2020-08-08, 12:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speitmeister
Precis Obama är skuldkungen! Och orsaken att han blev det är en annan demokrat! Bill Clinton!

Och nej du har helt fel! USAs statsskuld ökade under hela Obamas administration.
Vi alla sett vad trumpen gjort med statsskulden i den bästa högkonjunkturen NÅGONSIN.
Men blir lätt så när man är inkompetent att leda ett land, Mary sade ju trumpen psyke inte kan leda och vad mer tydligt kan det med statsskulden i den bästa högkonjunkturen någonsin?
Och inkompetensen id etta fallet var de permanenta skattelättnaderna för endast de allra rikaste som man kan se har accederat statsskulden och detta redan före COVID-19 krisen som trumpen inte längre rör för trumpen mår dåligt och prata om saker som inte handlar om trumpen personligen har vi lärt oss.

Hur trumpen blev så sjuk det berättar mary Trump i sin bok.
Citat:
Jag lämnar härmed diskussionen. Jag vet att flera av er är samma person vilket jag påtalat utan mothugg. Och det är bara att söka på er historik så ser man att det är många som på ett seriöst sätt ifrågasatt er intelligens och även en person som säger sig veta att ni går/har gått i särskola.

Ha det så roligt i er värld av påhittade teorier mot Trump som ni aldrig kunde bevisa.... Trots att jag frågade efter källa tiotals gånger.

Jag har aldrig sagt att Trump är felfri eller att jag stödjer honom men vissa saker gör han rätt.

NI är däremot förblindade av HAT och ser inget gott Ni tolkar allt Trump gjort som dåligt även om många siffror inte varit så bra på 50 år....

Trump satte problematiken kring Kina på världskartan. Innan Trump tog ton vågade ingen gå i clinch med Kina, nu radar länderna upp sig på rad för att kritisera Kina och införa sanktioner mm.. Kina har nu bara stöd av andra diktaturer som nästan är lika dåliga som de själva eller länder de köpt i Afrika.

Men även på denna punkt är förstås Trump boven enligt er! Kina som har 1-3 miljoner i koncentrationsläger och där uppåt 1 miljon människor försvinner varje år är mycket bättre...

Lev ni i er låtsasvärld! Flytta till Kina och lev livet. Det blir förstås svårt att komma åt Flashback då FB och hundratusentals andra sidor, appar, program etc är förbjudna... Men men det är ju så ni vill ha det!
Inget av det du skrev där ändrar att en utbildad inom området Mary Trump berättar att trumpen har alla 9 markörerna för narcissism.

Vad vi märkte dock, det var att du helt undvek ämnet, vilket betyder du känner dig besegrad och ägd.
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Kan vi får höra mer angrepp på Trumps barn? Det känns som att du är sugen på mer?

Det är ju riktigt fräscht. Vad har du att komma med?
Hur är det ett angrepp och berätta vad barnen går i skolan någonstans?
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
Det var en fråga och det var en Trumpsupporter som antydde att Barron hade autism och svårt att prata. Ni indoktrinerade borde hålla ihop bättre.
Med en sjuklig narcissist som trumpen som fader, så lär man nog inte få prata om annat än trumpen.

Men angrepp för berätta vart barnet går i skolan undrar vi alla vad det är för fantasi.
Citera
2020-08-08, 13:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det var en fråga och det var en Trumpsupporter som antydde att Barron hade autism och svårt att prata. Ni indoktrinerade borde hålla ihop bättre.

Antydde?

Nu är du snäll, personen i fråga påstod det rakt av.
Citera
2020-08-08, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Antydde?

Nu är du snäll, personen i fråga påstod det rakt av.

Personangrepp baserat på lösa rykten är allt ni har att komma med. Om ni ska kritisera Trump gör det för hans uttalanden och beslut inte på grund av något hans barn sagt eller att han kammar håret konstigt. Gå en kurs i retorik så kommer ni skratta åt hur ni själva betedde er.
.
Denna tråd har varit full av påståenden som att "trump kan inte formulera en mening", "trump går på knark" osv.

Så mycket HAT och jag kan lova att ni framstår som korkade som tar till sådana påhopp.
Senast redigerad av Speitmeister 2020-08-08 kl. 13:51.
Citera
2020-08-08, 13:58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Personangrepp baserat på lösa rykten är allt ni har att komma med. Om ni ska kritisera Trump gör det för hans uttalanden och beslut inte på grund av något hans barn sagt eller att han kammar håret konstigt. Gå en kurs i retorik så kommer ni skratta åt hur ni själva betedde er.
.
Denna tråd har varit full av påståenden som att "trump kan inte formulera en mening", "trump går på knark" osv.

Så mycket HAT och jag kan lova att ni framstår som korkade som tar till sådana påhopp.
tråden handlar om trumpens psykiska problem och tex att vi nu fått det bekräftat av en utbildad och som haft den tillgången till trumpen för göra bedömningen som professionell som Mary Trump är.

trumpen har ju väldigt svårt att läsa text har vi lärt oss, dyslexi är väl det troliga där.
Att trumpen inte kan gå på en nedåtlutad ramp eller dricka vatten med två händer, det får oss undra om stroke, Parkinson och annat, varför inte ALS som kanske triggar till ökad aktivitet till läkare.

