Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-04, 22:33
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shehulk11
Kul att få följa din första kur!
Vad är det för märke?
Rent spontant skulle jag råda dig att inte gå så högt som 20mg/ed, risken för biverkningar är ganska stor i de doserna för tjejer i allmänhet och du är ju ingen tungviktare. Även på 10mg/ed bör du få ordentlig effekt.
Lycka till med kur och träning!

Din tråd har jag läst igenom btw 😊
Citera
2017-10-04, 22:54
  #14
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frokenanavar
Jag har en sambo som kurat och tränat i flera år.
Jag har tränat mycket core och gruppträning men aldrig gymmat då jag faktiskt helt ärligt inte visste hur man gjorde.
Jag får all hjälp jag kan få av honom. Det jag frågade om var om träningsschema. Hur jag ska lägga upp muskelgrupper och dagar. Självklart hjälper sambon mig även där men alla tips är självklart välkomna.
Sambon har även skrivit matschema osv
Jag vet vad jag vill iallafall. Jag vill inte ha en 12-årings kropp. Men visst styrketräning är nytt för mig. Men jag kommer lära mig det med ska du se.
Jag är 37 år. Ingen tonåring som försöker vara cool med massa muskler.
Jag vill ha en kropp jag trivs med. Och kan jag fuska i början då gör jag det 😉

Hej på dig,

Jag tycker du kan dra dig själv en ordentlig funderare för du är ute på riktigt tunn is. Självklart litar du på din pojkvän men ta det med en nypa salt, för han verkar vara en riktig klåpare.

1. Är man kvinna så skall man INTE använda anavar (oxandrolone) som inte kommer från ett HG-labb med verifieringskod. Googla på vad som händer när kvinnor får i sig till exempel dianabol (metandrostenolon) för det är det i många fall i låg dos, utspätt med lågdos anavar eller winsterol (stanozolol)
2. Att börja kura innan du kommit igång med styrketräningen är också lite knepigt. I början av "träningskarriären" så är flaskhalsen snarare nervsystemet och inte styrkan, alltså fiberrekryteringen. Du kommer inte kunna få ur full potential av steroiderna nu i början ändå, så du kommer få rätt dålig "profit" om man tänker ratio mellan effekter/bieffekter.

Så ... att din pojkvän sätter dig i en situation med steroider utan verifiering när du fortfarande är nybörjare är som att tigga om förmanligade menstruationsrubbningar och andra hormonkopplade biverkningar, samtidigt som du riskerar ledskador.
Citera
2017-10-04, 23:27
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Hej på dig,

Jag tycker du kan dra dig själv en ordentlig funderare för du är ute på riktigt tunn is. Självklart litar du på din pojkvän men ta det med en nypa salt, för han verkar vara en riktig klåpare.

1. Är man kvinna så skall man INTE använda anavar (oxandrolone) som inte kommer från ett HG-labb med verifieringskod. Googla på vad som händer när kvinnor får i sig till exempel dianabol (metandrostenolon) för det är det i många fall i låg dos, utspätt med lågdos anavar eller winsterol (stanozolol)
2. Att börja kura innan du kommit igång med styrketräningen är också lite knepigt. I början av "träningskarriären" så är flaskhalsen snarare nervsystemet och inte styrkan, alltså fiberrekryteringen. Du kommer inte kunna få ur full potential av steroiderna nu i början ändå, så du kommer få rätt dålig "profit" om man tänker ratio mellan effekter/bieffekter.

Så ... att din pojkvän sätter dig i en situation med steroider utan verifiering när du fortfarande är nybörjare är som att tigga om förmanligade menstruationsrubbningar och andra hormonkopplade biverkningar, samtidigt som du riskerar ledskador.

Hej!
Tack för att du tagit dig tid för input och varningar.
Jag har tagit det säkra före det osäkra och skickat in på analys på wedinos.
Jag har läst på om ev biverkningar och jag kommer sluta direkt om jag känner att nåt är galet.
Det är inte min sambo som tvingar mig göra det här utan det har jag valt alldeles själv och kommer heller inte lägga någon skuld på honom om det nu skulle gå galet.
Jag är däremot tacksam att du tog dig tid att skriva till mig med råd osv.
Citera
2017-10-05, 07:28
  #16
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frokenanavar
Hej!
Tack för att du tagit dig tid för input och varningar.
Jag har tagit det säkra före det osäkra och skickat in på analys på wedinos.
Jag har läst på om ev biverkningar och jag kommer sluta direkt om jag känner att nåt är galet.
Det är inte min sambo som tvingar mig göra det här utan det har jag valt alldeles själv och kommer heller inte lägga någon skuld på honom om det nu skulle gå galet.
Jag är däremot tacksam att du tog dig tid att skriva till mig med råd osv.

"Following a review by the WEDINOS Programme Board, it has been decided that as of 25th July 2014, no further samples of Steroids and/or Image Enhancing drugs (SIEDs) will be tested by WEDINOS"

http://www.wedinos.org/sample_testing.html
Citera
2017-10-05, 11:07
  #17
Medlem
intressant tråd, rekommenderar nandrolone phenyl / - propionate för kvinnliga första gången 100 mg / ew räcker gott och väl

väldigt säkert preparat med extremt få biverkningar för kvinnor och rent över lag

min dam körde det och fick sjukt bra resultat

kommer följas!
Citera
2017-10-05, 12:16
  #18
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frokenanavar

Jag är 37 år. Ingen tonåring som försöker vara cool med massa muskler.
Jag vill ha en kropp jag trivs med. Och kan jag fuska i början då gör jag det 😉

Det låter som att du försöker vara cool med massa muskler, eftersom du tänker "fuska om det går", som du dessutom verkar ha rätt dålig koll på. Men men du gör som du vill, du är medveten om vilka risker som finns.
Citera
2017-10-05, 16:43
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frokenanavar
Och jag vill editera startinlägget
Jag kommer börja på 10 mg ed för att sedan höja till 20 mg ed.

