Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Tilliten ligger på noll hos de som har förmågan att tänka kritiskt. Personligen låg den på noll redan på dag ett. Lombardos kroppsspråk, fumlanden med ord och nästintill fientliga inställning får en att undra, "varför". Detta är väl en landssorg som berör alla amerikaner? Borde man då inte sörja tillsammans? Istället ter sig Lombardo lika irriterad och grinig som Vita Husets Sarah Huckabee Sanders. Det är "dom-mot-oss" mentalitet.
Det kan även vara så att Lombardo har "public speech" skräck och blir så nervös att det yttrar sig i irritation, eller så kanske han blir nervös av den creepy agent (som inte kan blinka) som stirrar ihärdigt bakom honom.
I och med att den forsta beskrivningen av handelseforloppet foll platt ocksa efter 60 minutes reportaget gor det helt vimsigt.
Det verkliga motivet kommer alltid att bli dolt eller at least politiskt vinklat.
Inget stammer med medias beskrivningar av motivet.
Jag kommer inte att dra mig sa langt att jag anammar teorin om att Paddock skulle vara en vapenhandlare infiltrerad av FBI att salja vapen till ISIS for terrordad I USA och att ISIS genomskadat detta och riggat ett mote pa rummet for inkop for att sedan utfora terror.
Men allvarlgt, vad som hitintills kommit fram stinker lika mycket skit.