Citat:
Ursprungligen postat av
Lisalit
Du ska inte vara rädd men du ska vara smart. Men riskerna du nämner är en av anledningarna till att många råder dig att ta dig utomlands. Jag skulle dock inte besöka en klubb som oskuld; hellre en självständig eskort.
Förstått. Det skulle jag inte heller göra.
Citat:
Inte jag heller. Brukar inte ha anledning till det... Men någon annan vet säkert.
Okej, finns det nån annan här som vet?
Citat:
Nu vet jag inte vad som får dig att ställa en sådan fråga men det är väl ganska självklart att man som oskuld knappast får en lugn och trygg första gång med en 18-åring som utan tvekan saknar erfarenhet att hantera dina utmaningar?
Okej, så kanske en närmare min egen ålder, då?
Citat:
Helt seriöst tror jag inte att denna lösning passar dig om du inte inser varför du ska se till äldre eskorter.
Vilken lösning? Prostitution? Varför inte det?
Citat:
Läs även porsches råd om saken.
Har redan gjort det, men jag fattar inte hur jag ska kunna lista ut huruvida jag och hon har bra personkemi eller ej.
Citat:
Om du bara vill knulla och få det överstökat så visst, det utbudet finns också. Jag försöker råda dig att inte göra så eftersom du riskerar att först vid träff inse att din situation är totalt oviktig för säljaren och att du ångrar dig redan på plats eller efteråt.
Jag förstår inte vad du menar, tyvärr.
Citat:
Du måste också förstå att hon ligger med dig för pengarnas skull; ingen av oss gör detta enbart för att det är kul och så vidare.
Det förstår jag väl. Vad trodde du att jag trodde?
Citat:
Skillnaden är att vissa faktiskt bryr sig och är fullt medvetna om vad en sådan träff betyder för dig. En viss yrkesstolthet och genuin omtanke. Nej, oavsett vissa än vill intala sig så har inte alla horor det.
Och hur ska jag kunna se skillnad på det?
Citat:
Jag ville ge dig råd så du kanske skulle kunna slippa vara bara cash.
Tack, men tyvärr så blev jag inte mycket klokare av det.
Citat:
Ännu en potentiell anledning till att inte göra detta. Du kan inte ens beskriva dig som trevlig? Renlig? Formulera dig väl och visa att du är seriös och trygg i ditt beslut?
Trevlig och renlig, visst. Inte det tredje. Jag är allt annat än "trygg" i det här beslutet, jag är fullständigt jävla skräckslagen. Hela mitt liv kan gå i kras om jag blir avslöjad, vilket jag möjligtvis kommer att bli om jag lägger ut så här mycket pengar på en gång.
Citat:
Du framstår dock som hyfsat sympatisk. Vissa delar av din text skulle göra att många (jag kan påstå det då jag haft otaliga diskussioner om vad vi önskar från en första kontakt) skulle överväga en träff.
Tack! På vilket sätt framstår jag som sympatisk?
Citat:
Om du vill göra som jag råder dig så skriver du en riktig presentation, vilket du kanske redan läst om i bloggen.
Du menar min presentationstext på Rosasidan?
Citat:
Ja, ofta är det så men det finns de med lite mer humana priser. "Eskort Stockholm" till exempel. Kom igen...
Jo, det vet jag, men jag vet inte hur jag ska kunna hitta nån som är "riktigt väletablerad" som inte kostar en förmögenhet.
Citat:
Nej, du ska fundera ordentligt på detta.
Hur mycket jag än funderar så innebär inte det att jag kommer att lista ut hur jag ska gå tillväga för att inte åka fast.