Citat:
Ursprungligen postat av
Help.me.please
Jag såg han som min pappa enda tills den dagen han utsatte mig. Ingen polis anmälan va gjord på Thomas innan. Det är en lögn. Den enda anmälan jag gjort på honom va den som fällde honom. Jag har inte suttit på någon paykiskavdelningar heller för den delen. Jag har bott på HVB och på SIS. Har ej haft min egna mobil på vare sig HVB hemmen eller SIS. Då jag haft LVU på mig och fick inte ha kontakt med mina vänner. Kunde ringa min mamma och pappa och Thomas från personal telefonen och då var det övervakat. Jag ville sitta på låst för att jag visste att Thomas inte kunde trakassera mig där. Jag har sagt till honom flera gånger att lämna mig ifred både sms och samtal när jag hamnade på mitt sista HVB hem som jag fick ha mobil på då det va utslussling till lägenhet. Han sa att min döda brors sista önskan va att jag skulle gifta mig med Thomas vilket jag svarade honom att jag vet att min bror aldrig skulle säga något sådant. Min bror va nämligen det typen som avskydde unga tjejer som gifte sig med gamla gubbar. Thomas är hel svensk och bor i sthlm. Han är även en gammal missbrukare och alkoholist. Jag hatar själv gubbar som vill hålla på med yngre tjejer! Han är pappa till min lilla syster vilket gör saken ännu sjukare. Har ALDRIG gjort många anmälningar utan de är min mamma som är sån. Och tyvärr så måste jag berätta för dig att jag pratade knappt med vare sig mammas vänner eller Thomas vänner. Vilket menas med att du endast har lyssnat på vad Thomas har sagt men har aldrig frågat mig personligen. Pratar för den delen inte heller med äldre människor då jag är uppväxt med att man aldrig ska prata med dom som inte är i ens egen ålder. Så nej du kan inte känna mig. Idag går jag och pratar med special psykologer då Thomas har gjort att jag är rädd för äldre män och killar och får panik bara av att se dom. Psykologerna vet också vad Thomas gjort mer än vad som står i domen då dom gjort flera tester på mig. Lider även av PTSD, TRAUMA, DEPPRISION på grund av det Thomas gjort mot mig. Jag har hatat mig själv i flera år för att jag aldrig ringde polisen tidigare. Mina armar är ärrade efter alla PTSD anfall jag fått och alla överdoser jag tagit. Jag är äcklas över min egna kropp. Och så alla får veta så va jag 13 när Thomas började. Han började drygt 2 månader innan min bror dog i cancer. Men tack för att du sitter och hittar på lögner om mig osv. Väldigt moget av dig. Konstigt att du aldrig kommit personligen till mig och sagt din åsikt?
Lilla vän, jag var alltid på din sida. Och din styvfar var ett äckel. Jag hoppas verkligen du rest dig från allt den skit som hände då och kommit vidare i livet. Du var ett barn som inte förtjänade något av detta spektakel.