Citat:
Ursprungligen postat av
Divination
Well, det finns faktiskt en stark indikation på att Trump har hög IQ. Wharton School där han gick har SAT score krav som motsvarar ett IQ på åtminstone 145. Somliga källor hävdar att Trumps IQ är 156. Vilket faktiskt skulle göra honom till ett geni. Det borde ju egentligen få er Trumphatare att må lite bättre. För Trump har ju sopat banan med er.
Han är ett geni. Han kommer skapa stabilitet i världen och jag tror inte han kommer kriga och mörda som Bush och Obama.
Han kommer skapa fred och länder kommer börja samarbeta som aldrig förr. Men han kommer inte ta åt sig äran och media kommer fortsätta hata på honom och aldrig någonsin erkänna att det är tack vare honom freden börjar få fäste och samtal går före krig.
USA kommer inte anse att det måste vara dem som leder och för samtalen för Trump förstår att huvudsaken är att det går åt rätt håll nämligen åt fred.
Ni Trumphatare är rakt igenom trångsynta översittare som lever i en bubbla.
Jag mår nästan illa av era hat och eran mobbning. Hoppas inte våra barn tar efter erat, media inkluderar, beteende för det är så jäklar barnsligt och äckligt.
Det är så skönt att Trump öppnat ventilerna och säger lite "galna" saker som "rocketman" och att USA kan bomba sönder om dom vill osv... Ja ni fattar...
Istället för total tystnad och lågt i tak där minsta aggressiva uttalande från någon resulterar i total aggression likt lybien, Syrien från USA's sida.
Ni är hemska människor och bör skämmas!
Bättre att tala med fienden än att inte tala med dem!
Alla respekterar en man som säger vad han tycker och tänker och är tydlig och målmedveten.
Jag personligen hatar globalisternas otydliga flumsnack som går ut på att alla ska förstå men inget skall sägas högt. De som inte fattar får skylla sig själva mentaliteten.
Oerhört själviskt!!
Skit ner er! Och jag vet att jag inte kan veta att det kommer gå i den riktning jag säger med fred och inga krig startade av USA. Men det är vad jag tror och känner på mig då jag tror Trump är en väldigt god man som inte startar krog om det inte är absolut sista utvägen.
Media och Trumphatarna spekulerar ju också hela tiden men de har alltid fel men skäms aldrig för det utan fortsätter som om inget hänt eftersom de endast är mobbare och hatare så det spelar ingen roll för dem.
Jag kommer däremot ha rätt.
Kramizz