2017-09-25, 08:50
  #13
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotFreak
rosasidan.nu

Den sidan finns väl ändå inte kvar ? eller har den bytt namn/plats ?
Citera
2017-09-25, 10:15
  #14
Medlem
porsches avatar
Tat lugnt.
Regga dig på rosa sidan.
rosasidan.ws
De flesta där är svenska o seriösa,
men tyvärr finns det bedragare överallt
i denna bransch.
Tror du ska försöka finna en mogen eskort
som helt ärligt förstår nybörjare bättre.
Personkemin är viktig för att även kuken
ska känna sig helt nöjd,
men du ska inte försöka förklara hela din autism.
Dessa brudar är vana vid udda typer.
Va dig själv, önska o berätta gärna för henne
att du är oskuld.
Gissar du kommer reagera känslomässigt starkare
både på de positiva o negativa sakerna som händer
under en träff. Håll dig lugn för många eskorttjejer är
åxå lättända humörsvängda känslosamma människor.
Lycka till o kör hårt, livet e för kort för å ha tråkigt.
Citera
2017-09-25, 23:57
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
Tänk inte så mycket, bara gör de, det är ingen storsak. Du kmr inte förstå varför du förstorat upp det så mycket.. jag förlora oskulden semt, tidigare än dig, men senare än dem flesta.

Gjorde du det också med en prostituerad? För om du inte gjorde det, så är det inte samma sak.

Jag måste medge att jag är livrädd för att åka fast och/eller för att min familj skulle få reda på det. Hela mitt liv skulle bli förstört! Dessutom vet jag inte hur jag ska kunna ha råd med detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Det finns en sökfunktion på Rosa sidan där du kan skriva in åldersspann, stad och sådant.

Tack; ja, jag vet det. Jag har dessutom sparat flera tjejer till mina favoriter... Problemet är bara att jag inte vet hur jag kommer åt mina favoriter.

Citat:
Om du är oskuld kan det vara en bra idé att inte sätta din åldersgräns så lågt. Större chans att du träffar någon mer erfaren; som kanske har träffat oskulder och "knepigare" typer tidigare även om det även finns yngre som kan ge dig en bra första upplevelse.

Varför är inte det en bra idé om jag är oskuld? Menar du att jag borde sätta den övre gränsen högre än 30, eller den lägre gränsen högre än 18? Det första kan jag nog göra; jag kan höja den till 35.

Citat:
Det viktigaste är att du berättar om din autism och status som oskuld. Formulerar du dig väl och lyfter fram dina andra positiva kvaliteter borde du kunna få till en träff med rätt person.

Är inte riktigt säker på vad jag har för positiva kvaliteter...

Citat:
Om säljaren inte ställer frågor om dessa är hon sannolikt inte intresserad av att faktiskt få er stund att bli så bekväm och trygg som möjligt; för bådas skull.

Jag skulle vilja försöka att försäkra mig om 1, att du och jag är kompatibla och att du verkligen vill att din första gång ska vara med mig samt 2, att din autism inte innebär att jag blir obekväm/otrygg. Plus förstås alla andra kriterier för att jag skulle vilja träffa dig.

Bra. Ska försöka fixa till det. Via PM på Rosasidan, eller via Kik?

Citat:
Oftast nämner man om kyssar inte är ok men fråga för säkerhets skull.

Det ska jag.

Citat:
Angående ofrivilliga sexsäljare har jag tagit upp det, och annat, i min blogg under kategorin Köparguide. Länk i signaturen.

Tack, jag har kollat in din blogg. Den verkar väldigt bra, ska kolla på den mer ingående.

Citat:
Är du verkligen nojig ska du kontakta de riktigt väletablerade. De hittar du faktiskt enklast genom att googla. Andra här kan säkert också ge dig tips; hoppas du fått några PM om detta.

Nej, jag har inte fått några PM om just det. Hur ska jag kunna hitta "de riktigt väletablerade"? Vad ska jag googla på då? Och är inte såna eskorter skitdyra?

