Citat:
Ursprungligen postat av
Sven-Gustaf
Tobias Andersson (SD) har gjort sig till slödder i mina ögon, genom samröre med den här skumraskfiguren, men är det partiet SD som stöder honom?
Helt klart en kraftig avtändarfaktor oavsett omfattning.
De trassliga och misslyckade affärerna lär ha startat med fadern, den invandrade farfadern hade inget sådant rykte om sig. Någon har skrivit om det tidigare i tråden. Tobias Andersson (SD) har f ö också kriminalitet på fädernet, Jan Emanuel (S) verkar vara av samma typ.
Snart är det ingen skillnad på vänstern och SD: båda invaderas av kriminella - från olika håll..
Pedofilpartiet Centern kan man inte rösta på. Och Centern ansåg ju alldeles nyss att man inte fick tala om några gränser för invandringen.
Kristdemokraterna går bort när man inte är troende. Och miljöpartiet välkomnar sharialagsanhängare alla tider på dygnet.
Maggans nylle har man ju tröttnat på för länge sedan plus att mitt Sverige får gärna bygga murar..
Ulf Kristersson irriterar inte mig särskilt - men hans fru går mig på nerverna. Tål inte att folk luras i Guds namn..
Jag vill även ogärna rösta på ett parti vars hela existens hänger på stödrösterna - men vad finns det för alternativ om utvecklingen fortsätter som hittills?
Tur att det är några år till nästa val - ifall det nu inte blir nyval.
Inte lätt att välja bland alla dårar.
Jag hade hoppats på högre moral av SD..