Fy fan vad tråkig och slö Annie var i årets säsong. Hela hon utstrålade livlöshet. T.o.m ansiktsdragen var förlamade...och sedan den hemska dialekten.
Hade Dennis valt Liselotte från början så hade det nog blivit bra mellan dom efter programmet. Tycker hon fick oförskämt mycket skit och mycket var ju såklart vinklat och regisserat av produktionen. Även Annie satt och bölade i rutan, men då var det inte många som reagerade. Att visa känslor och visa att man bryr sig om någon, som Liselotte gjorde, behöver inte vara fel, men det gick lite över styr. Å andra sidan är det inget normalt sätt att dejta på heller. Själv hade jag valt Liselotte alla dagar före Annie. Man märkte också på resan hur oerhört tråkig Annie var.
Marcus tycker jag verkar aningen socialt handikappad. När Erica t.ex. berättade om sitt taskiga f.d. förhållande och han bara svarar "jaha", noll inlevelse liksom.
Jocke framstår som en pedant brat och Johan tycker jag verkar rätt tråkig.
Synd att Bonde söker fru blir mer och mer som Paradise hotel och inte mycket till bondeliv längre. Sedan saknar man fler karaktärer som Fredrik och Roger och inte massa låtsasbönder som inte har svårt att hitta kärleken. Tråkigt också att TV4 har blivit så PK så man måste ha med en flata eller bög varje säsong.