Citat:
Lycka till

Tack, det kommer jag nog att behöva. Jag vet inte ens om jag törs ännu, som sagt...
Citera
2017-09-26, 01:21
  #16
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AloyTakkar27

Gjorde du det också med en prostituerad? För om du inte gjorde det, så är det inte samma sak.

Jag måste medge att jag är livrädd för att åka fast och/eller för att min familj skulle få reda på det. Hela mitt liv skulle bli förstört! Dessutom vet jag inte hur jag ska kunna ha råd med detta.

Du ska inte vara rädd men du ska vara smart. Men riskerna du nämner är en av anledningarna till att många råder dig att ta dig utomlands. Jag skulle dock inte besöka en klubb som oskuld; hellre en självständig eskort.

Citat:
Tack; ja, jag vet det. Jag har dessutom sparat flera tjejer till mina favoriter... Problemet är bara att jag inte vet hur jag kommer åt mina favoriter.

Inte jag heller. Brukar inte ha anledning till det... Men någon annan vet säkert.

Citat:
Varför är inte det en bra idé om jag är oskuld? Menar du att jag borde sätta den övre gränsen högre än 30, eller den lägre gränsen högre än 18? Det första kan jag nog göra; jag kan höja den till 35.

Nu vet jag inte vad som får dig att ställa en sådan fråga men det är väl ganska självklart att man som oskuld knappast får en lugn och trygg första gång med en 18-åring som utan tvekan saknar erfarenhet att hantera dina utmaningar? Helt seriöst tror jag inte att denna lösning passar dig om du inte inser varför du ska se till äldre eskorter. Läs även porsches råd om saken.

Om du bara vill knulla och få det överstökat så visst, det utbudet finns också. Jag försöker råda dig att inte göra så eftersom du riskerar att först vid träff inse att din situation är totalt oviktig för säljaren och att du ångrar dig redan på plats eller efteråt. Du måste också förstå att hon ligger med dig för pengarnas skull; ingen av oss gör detta enbart för att det är kul och så vidare. Skillnaden är att vissa faktiskt bryr sig och är fullt medvetna om vad en sådan träff betyder för dig. En viss yrkesstolthet och genuin omtanke. Nej, oavsett vissa än vill intala sig så har inte alla horor det.

Jag ville ge dig råd så du kanske skulle kunna slippa vara bara cash.

Citat:
Är inte riktigt säker på vad jag har för positiva kvaliteter...

Ännu en potentiell anledning till att inte göra detta. Du kan inte ens beskriva dig som trevlig? Renlig? Formulera dig väl och visa att du är seriös och trygg i ditt beslut?

Kan du inte skriva på de ovannämnda skulle jag, och de flesta andra som är seriösa och villiga att träffa "udda typer" samt oskulder, inte vilja träffa dig. Du framstår dock som hyfsat sympatisk. Vissa delar av din text skulle göra att många (jag kan påstå det då jag haft otaliga diskussioner om vad vi önskar från en första kontakt) skulle överväga en träff.

Citat:
Bra. Ska försöka fixa till det. Via PM på Rosasidan, eller via Kik?

Kik är, återigen för mig, ett sätt att chatta med folk som inte vet hur man presenterar sig. Time wasters. Jag svarar män som kan ge mig den information jag ber om så att jag slipper slösa tid på sådana jag ändå inte vill träffa. Om du däremot vill ha ett snabbt ligg fungerar det utmärkt.

Om du vill göra som jag råder dig så skriver du en riktig presentation, vilket du kanske redan läst om i bloggen.

Citat:
Det ska jag.

Tack, jag har kollat in din blogg. Den verkar väldigt bra, ska kolla på den mer ingående.

Nej, jag har inte fått några PM om just det. Hur ska jag kunna hitta "de riktigt väletablerade"? Vad ska jag googla på då? Och är inte såna eskorter skitdyra?

