2017-09-25, 17:58
Medlem
Bertil85s avatar
Såg att det kommit ut lite nya läsker 2017.

Pepsi ginger.

Fanta pink grapefruit.

Fanta blackcurrant.

Mountain dew game blast.

Osv..

Någon som smakat dessa nya läsker.
Vad tycker ni om dem ?

Fyll på även om den /ni inte kommer i ifrån Sverige.
Senast redigerad av Bertil85 2017-09-25 kl. 18:00.
Citera
2017-09-25, 18:05
Medlem
Muminmuggos avatar
Smakade på Fanta blackcurrant här om dagen, tycker den smakar som kolsyrad Kir och det är inte alls gott :P
Citera
2017-09-25, 18:09
Medlem
vreksolteos avatar
Räknas de tre nya powerking-smakerna?

Lemon, Tropical och Liquorice.

Lemon: Var odrickbar, smakade rengöringsmedel. 1/10
Tropical: Inget speciellt, smakade tropiskt men var lite meh. 5/10
Liquorice: God, men inget jättespeciellt. 7/10
Citera
2017-09-25, 18:11
Medlem
vreksolteos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Pepsi ginger.

Fanta pink grapefruit.

Fanta blackcurrant.

Mountain dew game blast.

Pepsi ginger: Jätteäcklig verkligen. Smakar väl ingefära men ingefärasmaken är intensiv. 2/10
Fanta Pink Grapefruit: En av de godare fantasmakerna, köpt den flera gånger men man tröttnar ganska snabbt. 7/10
Fanta Blackcurrant: Odrickbar, hällde ut en halv 1.5l flaska för att jag inte kunde med smaken. 0/10
Mountain dew game blast: Drickbar, men inte mycket mer än så. 5/10.
Citera
2017-09-25, 18:17
Medlem
PTHJs avatar
Citat:
Såg att det kommit ut lite nya läsker 2017.

A Pepsi ginger.

B Fanta pink grapefruit

Någon som smakat dessa nya läsker.
Vad tycker ni om dem ?

A) God smak, hade gärna sett lite mer smak av ingefära, däremot fick jag mögelassociationer av doften. Inget groggvirke för mig.

B) God frisk smak, fin färg. Groggar gärna med gin här.
Citera
2017-09-25, 18:21
Medlem
Bertil85s avatar
Tycker också att de nya sorterna går att grogga på även om de smakar gott naturel.
Citera
2017-09-25, 19:00
Medlem
BigFatCones avatar
Tyckte att Pepsi Ginger var helt okej. Jag brukar inte gilla Pepsi men ingefäran tog udden av den mjuka kolsyran och i mina ögon på tok för runda smaken.
Citera
2017-09-25, 19:16
Medlem
AA-suiteds avatar
Den enda jag har smakat av dessa är Pepsi Ginger och jag var inget fan. Det var inte alls uppfriskande och gott läskande utan smaken av ingefära tog över och förstörde. Om någon mer än jag delar intresset av att spela om pengar men inte delar åsikten om att Pepsi Ginger är en flopp lägger jag gärna ett spel med dig om hur snabbt Pepsi Ginger kommer försvinna från affärerna.
Citera
2017-09-25, 20:38
Medlem
PTHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Den enda jag har smakat av dessa är Pepsi Ginger och jag var inget fan. Det var inte alls uppfriskande och gott läskande utan smaken av ingefära tog över och förstörde. Om någon mer än jag delar intresset av att spela om pengar men inte delar åsikten om att Pepsi Ginger är en flopp lägger jag gärna ett spel med dig om hur snabbt Pepsi Ginger kommer försvinna från affärerna.
Ingen gambling, den var väldigt billig för några veckor när jag såg den för första gången så jag funderade på om det var ett introduktionspris eller lagerutförsäljning pga ingen säljsuccé.
Citera
2017-09-25, 21:07
Medlem
Mr-Sherlocks avatar
Kom Sprite Cranberry i år? Tyckte den var helt ok. Men hade gärna fått smaka lite mer tranbär. Sprite är ju fint, riktigt kall en varm sommardag.
Citera
2017-09-25, 21:25
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Sherlock
Kom Sprite Cranberry i år? Tyckte den var helt ok. Men hade gärna fått smaka lite mer tranbär. Sprite är ju fint, riktigt kall en varm sommardag.

Sprite Cranberry är nog ny ifrån i år. Smakar däremot inte tranbär så mycket.
Citera
2017-09-25, 22:07
Medlem
Mr-Sherlocks avatar
Citat:
Sprite Cranberry är nog ny ifrån i år. Smakar däremot inte tranbär så mycket.

Instämmer. Hade gärna fått dra på lite mer tranbärssmak i den. Hade smakat bättre.

OnT: Drack någon röd Zingo också. Typ med jordgubb. Men kanske är äldre? Smakade inte så gott dock. Sliskig!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in