Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-30, 10:51
  #1
Medlem
Ålder:
21

Vikt:
82 kilogram

Längd:
178

Uppskattad BF%:
20%

Medicinska problem:
Lite magproblem och halsbränna jag äter medicin emot.
Psykisk jävla ohälsa

Styrkestats, bänk, böj och mark:
6 månader tillbaks
bänk 140x1
böj 140x5
mark 170x1

Nuvarande kostupplägg:
Proteinshakes, ägg, kyckling, kött, ris, kvarg, bönor, havregryn, broccoli

Träningserfarenhet:
Gymmet till och från under 3 års period.

Tidigare kurer:
Testo, Dianabol, Oral Turinabol.

Eget förslag till kur:
Ligger på Tren A 250mg ew + testo P 250mg ew

PCT:
Ingen inplanerad.

Mål med kuren:
Tappa fett och behålla muskler.
Haft avbrott från gymmet i 4 månader.

Hoppas kunna se om jag kan få tillbaks och vidbehålla mina gamla muskler.
Citera
2017-10-01, 03:27
  #2
Medlem
EVF111s avatar
Ingen planerad Pct efter tren? Du skojar väl nu?
Citera
2017-10-01, 11:02
  #3
Medlem
BroccoIis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Ingen planerad Pct efter tren? Du skojar väl nu?
Just a prank bro.


Eller?
Citera
2017-10-01, 17:46
  #4
Medlem
Ingen planerad för kommer förmodligen cruisie vidare på testo och mast
Citera
2017-10-02, 08:20
  #5
Medlem
Pct är bara början, jag reagerar mest på att du nämner tren och psykiskohälsa i samma mening. Dessutom din första på tren, var försiktig...
Citera
2017-10-02, 08:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snetand
Pct är bara början, jag reagerar mest på att du nämner tren och psykiskohälsa i samma mening. Dessutom din första på tren, var försiktig...

JO visst, det är ju det mesta psyket.. Mår ju dock bra på andra preparat påverkar inte emittera psyke nämnvärt om alla nivåer ligger bra till.

Hittills i kuren har jag reagerat väldigt positivt, enda bieffekten jag har är håravfall; inga problem psykiskt eller med sömn eller natt svettningar.

Min kropp verkar svara väldigt bra.

Dock behöver jag få i mig kolhydrater eller föda minst en gång varannan timme annars svajar humöret iväg rejält.

Happy lifing stay strong.
Citera
2017-10-02, 11:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IIll
JO visst, det är ju det mesta psyket.. Mår ju dock bra på andra preparat påverkar inte emittera psyke nämnvärt om alla nivåer ligger bra till.

Hittills i kuren har jag reagerat väldigt positivt, enda bieffekten jag har är håravfall; inga problem psykiskt eller med sömn eller natt svettningar.

Min kropp verkar svara väldigt bra.

Dock behöver jag få i mig kolhydrater eller föda minst en gång varannan timme annars svajar humöret iväg rejält.

Happy lifing stay strong.
Jamen dåså!

Håret får vi hoppas att du återfår efter kur, annars har ju The Rock satt trenden med att vara flintskallig

Följer definitivt!
Citera
2017-11-01, 12:25
  #8
Medlem
Tjabba, vart lite problem var utomlands och beställde från sidor inom EU 9/10 på eroids, 14 dagar var sagt max leveranstid.

Det har nu gått över 30 dagar och fortfarande ingenting och jag är tillbaks i Sverige.

Så fick ungefär 20 dagar på trennet utan några obekväma bieffekter förutom håravfall; inget jag bryr mig spec mycket av.

Så fick kliva av helt där utan pct i en månad ungefär, men är nu tillbaks i Sverige.

Börja precis med testo c 450mg Ew + 20mg sdrol jag kommer köra i ca 21 dagar om inte bieffekterna blir för påtagliga.

Kommer köra en clean bulk på det här, sedan switcha över till tren A och börja återigen att cutta, fick riktigt bra resultat av den vialen jag körde utomlands.

Så är ruggigt taggad på att se vad sdrol ger mig i clean bulk väg, inne på dag 2 på sdrol och dag 4 på testosteron c.
Sticker e4d.

Även fast jag klev av helt tvärt så har det inte kännts av något nämnvärt.

Har ni tips kritik eller frågor kör hårt!

Uppskattar jättegärna tips om kost på superdrol.

Kör ett PPL schema 1 vilodag per vecka.

Mvh!!!


Edit: ligger nu på 71kg haha, sket i kosten körde bara högt protein och kalori minus men kroppen ser ändå bra ut så är nöjd.. Folk brukar lägga på sig utomlands men här tappa jag 10kg
Nä dumt upplägg att ens försöka på sig att kura när man är utomlands.... Helt andra sidor osv kände mig helt vilsen, jobbig och trög post och hela den skiten..

Aja 71kg ska kriga få se vad som händer !!
__________________
Senast redigerad av IIll 2017-11-01 kl. 12:29.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback