2017-10-04, 10:13
Bannlyst
Det är en man som är väldigt sexuell erfaren, men även otroligt tänd på mig. Vi har haft sex tillsammans minst 1000 gånger (träffats över ett år och har sex minst 2 gånger om dagen).

Problemet är att vi är verkligen fysiskt sett perfekta för varandra. Han älskar min kropp, och jag älskar hans. Detta är dock inte så perfekt för vårt sexliv, för han... kommer för fort.

Vi kan ha sex i 2 minuter och sedan är vi klara. Vi har flera tekniker för att göra det längre, till exempel så håller han sig lätt en timme om han vill när vi kör tråkiga missionären, men då ligger jag bara som den där döda fisken och väntar på the load.

Men jag är inte sån! Jag vill rida, jag vill fullkomligt skicka mannen till en annan galax med hjälp av hans orgasmer och min kropp. Så därför undrar jag... Om han skulle fortsätta ha sex med mig samt använda en sexleksak som sägs vara skönare än både fitta & mun (tenga flip hole (har redan beställt så diskutera gärna den produkten )), skulle det eventuellt leda till att han håller sig längre?

Eller är det helt enkelt två skiljda saker och gör ingen verklig skillnad? Står ju på sexleksakerna att mannen kan "TRAIN YOUR ENDURANCE, STIMULATE HER FOR 4 YEARS STRAIGHT NIGGA", men vet inte om det faktiskt kan hjälpa på något sätt eller om det bara är marknadsföring för män som honom eller tjejer som mig.

Så vad tycker ni? + Tldr:

1. Kan mannen hålla sig längre med en kvinna om han regelbundet använder en sexleksak för fler orgasmer per dag, eller är leksak & fitta/anal två olika saker? (Jaja men ni fattar )
2. Erfarenheter, åsikter och kunskap om "Tenga Flip Hole"?

Länk: https://www.vuxen.se/tenga-flip-hole
Senast redigerad av Majaa 2017-10-04 kl. 10:17.
Citera
2017-10-04, 14:11
Medlem
Eftersom ni redan har sex 2ggr per dag, så lär väl inte rådet att se till å runka innan.

Tror inte nån leksak i världen fungerar för det. Men det finns ju numing creams som minskar känsligheten, det borde funkar. Personligen brukar det räcka med sprit eller kondom.
Citera
2017-10-04, 15:23
Medlem
Drinkycrows avatar
Man kan ju till och med öva upp uthållighet när man runkar så visst borde det även gå med en sexleksak. Problemet är väl att han inte vill träna upp någon uthållighet, annars hade han väl hunnit göra det på de över 1000 gångerna ni haft sex.

Killing.fields är inne på något med att istället göra honom mindre känslig, tror det finns speciella gels och sånt för det där men inget vidare insatt.
Citera
2017-10-04, 15:32
Medlem
Tror nog att enda sättet att träna upp det är genom att öva, lära sig slappna av osv. Jag kan t ex nästan omöjligt komma om jag slappnar av penis och spänner magen lite lätt. Hjälper samtidigt att man inte runkar till porr, då får iaf jag ett sjukt stånd så slipper man spänna sig för att bli hårdare.
Citera
2017-10-04, 21:27
Moderator
Nospheratus avatar
Det går att träna upp uthållighet med hjälp av onaniträning. Om man sedan använder handen, leksaker eller en cykelslang har ingen som helst betydelse.

Många verkar dock tro att nyckeln är att onanera mycket och ofta för att träna upp uthålligheten. Eller att det skulle hjälpa att använda en leksak som är extra skön. Det är så pass jävligt att man brukar ordinera särskilda tekniker och inlärningsprogram man bör följa, ungefär som sjukgymnastik fast för könsorganet istället. Det krävs i princip alltid att man träffar en terapeut eller urolog först för att ha någon utsikt att göra framsteg.

Det är inte så pass enkelt att din kille bara kan öva start- och stoppteknik lite då och bli uthållig som en porrstjärna inom kort. Jag rekommenderar att han vänder sig till öppenpsykiatrin eller till vårdcentralen för att få en remiss. Vem som helst fattar att det är skitjobbigt att gå till någon läkare eller psykiatriker och förklara att man har för tidig utlösning. Men det är överlägset det mest effektiva han kan göra. Personalen stöter på den problematiken varje dag så ingen kommer skratta eller tycka att han är pervers.

Att onanera lite random med sexleksaker kommer tyvärr inte hjälpa ett smack. Men han har säkert trevligt med leksaken ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in