Citat:
Vi alla sett vad trumpen gjort med statsskulden i den bästa högkonjunkturen NÅGONSIN.Men blir lätt så när man är inkompetent att leda ett land, Mary sade ju trumpen psyke inte kan leda och vad mer tydligt kan det med statsskulden i den bästa högkonjunkturen någonsin?
Och inkompetensen id etta fallet var de permanenta skattelättnaderna för endast de allra rikaste som man kan se har accederat statsskulden och detta redan före COVID-19 krisen som trumpen inte längre rör för trumpen mår dåligt och prata om saker som inte handlar om trumpen personligen har vi lärt oss.
Hur trumpen blev så sjuk det berättar mary Trump i sin bok.
Citat:
Inget av det du skrev där ändrar att en utbildad inom området Mary Trump berättar att trumpen har alla 9 markörerna för narcissism.Jag lämnar härmed diskussionen. Jag vet att flera av er är samma person vilket jag påtalat utan mothugg. Och det är bara att söka på er historik så ser man att det är många som på ett seriöst sätt ifrågasatt er intelligens och även en person som säger sig veta att ni går/har gått i särskola.
Ha det så roligt i er värld av påhittade teorier mot Trump som ni aldrig kunde bevisa.... Trots att jag frågade efter källa tiotals gånger.
Jag har aldrig sagt att Trump är felfri eller att jag stödjer honom men vissa saker gör han rätt.
NI är däremot förblindade av HAT och ser inget gott Ni tolkar allt Trump gjort som dåligt även om många siffror inte varit så bra på 50 år....
Trump satte problematiken kring Kina på världskartan. Innan Trump tog ton vågade ingen gå i clinch med Kina, nu radar länderna upp sig på rad för att kritisera Kina och införa sanktioner mm.. Kina har nu bara stöd av andra diktaturer som nästan är lika dåliga som de själva eller länder de köpt i Afrika.
Men även på denna punkt är förstås Trump boven enligt er! Kina som har 1-3 miljoner i koncentrationsläger och där uppåt 1 miljon människor försvinner varje år är mycket bättre...
Lev ni i er låtsasvärld! Flytta till Kina och lev livet. Det blir förstås svårt att komma åt Flashback då FB och hundratusentals andra sidor, appar, program etc är förbjudna... Men men det är ju så ni vill ha det!
Ha det så roligt i er värld av påhittade teorier mot Trump som ni aldrig kunde bevisa.... Trots att jag frågade efter källa tiotals gånger.
Jag har aldrig sagt att Trump är felfri eller att jag stödjer honom men vissa saker gör han rätt.
NI är däremot förblindade av HAT och ser inget gott Ni tolkar allt Trump gjort som dåligt även om många siffror inte varit så bra på 50 år....
Trump satte problematiken kring Kina på världskartan. Innan Trump tog ton vågade ingen gå i clinch med Kina, nu radar länderna upp sig på rad för att kritisera Kina och införa sanktioner mm.. Kina har nu bara stöd av andra diktaturer som nästan är lika dåliga som de själva eller länder de köpt i Afrika.
Men även på denna punkt är förstås Trump boven enligt er! Kina som har 1-3 miljoner i koncentrationsläger och där uppåt 1 miljon människor försvinner varje år är mycket bättre...
Lev ni i er låtsasvärld! Flytta till Kina och lev livet. Det blir förstås svårt att komma åt Flashback då FB och hundratusentals andra sidor, appar, program etc är förbjudna... Men men det är ju så ni vill ha det!
Vad vi märkte dock, det var att du helt undvek ämnet, vilket betyder du känner dig besegrad och ägd.
Citat:
Hur är det ett angrepp och berätta vad barnen går i skolan någonstans?
Citat:
Med en sjuklig narcissist som trumpen som fader, så lär man nog inte få prata om annat än trumpen.Men angrepp för berätta vart barnet går i skolan undrar vi alla vad det är för fantasi.