Inget deppigt vi ska fira julafton utomlands den 26 men vi ville ändå göra något mysigt på själva julafton.
Så vi tänkte försöka gå ut och äta någonstans om det går.
Inget deppigt vi ska fira julafton utomlands den 26 men vi ville ändå göra något mysigt på själva julafton.
Bra, för hade du varit ensam eller hemlös så hade du blivit hitskickad med en gång, ingen ska fira jul ensam
Får jag fråga vad som får en person att besöka en restaurang på självaste julafton?
De flesta är människor med en avslappnad attityd till livet och inte riktigt klarar den enorma fokuseringen på just 24/12 som någon überspeciell dag som aldrig infriar julhetsarnas förväntningar ändå.
Synd att ni inte hittade en resa den 24/12. Årets mest avslappnade resdag och barnfritt på flyget.
Haha jo jag vet men det va så svinigt dyrt så vi bestämde oss för att åka efteråt
Frågan är bara vad man ska göra på självaste julafton nu 🤔
Det är lite dumt att folk inte har öppet om de ändå inte firar jul lixom..
Rival hade öppet förra julen har jag för mig, jag vet inte hur de gör i år. Det är ett rätt behagligt ställe tycker jag, ganska laidback och skönt. Det var länge sen jag åt där dock, så jag kan inte riktigt borga för maten men tror att det ska vara helt okej. Vill du ha något lite mer exklusivt tror jag att Berns asiatiska brukar ha öppet på jul. Då är det förstås asiatiskt som gäller och det kostar väl uppåt tusenlappen för middagen, men det är säkert bra.
Som flera redan har sagt har nog många hotellrestauranger öppet, det finns väl ett par som är helt okej. Det enda är väl om man inte vill ha julbord, många kör säkert julbord på julafton.