Citat:
Ursprungligen postat av
heropsychodreamer
Om ni börjar ha ett riktigt förhållande kommer du fortsätta klä dig i bara sexiga underkläder hela tiden?
Jag tror han är rädd att det kommer bli mindre sex och att du kommer sluta anstränga dig för att vara sexig. Därför han gråter. Han känner att han köper sex av dig. Om ni har ett förhållande tror han att du inte kommer känna att han förtjänar sex för att han betalar för dig. (Säger absolut inte att det är därför du har sex med honom, bara att han kanske tror det.)
Har någon av er sex med andra? Har ni varit bara med varandra från början?
Vi har bara sex med varandra och har den överenskommelsen sen början. Han köper inte sex och han har nog inte känt så. Vi har en stor inkomst skillnad mellan oss därför har han velat bjuda så var det inte i början dock. Han har hela tiden uppmuntrat mig att jag kan fullfölja mina studier så att jag kan få en trygg och stabil inkomst. Han har även uppmuntrat mig att fullfölja den affärsidén jag har och starta det företaget.
så dina teorier om att han skulle köpa sex är fel utan han vill att jag ska ha möjligheter till att få det bättre ekonomiskt och kunna lägga mina pengar på företaget.
Jag har inte alltid gått i sexiga underkläder under de här månaderna vi bott i hopp det är en önskan från hans sida inte ett krav. och ibland känner man sig väldigt osexig och vill inte klä sig så och då har han inte surat över det tvärtom.