2017-10-12, 02:15
Medlem
Vasectomaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Hahahah..hahha helt sjukt faktiskt. Men offrens anhöriga stämmer hans sk tillgångar nu.
Någon har stämt hotellet också.

https://www.usatoday.com/story/news/nation-now/2017/10/10/las-vegas-shooter-reno-home/752243001/

Paddocks familj lär ju inte få ärva en dime i alla fall, den saken är nog säker.

Skulle vara intressant att få veta om han fortfarande hade flera mille på banken eller om han höll på att bli barskrapad.

Jo, klart att folk stämmer nu till höger och vänster. Det handlar ju trots allt om USA, the land of opportunities, i dubbel bemärkelse.
Citera
2017-10-12, 02:54
Bannlyst
Såklart blir huset utsatt för inbrott, detta kommer vi definitivt få dras med.. Förmodligen kommer det ha kommit bort några viktiga pusselbitar i detta inbrottet och det blir lite som andra never ending stories som vi hört så många gånger.

Ersätt alla utredare och skicka frun till Guatanamo*.

Det krävs något extremt för att detta ska gå rätt till händaefter, inte för att vi någonsin får reda på motiv men orkar inte slaskigt avslut.
Citera
2017-10-12, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Allt var till 100% kartlagt och katalogiserat. Annars släpper man inte en sådan plats utan bevakning.

Citat:
Ursprungligen postat av Vasectomater
Men är du dum i hela huvudet? Läste du artikeln? Det bröts alltså in i århundradets US massmördares hem, som borde vara hårdbevakat så inget viktigt kan snos/planteras dit med flit. Och dessa inbrottstjuvar knallde ostört in genom ytterdörren!!

Läs igen. Idiot.

Din pajas, den tekniska katalogiseringen tar max ett par dagar i sverige. det innehåller skottvinklar: jämför med morden i Gbg PAJAS, du har noll koll. Går antagligen snabbare/effektivare än så.

Efter det släpps platsen till anhöriga din okunniga IDIOT.
Senast redigerad av metoukor 2017-10-12 kl. 03:13.
Citera
2017-10-12, 03:17
Medlem
Citat:
Men är du dum i hela huvudet? Läste du artikeln? Det bröts alltså in i århundradets US massmördares hem, som borde vara hårdbevakat så inget viktigt kan snos/planteras dit med flit. Och dessa inbrottstjuvar knallde ostört in genom ytterdörren!!

Läs igen. Idiot.

Efter att rättsmedicinska utredare, patologer, och allmänna utredare fått sin byk full så släpper man givetvis BP fri
Man kan inte bevaka allt, alltid...idiot.
Citera
2017-10-12, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer

Till idioten som benämner AKM som ett referensvapen.....

Då är det mer troligt att Paddock haft AK-47:an som referensvapen vid testskjutningar.

https://www.youtube.com/watch?v=chiTUvryG5U

Några frågor?
Citera
2017-10-12, 04:19
Medlem
Vasectomaters avatar
Citat:
Din pajas, den tekniska katalogiseringen tar max ett par dagar i sverige. det innehåller skottvinklar: jämför med morden i Gbg PAJAS, du har noll koll. Går antagligen snabbare/effektivare än så.

Efter det släpps platsen till anhöriga din okunniga IDIOT.

Haha, du känner dig bra dum nu va. Hoppades väl på att jag inte hunnit läsa ditt inlägg innan edit.

Sen så utspelas ju detta i USA, inte Sverige. Om du nu missat det. Och artikeln läser vidare att snuten och FBI ska se till så att detta (inbrott) inte kan ske igen. Varför skulle dom det, om nu huset är färdigutredd och släppts till anhöriga?
Jag tror med säkerhet att alla tillgångar tillhörande den avlidne SP går till staten, ev även offer och anhöriga till offer. SPs anhöriga kommer får noll, på sin höjd askan av massmördaren.
Här i USA så gillar dom även att riva hus där ökända massmördare bott, återstår att se vad Nevada gör. Folk här är väldigt vidskepta samt att huset riskerar att bli en slags turistattraktion där det blir för jobbigt att bo i.

Sa du nåt om idiot?
Senast redigerad av Vasectomater 2017-10-12 kl. 04:22.
Citera
2017-10-12, 04:36
Medlem
Citat:
Haha, du känner dig bra dum nu va. Hoppades väl på att jag inte hunnit läsa ditt inlägg innan edit.

