• 1
  • 2
2006-01-15, 00:08
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain
Tripprapporter, Jakt,fiske och vildmark, Noveller & lyrik, Paranormala fenomen,ockultism och ufologi, Tecknade serier, Amatör- & piratradio, Censur & yttrandefrihet, Liberalism & libertarianism och Antropologi,genetik och rasforskning är nio delforum som samtliga har färre inlägg och mindre aktivitet än narkotikapolitik. Vore det inte rimligt att börja med någon av dom istället?

Att endast gå efter antal trådar och inlägg är ju lite missvisande då alla forum inte skapats samtidigt.

Ta Tripprapporter som exempel, det är väldigt nytt och är i min mening ett ganska aktivt forum, och har blivit det på väldigt kort tid.

Det man borde gå efter är givetvis hur många inlägg/dag som görs i respektive forum just nu, och inte hur många inlägg/trådar som startats totalt.
Citera
2006-01-16, 16:58
Administrator
admins avatar
Jag kommer att försöka plocka bort de forum som inte behövs, och på så sett göra forumet mera överskådligt. Med behövs menar jag att det redan idag finns ett flertal forum där dessa frågor kan diskuteras; politik - inrikes, politik - utrikes och samtliga avdelningar under rubriken "droger".
Då diskussionerna varierade i ämne så pass mycket som de gjorde, gick det inte att flytta alla inläggen till ett specifikt forum. Är det någon specifik tråd ni önskar flyttad därifrån till ett nu befintligt forum, så posta förslagen i den här tråden så fixar jag detta.

admin
Citera
2006-01-16, 17:01
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Snart kommer han väl med en oneliner till förklaring också, typ "det tillförde inte forumet något". BAH!

Diskussionerna tillförde forumet något, men inte nödvändigtvis den forumdelen då ämnena kan diskuteras i andra forum på Flashback som är mera lämpliga.

admin
Citera
2006-01-16, 17:04
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain
Tripprapporter, Jakt,fiske och vildmark, Noveller & lyrik, Paranormala fenomen,ockultism och ufologi, Tecknade serier, Amatör- & piratradio, Censur & yttrandefrihet, Liberalism & libertarianism och Antropologi,genetik och rasforskning är nio delforum som samtliga har färre inlägg och mindre aktivitet än narkotikapolitik. Vore det inte rimligt att börja med någon av dom istället?

Flera förändringar är på gång, och fler forum kommer att gå samman etc.
Återkommer om detta.

admin
Citera
2006-01-16, 17:18
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Flera förändringar är på gång, och fler forum kommer att gå samman etc.
Återkommer om detta.

admin
Ockulta fenomen och rasforskning vore en schysst sammanslagning, eller tripprapporter och noveller & lyrik
Citera
2006-01-16, 17:19
Bannlyst
Kan du inte göra narkotikapolitik till ett underforum i övriga droger eller nåt liknande?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in