Det är en man som är väldigt sexuell erfaren, men även otroligt tänd på mig. Vi har haft sex tillsammans minst 1000 gånger (träffats över ett år och har sex minst 2 gånger om dagen).
Problemet är att vi är verkligen fysiskt sett perfekta för varandra. Han älskar min kropp, och jag älskar hans. Detta är dock inte så perfekt för vårt sexliv, för han... kommer för fort.
Vi kan ha sex i 2 minuter och sedan är vi klara. Vi har flera tekniker för att göra det längre, till exempel så håller han sig lätt en timme om han vill när vi kör tråkiga missionären, men då ligger jag bara som den där döda fisken och väntar på the load.
Men jag är inte sån! Jag vill rida, jag vill fullkomligt skicka mannen till en annan galax med hjälp av hans orgasmer och min kropp. Så därför undrar jag... Om han skulle fortsätta ha sex med mig samt använda en sexleksak som sägs vara skönare än både fitta & mun (tenga flip hole (har redan beställt så diskutera gärna den produkten

)), skulle det eventuellt leda till att han håller sig längre?
Eller är det helt enkelt två skiljda saker och gör ingen verklig skillnad? Står ju på sexleksakerna att mannen kan "TRAIN YOUR ENDURANCE, STIMULATE HER FOR 4 YEARS STRAIGHT NIGGA", men vet inte om det faktiskt kan hjälpa på något sätt eller om det bara är marknadsföring för män som honom eller tjejer som mig.
Så vad tycker ni? + Tldr:
1. Kan mannen hålla sig längre med en kvinna om han regelbundet använder en sexleksak för fler orgasmer per dag, eller är leksak & fitta/anal två olika saker? (Jaja men ni fattar

)
2. Erfarenheter, åsikter och kunskap om "Tenga Flip Hole"?
Länk:
https://www.vuxen.se/tenga-flip-hole