka lite gräs det brukar funka prima

har ingen benzo och tror inte att jag mår så dåligt att jag behöver skaffa det, cb däremot har varit uppe på tapeten många gånger idag men jag är tveksam om det är det bästa förslaget då morsan vet att jag spytt som ett as hela dagen så hon kollar till mig då och då(jag ser duktigt stukad ut va bara några bloss cb.) så det är ingen hit tror jag

Men jag hade inte heller tänkt ge upp krypton, älskade euforin jag kände, men jag är kommer utan tvekan i framtiden att köra safe before sorry och jag kommer med all säkerhet skita i krypton till nästa helg eller något
Senast redigerad av Rusty.Brandsteen 2009-09-26 kl. 14:28.
Citera
2009-09-26, 17:37
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
2 dygn har jag legat i sängen med frossa, ångest och svettningar/rinnande näsa och ögon. Först igår kunde jag vara uppe ett par timmar. Har aldrig, aldrig hänt på annat Kratom. Efter en halv tesked Krypton började det klia som in i helvete. Riktig djävla klåda över allt på kroppen.

Har bestämt sida efter att ha vacklat fram och tillbaks vad gällandes Kryptons innehåll. Kratom är det, men vad för "tillsats"?
Citera
2009-09-26, 17:48
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
2 dygn har jag legat i sängen med frossa, ångest och svettningar/rinnande näsa och ögon. Först igår kunde jag vara uppe ett par timmar. Har aldrig, aldrig hänt på annat Kratom. Efter en halv tesked Krypton började det klia som in i helvete. Riktig djävla klåda över allt på kroppen.

Har bestämt sida efter att ha vacklat fram och tillbaks vad gällandes Kryptons innehåll. Kratom är det, men vad för "tillsats"?
Var det under påverkan eller abstinens som du mådde dåligt?
Citera
2009-09-26, 17:54
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Var det under påverkan eller abstinens som du mådde dåligt?
Abstinens. Min första riktiga abstinens på opioider. En medelsvår skulle jag klassa den som. Blev ju sängliggande i 48 tim och lika "stark" som en 95-årig gubbe. Bara rann svett i floder och snor/vätska ur näsan och ögonen. Diarré fick jag inte.
Citera
2009-09-26, 18:07
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Nån som haft sex på kratom? Eller är det lika slitsamt som på opiater? (med tanke på kratomets liknande effekter med opiater).

Jodå det funkar. Men jag kan inte komma.
Citera
2009-09-26, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Abstinens. Min första riktiga abstinens på opioider. En medelsvår skulle jag klassa den som. Blev ju sängliggande i 48 tim och lika "stark" som en 95-årig gubbe. Bara rann svett i floder och snor/vätska ur näsan och ögonen. Diarré fick jag inte.

Hmm, låter inte så lovande. Brukat upp mina 3g under gårdagen och idag, har ca 0,3g kvar tills senare ikväll. Känns ju väldigt ovärt om bieffekterna är större än på riktiga opiater, menas effekten är betydligt klenare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in