Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-30, 21:07
  #1
Medlem
Jag har fått för mig att min sockvinna gärna går ner på knä. Hur lägger jag upp att jag skulle må bra av en avsugning då och då utan att det blir trakasserier. Jag vet att det inte är ovanligt. Jag har haft dessa fantasier om alla jag haft. Någon socsekreterare eller klient med erfarenheter av det här. Hon är en bra sekreterare, så jag vill inte få henne att känna obehag. Men hur styr jag det i den riktningen.
Citera
2017-09-30, 21:11
  #2
Medlem
DoyDoyys avatar
Gör ett försök vetja! Vad kan gå fel lixom?

Återkom gärna om hur det gick för dig
Citera
2017-09-30, 21:28
  #3
Medlem
Zaedrewss avatar
Du får linda in det fint. De flesta socialsekreterare vill hemskt gärna suga kuk men det handlar mest om hur man presenterar det.
Citera
2017-09-30, 21:34
  #4
Medlem
SolDoktorns avatar
Har du provat att gå in hos henne med en tydlig bånge i mjukisbyxor, brukar fungera bra. Lycka till, ta gärna kukpiller innan du gör det.
Citera
2017-09-30, 21:36
  #5
Medlem
La-Habanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoyDoyy
Gör ett försök vetja! Vad kan gå fel lixom?

Återkom gärna om hur det gick för dig

jo kommer väktare säkert och tar han sen polisen och häktet väntar på han tror jag?
Citera
2017-09-30, 21:43
  #6
Medlem
ElvisFans avatar
Skulle lägga ut en trevare om att du kan tänka dig en fika med henne på fritiden. På neutral mark kan du framföra din önskan.
Citera
2017-10-01, 01:03
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoyDoyy
Gör ett försök vetja! Vad kan gå fel lixom?

Återkom gärna om hur det gick för dig

Jag ska göra ett försök, men är inte så bra på sånt. Vet att många av dem fantiserar om det.

Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Skulle lägga ut en trevare om att du kan tänka dig en fika med henne på fritiden. På neutral mark kan du framföra din önskan.

Jag funderar på om hon lagt ut en trevare själv, men jag är dålig på att tyda sånt. Socialsekreterare som vill suga kuk ombedes härmed vara lite tydligare nästa månad. Säg typ 'önskar herr klienten något ytterligare av sin underdåniga tjänare' eller erbjud skjuts hem.

Någon som scorat som kan berätta hur det gick till, tack!
Citera
2017-10-01, 10:01
  #8
Medlem
Hahaha stort lycka till, verkligen.
Citera
2017-10-01, 10:02
  #9
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PopensMussolini
Jag ska göra ett försök, men är inte så bra på sånt. Vet att många av dem fantiserar om det.


Varifrån har du den informationen? Gäller det uteslutande socialsekreterare eller gäller det även andra liknande yrken, handläggare på försäkringskassan, arbetsförmedlare o. dyl?
Citera
2017-10-01, 10:18
  #10
Medlem
SkepticalHippos avatar
Fel forumdel.

BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Papperskorgen
/Moderator
Citera
2017-10-01, 13:04
  #11
Medlem
SkepticalHippos avatar
Okej, vi gör ett försök i en forumdel som troligen är bättre lämpad.

Papperskorgen --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2017-10-01, 14:59
  #12
Medlem
Är inte det en sånhär tråd i veckan på flashback?
"Hur knullar jag min socialsekreterare?"

Socialsekreterare verkar vara de enda kvinnor som vissa flashbackmän interagerar med.
Kan det säga något om dem kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback