Citat:
Ursprungligen postat av
La-Habana
internet är bara som att dricka en kopp kaffe ibland, det viktigaste man gör i alla fall för mig är att söka jobb skicka blanketter och dylikt allt annat är som hobby och det mesta är värdelöst, tex jag gärna läser en bok om spöket än att se dagens terror filmer, vist internet är viktig men vara för viktigare saker , vad är viktigare saker det är upp till var och en.

ja, jag tror socialt samspel är viktigt för alla människor, internet är nog en sådan grej tror jag..
jag är en sån där 'dataspels ungdom'.. jag älskar internet ..
men internet ser jag också som en väldigt oseriöst ställe och människorna på internet...
jag ber om ursäkt,
men det är på någotsätt svårt.. det är ju inte direkt som jag tycker att du är en riktig person..
inte på riktigt, bara abstrakt iaf..
om någon skulle fråga mig vem du var så skulle jag svara att
du är en 45-årig man som nyligen har brutit foten och blivit arbetslös, orättvist.. men vem fan ska kämpa för dig,Löven? nja knappast, han är upptagen med viktigare saker medan du är upptagen med ditt nya liv fyllt av pappersarbete och myndighetsbyråkrati.. så där sitter du i din 1plansvilla utanför stan och sörplar kaffe din flanellfleece och skärmkeps.. och surfar på fb som kvällsunderhållning
antagligen är jag helt fel ute..
men poängen är att jag känner att jag kan skriva vad jag vill till dig.. och tillföra vilka egenskaper jag vill..
men kan det kanske bara är så att internet, på någotsätt, tillåter mig att tro såhär?