Jag kan inte tolka detta på något annat sätt än att du ska börja med 10mg/ed för att sedan höja till 20mg/ed, och därför skrev jag som jag gjorde.
När man är kvinna så är 20mg/ed högdos och även om Anavar är lågandrogent så kommer du få kraftiga biverkningar på den dosen och det är stor risk att de är icke reversibla.
Hur många dagar har du kört? Märkt av någon effekt än?🙂
Citera
2017-10-16, 18:34
  #20
Medlem
Byt preparat.. som kvinna bör köra nåt sarm i dagens läge. MKT bättre för dig.

"Inga" biverkningar och för en kvinna bör det ge ganska bra resultat.

Vänta med att kasta i dig kemikalier kanske 2 månader iaf, så du har kommit igång med träningen lite, tror inte du får mkt resultat om du inte har kommti in ordentligt i träningsfasen.
Citera
2017-10-25, 15:56
  #21
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Byt preparat.. som kvinna bör köra nåt sarm i dagens läge. MKT bättre för dig.

"Inga" biverkningar och för en kvinna bör det ge ganska bra resultat.

Vänta med att kasta i dig kemikalier kanske 2 månader iaf, så du har kommit igång med träningen lite, tror inte du får mkt resultat om du inte har kommti in ordentligt i träningsfasen.

Ge fan i å kladda med vad andra SKA köra när du inte har koll. Att din åsikt är subjektiv är uppenbart.
SARM's är inget att hålla på med öht egentligen om du ber om min subjektiva åsikt.
Hur olika SARM's (de varierar ganska rejält i effekt å karaktär) fungerar med tjejer vet du inget om för den forskningen är fortfarande inte att lita på då SARM's inte har brukats och studerats tillräckligt länge för att kunna utesluta skador vid bruk etc.


Till TS: Jag måste tyvärr ställa mig bredvid käre Fenjal i detta och påpeka att du är ute på tunn is och brister den kan det tyvärr resultera i ödesdigra konsekvenser för en tjej som "inte vill se ut som en 12-årig pojke".
Nu vet jag inte om du i övrigt har ett androgent kroppsuttryck men OM det inte går vägen så kommer du inte att utveckla mer feminina formdrag utan snarare dra mer åt en tonårspojke som precis nått pubertet. Har sett tjejer med ectomorphkroppar (dvs raka höfter och platta bröst samt minimalt underhudsfett) som fått träningsdillen å vill ha röv men det enda de fick när de började kladda i godisburken var en kropp som var mer rippad, ådrig och muskulös/androgen. Det är verkligen ingen attraktiv syn om du frågar mig.

Nåväl. Ta det varsamt med dina bestyr MEN FRAMFÖRALLT; styr upp kosten. Känns spontant som att av allt du skrivit i denna rapport så indikeras att tillbörligt fokus på näringstiming är obefintligt.
Utan rätt näring vid rätt tidpunkt samt i rätt mängd så kommer dina former ALDRIG bli det du vill, kanske inte oavsett vad du preppar på men vad är meningen med att ta riskerna som kommer med kurandet om du kan nå målen utan? Dvs med rätt näringstiming etc.


Lycka till och håll ett par fingrar på handbromsen.

Mvh,

-Alfred

Citera
2017-10-25, 16:16
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ge fan i å kladda med vad andra SKA köra när du inte har koll. Att din åsikt är subjektiv är uppenbart.
SARM's är inget att hålla på med öht egentligen om du ber om min subjektiva åsikt.
Hur olika SARM's (de varierar ganska rejält i effekt å karaktär) fungerar med tjejer vet du inget om för den forskningen är fortfarande inte att lita på då SARM's inte har brukats och studerats tillräckligt länge för att kunna utesluta skador vid bruk etc.

Mvh,

-Alfred

Ja mina skrifter är ju inte fakta, men jag baserade min text huvudsakligen utav 2 orsaker..
1) Sarms är inte androgent, inte alls i jämförelse med AAS iaf.
2) Risken för att få dbol istället för anavar finns inte, samt så är risken för att överdosera inte något som har lika allvarliga konsekvenser.

Sen kanske man vill behålla sin kvinnlighet, känns lite som att AAS kan ta det ifrån en kvinna. Sett många vackra kvinnor, där man undrat, nånting är fel på henne, och första tanken som slagit en har varit AAS?
Citera
2017-10-25, 16:42
  #23
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Ja mina skrifter är ju inte fakta, men jag baserade min text huvudsakligen utav 2 orsaker..
1) Sarms är inte androgent, inte alls i jämförelse med AAS iaf.
2) Risken för att få dbol istället för anavar finns inte, samt så är risken för att överdosera inte något som har lika allvarliga konsekvenser.

Sen kanske man vill behålla sin kvinnlighet, känns lite som att AAS kan ta det ifrån en kvinna. Sett många vackra kvinnor, där man undrat, nånting är fel på henne, och första tanken som slagit en har varit AAS?

Fakta-fel på punkt nr 1; kedjereaktionen man sätter igång med SARM's kan mycket väl leda till en androgen rubbning i könshormonbalansen. Finns många tjejer som vittnat om detta online.
På punkt två har du rätt men det är ju ett rätt knasigt tänk. Risken att få annat än det man ska ha finns ALLTID. Oavsett vilka prepp du använder.

Mvh,

-Alfred
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback