2017-10-03, 19:25
Medlem
Vet att det inte är många tjejer/ kvinnor här som kurar. Så jag tänkte lägga ut min träning.
Kvinna:35-38 år
Vikt:52,7 kg
Längd: 168 cm
Träningsvana: Lite gruppträning back in the days men ingen som helst vana av ren styrketräning.
Kur: Anavar 20 mg ed.
Citera
2017-10-03, 20:02
Medlem
Morsdags avatar
Intressant 💪
Det här ska följas.
Citera
2017-10-03, 20:13
Medlem
Tackar 😊
Ska lägga ut bilder vartefter tänkte jag också.
Jag är alltså helt newbie så tips och råd tar jag gärna emot.
Citera
2017-10-04, 08:24
Medlem
Ska bli kul att följa detta! Lite nyfiken på mer stats; mål med kur, kost- & träningsupplägg. Första kur förmodar jag?

Lycka till!
Citera
2017-10-04, 15:01
Medlem
Tr0bles avatar
Lycka till! Detta ska följas.
Citera
2017-10-04, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snetand
Ska bli kul att följa detta! Lite nyfiken på mer stats; mål med kur, kost- & träningsupplägg. Första kur förmodar jag?

Lycka till!

Jag kommer köra vanlig kost men med extra protein. Jag har inget mål att gå ner i vikt eftersom jag är smal som jag är.
Målet med kuren är lite densamma. Jag har inga som helst former. Ingen rumpa, lår eller armar. Och ja jag kan äta vad som helst och ingenting händer. Har även varit gravid ett par gånger men ändå tappat allt.
Eftersom det är första kuren har jag inga förväntningar direkt men jag kommer köra stenhårt på gymmet.
Träningsupplägg kommer senare. Har du några bra tips? 😊
Senast redigerad av frokenanavar 2017-10-04 kl. 15:11.
Citera
2017-10-04, 15:07
Medlem
Och jag vill editera startinlägget
Jag kommer börja på 10 mg ed för att sedan höja till 20 mg ed.
Senast redigerad av frokenanavar 2017-10-04 kl. 15:11.
Citera
2017-10-04, 21:44
Medlem
Kul att få följa din första kur!
Vad är det för märke?
Rent spontant skulle jag råda dig att inte gå så högt som 20mg/ed, risken för biverkningar är ganska stor i de doserna för tjejer i allmänhet och du är ju ingen tungviktare. Även på 10mg/ed bör du få ordentlig effekt.
Lycka till med kur och träning!
Citera
2017-10-04, 21:48
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
The fuck? Varför gör du det här utan att ha erfarenhet av träning och utan att ha koll på vad du gör? Eftersom du behöver tips...
Citera
2017-10-04, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shehulk11
Vad är det för märke?
Rent spontant skulle jag råda dig att inte gå så högt som 20mg/ed, risken för biverkningar är ganska stor i de doserna för tjejer i allmänhet och du är ju ingen tungviktare. Även på 10mg/ed bör du få ordentlig effekt.

Jag skrev i tråden att jag böjar på 10 mg ed så trådstart är fel.
Tack!
Citera
2017-10-04, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shehulk11
Vad är det för märke?

The hulk har jag handlat på.
Citera
2017-10-04, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetoBeto-San
The fuck? Varför gör du det här utan att ha erfarenhet av träning och utan att ha koll på vad du gör? Eftersom du behöver tips...

Jag har en sambo som kurat och tränat i flera år.
Jag har tränat mycket core och gruppträning men aldrig gymmat då jag faktiskt helt ärligt inte visste hur man gjorde.
Jag får all hjälp jag kan få av honom. Det jag frågade om var om träningsschema. Hur jag ska lägga upp muskelgrupper och dagar. Självklart hjälper sambon mig även där men alla tips är självklart välkomna.
Sambon har även skrivit matschema osv
Jag vet vad jag vill iallafall. Jag vill inte ha en 12-årings kropp. Men visst styrketräning är nytt för mig. Men jag kommer lära mig det med ska du se.
Jag är 37 år. Ingen tonåring som försöker vara cool med massa muskler.
Jag vill ha en kropp jag trivs med. Och kan jag fuska i början då gör jag det 😉
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in