Men skulle inte du lämna tråden, verkar som ditt ord inte är värt nått.
Citera
2020-08-08, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
tråden handlar om trumpens psykiska problem och tex att vi nu fått det bekräftat av en utbildad och som haft den tillgången till trumpen för göra bedömningen som professionell som Mary Trump är.

trumpen har ju väldigt svårt att läsa text har vi lärt oss, dyslexi är väl det troliga där.
Att trumpen inte kan gå på en nedåtlutad ramp eller dricka vatten med två händer, det får oss undra om stroke, Parkinson och annat, varför inte ALS som kanske triggar till ökad aktivitet till läkare.

Men skulle inte du lämna tråden, verkar som ditt ord inte är värt nått.

Jo men då är det okej att ni attackerar Trumps barn.. Har ni några mer smarriga gissningar om Barron att bjuda på?
Citera
2020-08-08, 14:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
.

Att du är en ren idiot bevisar du bara genom hur du väljer att tjafsa när det ända jag gjorde var att rätta påståendet om att det var ett antydande som hade kommit från användaren Tom.Of.Finland faktiskt inte var ett antydande utan ett rent påstående, och hade du tagit dig lite tid och kollat upp det så hade du sett att det faktiskt ifrågasattes av de som ni kallar för att ha TDS men inte av de som fanatiskt försvarar Trump.
Citera
2020-08-08, 14:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jo men då är det okej att ni attackerar Trumps barn.. Har ni några mer smarriga gissningar om Barron att bjuda på?
Det är inge attack att säga personen går i särskola.
Även är det bara ett sidor spår ifrån ämnet.

Ditt ord betyder inget förstår vi nu.
Citat:
Jag lämnar härmed diskussionen. ...
Inte ett jävla skit betyder dina ord har vi nu lärt oss.
Citera
2020-08-08, 15:54
Medlem
Citat:
Mary är inte utbildad psykolog och hon har aldrig jobbat som det. Hon hyser ett agg mot Trump för att hon inte fått pengar.

Men sluta ljug! Mary har en PhD in clinical psychology at Adelphi University.

Citat:
Trump was a contributor to the book Diagnosis: Schizophrenia, published by Columbia University Press in 2002.

She has taught graduate courses in developmental psychology, trauma, and psychopathology. She is the founder and chief executive officer of The Trump Coaching Group, a life coaching company, and has also owned and operated a number of small businesses in the Northeast.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mary_L._Trump

Så hon har erfarenhet och kunskap om Trumps uppväxt och liv, samt kunskap i psykologiska ämnen. Hon fann att han är narcissistisk.
Citera
2020-08-08, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Men sluta ljug! Mary har en PhD in clinical psychology at Adelphi University.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mary_L._Trump

Så hon har erfarenhet och kunskap om Trumps uppväxt och liv, samt kunskap i psykologiska ämnen. Hon fann att han är narcissistisk.

Nej hon är inte utbildad psykolog. Hon beställde sin examen via internet.

Och enda orsaken hon inte gillar Trump är för att han inte gett henne tillräckligt med pengar. Vad jag vet har hon ett tungt missbruk av oxycodone och metamfetamin som hon behöver finansiera.
Senast redigerad av Speitmeister 2020-08-08 kl. 16:34.
Citera
2020-08-08, 17:02
Medlem
Citat:
Nej hon är inte utbildad psykolog. Hon beställde sin examen via internet.

Och enda orsaken hon inte gillar Trump är för att han inte gett henne tillräckligt med pengar. Vad jag vet har hon ett tungt missbruk av oxycodone och metamfetamin som hon behöver finansiera.
Men det är ok för dig att kasta ur dig rena gissningar?
Jag kanske varit mer benägen att tro dig om inte hennes utsagor stämmer så exakt med hur Donald agerar. Man måste nog leva i en fantasivärld om man inte inser att Trump är eller ligger oerhört nära diagnosen narcissist.
Grandios självbild... eller "no one knows more about xxx than me. Byt xxx mot vad som helst...
Citera
2020-08-08, 17:10
Medlem
Citat:
Men det är ok för dig att kasta ur dig rena gissningar?
Jag kanske varit mer benägen att tro dig om inte hennes utsagor stämmer så exakt med hur Donald agerar. Man måste nog leva i en fantasivärld om man inte inser att Trump är eller ligger oerhört nära diagnosen narcissist.
Grandios självbild... eller "no one knows more about xxx than me. Byt xxx mot vad som helst...

Nej hon är bara sur och hittar på för att finansiera sitt missbruk av oxycodone. Har du missat detta? Kolla på filmer med henne. Man ser svetten i hennes panna och hur hon bara väntar på sin nästa fix. Man ser hon mår dåligt och har abstinens! Hon orkar knappt resa sig ur soffan.
Senast redigerad av Speitmeister 2020-08-08 kl. 17:13.
Citera
2020-08-08, 17:16
Medlem
Citat:
Nej hon är bara sur och hittar på för att finansiera sitt missbruk av oxycodone. Har du missat detta? Kolla på filmer med henne. Man ser svetten i hennes panna och hur hon bara väntar på sin nästa fix. Man ser hon mår dåligt och har abstinens! Hon orkar knappt resa sig ur soffan.

hahahaha men som Amaratto säger, så stämmer Mary Trumps beskrivning av hur vi ser att Trump agerar. Donald är så egofixerad att det blir humor. Han är som en tecknad president med alla upptänkliga personlighetsstörningar och paranoia och andra problem. Det ska bli intressant att se hur de tre kandidaterna gör i någon debatt. För jag hoppas att Kanye är med också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in