Sen så utspelas ju detta i USA, inte Sverige. Om du nu missat det. Och artikeln läser vidare att snuten och FBI ska se till så att detta (inbrott) inte kan ske igen. Varför skulle dom det, om nu huset är färdigutredd och släppts till anhöriga?
Jag tror med säkerhet att alla tillgångar tillhörande den avlidne SP går till staten, ev även offer och anhöriga till offer. SPs anhöriga kommer får noll, på sin höjd askan av massmördaren.
Här i USA så gillar dom även att riva hus där ökända massmördare bott, återstår att se vad Nevada gör. Folk här är väldigt vidskepta samt att huset riskerar att bli en slags turistattraktion där det blir för jobbigt att bo i.

Sa du nåt om idiot?

vad svamlar du om? är jag en del av den massiva konspirationen, som kräver

Hela LVPD
Antagligen fbi
tusentals inom publiken,
hundratatals i dom anställda i hotellet
betalda sheriff etc

att samverka, annars får vi reda på sanningengen, genom civila stämningar kommer allt material redovisas.
Citera
2017-10-12, 04:41
Medlem
Vasectomaters avatar
Citat:
vad svamlar du om? är jag en del av den massiva konspirationen, som kräver

Hela LVPD
Antagligen fbi
tusentals inom publiken,
hundratatals i dom anställda i hotellet
betalda sheriff etc

att samverka, annars får vi reda på sanningengen, genom civila stämningar kommer allt material redovisas.

Nu fattar jag inte vad du svamlar om, sorry.
Citera
2017-10-12, 04:49
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Jag har nu läst några sidor i CIA tråden , ni sitter bokstavligen och diskuterar spelkorts signifikans

Mm riktiga foliehatsteorier , BIG TIME.

Ditt svar:

Förstår ni inte hur jävla vurpade era hjärnor måste vara för att tro på såna här saker? det är helt sjukt minst sagt, sök hjälp. Ni söker svar i kortlekar?!!??

men snälla skriv i DEN tråden inte denna, varför vill du ens skriva här? dina rätta åsikter tillåts ju i konspirationsforumet?

Ja det var verkligen skrämmande läsning. Jag missade ett par sidor där tydligen.
Citera
2017-10-12, 04:52
Medlem
Så nu när vi blivit av med dom värsta vilka bevis finns för/mot partnern. Observera ta ingen aktion. Inte som att det har en påverkan på dessa överodlade smuts människor.
Citera
2017-10-12, 09:15
Medlem
absolut-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonny crocket
Var det i denna korridor som Campos ska ha evakuerat folk? Varför "lät" Paddock honom göra det då? Och är det egentligen rätt att evakuera rummen om det skjuts ut i korridoren, borde det inte vara bättre om alla låser in sig på rummen tills polisen kommer?

Mycket bra poäng, korridoren blev en ren skjutbana, rena självmordet att utrymma rummen med en galen skytt som hade öppet fält hela vägen bort till hisschakten.

Vad jag tidigare skrev gällde interndörren mellan sviten och hotellrummet intill som Swat "röjde".
Alltså INTE dörren mot korridoren. Swat-killarna sa i klartext att denna interndörr var stängd, och alla här har räknat på hur lång tid det tagit för Paddock att kuta mellan 2 krossade fönster genom just denna dörr, bara för att förtydliga mig, så då är ju något uppenbarligen väldigt fel här också....

Måste man vara konspiratorisk för att man ifrågasätter polisens uttalande när det är dom själva + Mandalay:s personal som kommer med så allvarliga ändringar i sina utsagor alla hela skiten ställs på ända.
Citera
2017-10-12, 09:44
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonny crocket
Var det i denna korridor som Campos ska ha evakuerat folk? Varför "lät" Paddock honom göra det då? Och är det egentligen rätt att evakuera rummen om det skjuts ut i korridoren, borde det inte vara bättre om alla låser in sig på rummen tills polisen kommer?
Den här bilden visar hur korridoren såg ut

https://i1.wp.com/gumshoenews.com/wp-content/uploads/2017/10/mandalay-bay.jpg?ssl=1

och att det kanske fanns vissa möjligheter att både evakuera och avancera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in