2006-01-12, 23:18
Medlem
Min tjej tycker de flesta killar i porrfilmer är antingen töntiga eller osmakliga.
Men häromnatten zappade vi runt bland alla kanaler och för en gångs skull
fastnade hon för en p-rulle. Killen som var "in action" visade sig både snygg och sexig så till den milda grad att hon blev helt till sig i trasorna.

Nu undrar jag vad killen heter.

Han är mörkhårig, kort och spretigt stylat. Tendens till pipskägg. Väldigt krallig
utan att för den skull se ut som en broiler. Han har en grön slingrande tatuering längs ena skuldran och armen. Kan finnas mer tatueringar, minns inte. Vidare är han väldigt välutrustad. Överhuvudtaget ser han bra ut (till och med jag kan hålla med henne där).

Någon som vet vem jag söker? Skulle gärna vilja hitta filmer med honom.

Jag har googlat efter porrskådisar men det visade sig svårt. Visst finns det databaser men de är odrnade efter namn.....och oftast innefattar dem gay-skådisar. Jag har okcså letat bland filmer men där är oftast tjejerna presenterade på omslagen.

Tackar på förhand.

edit: vet inte varför trådarna blev dubbelpostade. Kanske en kan deletas?
Citera
2006-01-12, 23:44
Medlem
Franchi_414s avatar
Jag letade lite efter filmen, Men hittade tyvärr bara She-Males in Action, det kan väl knappast va den filmen eller? Ska försöka lite till, man har ju en del koll på det mesta
Citera
2006-01-13, 01:17
Medlem
ursäkta om jag inte riktigt fatta frågan rätt,men var det du eller din tjej som blev kåt på killen i p-rullen?
Citera
2006-01-13, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franchi_414
Jag letade lite efter filmen, Men hittade tyvärr bara She-Males in Action, det kan väl knappast va den filmen eller? Ska försöka lite till, man har ju en del koll på det mesta
Vart kan jag hitta filmen red hot riding red? RÖVLUVAN
Citera
2006-01-13, 05:42
Medlem
???s avatar
Kan ju vara bra att säga vad filmen ni titta på heter ?. Och om du inte vet det när titta ni på den och vilken kanal kolla ni på.
Jag menar det finns ju inte så många kanaler som kör hårdporr här i Sverige, så det ska väl inte vara allt för svår att hitta filmen titel och därifrån tar det ju ca 10 sekunder på google att hitta hans namn och vad han åt till frukost när han va 10 år , kanske inte det sista men du fattar vad jag menar.
Citera
2006-01-13, 06:28
Medlem
Det var så klart hon som blev tänd.

Jag är ute efter vad killen heter, inte "filmen".

Tänkte att ngn känner igen honom efter min beskrivning. Så många porrstjärnor kan inte ha en fet grön tatuering på ena axeln.
Citera
2006-01-13, 06:35
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag är ute efter vad killen heter, inte "filmen".
Jo vi har förstått det.
Men talar du om vilken film det var så får du nog svaret på vem snubben är ganska fort.
Citera
2006-01-13, 16:30
Medlem
evolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Tänkte att ngn känner igen honom efter min beskrivning. Så många porrstjärnor kan inte ha en fet grön tatuering på ena axeln.

De enda skådisarna jag kommer på med hjälp av din beskrivning är Julian och Nacho Vidal. Tror mest på den förstnämde
Citera
2006-01-13, 22:55
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evolution
De enda skådisarna jag kommer på med hjälp av din beskrivning är Julian och Nacho Vidal. Tror mest på den förstnämde

Tror även jag på Julian...
Citera
2006-01-14, 11:30
Moderator
vfs avatar
http://fapomatic.com/show.php?loc=02&f=julian...jpg

är det han du söker?
Citera
2006-02-04, 03:23
Medlem
Yep...det är Julian jag sökte efter.

Det finns en slags fansite på Yahoo, man måste regga sig på Yahoo.
http://groups.yahoo.com/adultconf?de...anfans%2Flinks

Tack för hjälpen att "spåra" honom, folks!
Citera
2006-02-05, 14:06
Bannlyst
Testa annars med Tom Byron. Får garanterat flickan att rinna till...Eller kungen Rande West
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in