Citat:
Ursprungligen postat av
Max-gainz
Se till att få det där blodet undersökt på djupet... kan vara ett simpelt magsår men kan vara något åt helvete också
Tog Werlabs hos Carlanderska sjukhuset
"Hälsokollen XL" och alla värden såg bra ut.
Jag trodde på förhand att några av mina värden skulle ligga i underkant av vad som är rekommenderat.
Men något skumt är det ju... I förmiddags högg det till i buken (1 decimeter till vänster om höftbenet och lite neråt) jag flög upp ur kontorsstolen och kollegorna undrade nog vad jag höll på med
Det är ju där tarmarna sitter... Så kanske har fått några skador där...
För en månad sedan var jag magsjuk och kräktes galla och yogurt i några dagar...
Kanske är det just det som satt sina spår.. Vem fan vet..... Får kolla med min läkare antar jag.
F.ö har jag fått PM ifrån användare (Ej ifrån dig) där dom tyckt jag är en idiot som aldrig borde ha gått på en kur för att jag är för icke påläst och nojar för mycket???????? Vad i helvete
Det sista jag jag skulle kalla mig själv är nojig...
Däremot anser jag mig själv ha anledning att vara orolig med tanke på vad som "hänt".
Citat:
Ursprungligen postat av
Roidbert
Låter som att du har fått underdoserat skit som har stängt ner dig... Skriv gärna vilket märke det är så att kräken inte lurar fler.
Jag tror inte det beror på oljan jag stuckit..
Det vet jag iofs inte.. Men jag vill inte outa en väl omtalad onlinebutik utan mer kött på benen..
Efter samtal med labb-läkaren så menade dom på att resultatet på 10 nmol/l kunde vara halverat och att jag egentligen ligger på 20 nmol/l men att jag tog blodprov vid fel tidpunkt.
Jag kan inte heller utesluta att mitt senaste stick gick korrekt till (Ont vänster axeln, öm i axeln, och gråta som ett litet barn smärta i axeln vid pump efter hantelpress.
Jag gjorde ett nytt stick idag, och nästa stick på Onsdag nästa vecka.
Kommer ta ett nytt labtest på Fredag morgon nästa vecka.
Är testnivån fortfarande låg. Ja då beror det högst troligtvis på preppet...
Tills dess vill jag inte svartlista en butik eller produkt.