Tack!
Ja, ofta är det så men det finns de med lite mer humana priser. "Eskort Stockholm" till exempel. Kom igen...

Citat:
Tack, det kommer jag nog att behöva. Jag vet inte ens om jag törs ännu, som sagt
...

Nej, du ska fundera ordentligt på detta.
Citera
2017-09-26, 15:33
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Du ska inte vara rädd men du ska vara smart. Men riskerna du nämner är en av anledningarna till att många råder dig att ta dig utomlands. Jag skulle dock inte besöka en klubb som oskuld; hellre en självständig eskort.

Förstått. Det skulle jag inte heller göra.

Citat:
Inte jag heller. Brukar inte ha anledning till det... Men någon annan vet säkert.

Okej, finns det nån annan här som vet?

Citat:
Nu vet jag inte vad som får dig att ställa en sådan fråga men det är väl ganska självklart att man som oskuld knappast får en lugn och trygg första gång med en 18-åring som utan tvekan saknar erfarenhet att hantera dina utmaningar?

Okej, så kanske en närmare min egen ålder, då?

Citat:
Helt seriöst tror jag inte att denna lösning passar dig om du inte inser varför du ska se till äldre eskorter.

Vilken lösning? Prostitution? Varför inte det?

Citat:
Läs även porsches råd om saken.

Har redan gjort det, men jag fattar inte hur jag ska kunna lista ut huruvida jag och hon har bra personkemi eller ej.

Citat:
Om du bara vill knulla och få det överstökat så visst, det utbudet finns också. Jag försöker råda dig att inte göra så eftersom du riskerar att först vid träff inse att din situation är totalt oviktig för säljaren och att du ångrar dig redan på plats eller efteråt.

Jag förstår inte vad du menar, tyvärr.

Citat:
Du måste också förstå att hon ligger med dig för pengarnas skull; ingen av oss gör detta enbart för att det är kul och så vidare.

Det förstår jag väl. Vad trodde du att jag trodde?

Citat:
Skillnaden är att vissa faktiskt bryr sig och är fullt medvetna om vad en sådan träff betyder för dig. En viss yrkesstolthet och genuin omtanke. Nej, oavsett vissa än vill intala sig så har inte alla horor det.

Och hur ska jag kunna se skillnad på det?

Citat:
Jag ville ge dig råd så du kanske skulle kunna slippa vara bara cash.


Tack, men tyvärr så blev jag inte mycket klokare av det.

Citat:
Ännu en potentiell anledning till att inte göra detta. Du kan inte ens beskriva dig som trevlig? Renlig? Formulera dig väl och visa att du är seriös och trygg i ditt beslut?

Trevlig och renlig, visst. Inte det tredje. Jag är allt annat än "trygg" i det här beslutet, jag är fullständigt jävla skräckslagen. Hela mitt liv kan gå i kras om jag blir avslöjad, vilket jag möjligtvis kommer att bli om jag lägger ut så här mycket pengar på en gång.

Citat:
Du framstår dock som hyfsat sympatisk. Vissa delar av din text skulle göra att många (jag kan påstå det då jag haft otaliga diskussioner om vad vi önskar från en första kontakt) skulle överväga en träff.

Tack! På vilket sätt framstår jag som sympatisk?

Citat:
Om du vill göra som jag råder dig så skriver du en riktig presentation, vilket du kanske redan läst om i bloggen.

Du menar min presentationstext på Rosasidan?

Citat:
Ja, ofta är det så men det finns de med lite mer humana priser. "Eskort Stockholm" till exempel. Kom igen...

Jo, det vet jag, men jag vet inte hur jag ska kunna hitta nån som är "riktigt väletablerad" som inte kostar en förmögenhet.

Citat:
Nej, du ska fundera ordentligt på detta.

Hur mycket jag än funderar så innebär inte det att jag kommer att lista ut hur jag ska gå tillväga för att inte åka fast.
Citera
2017-09-26, 17:07
  #18
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AloyTakkar27
Okej, så kanske en närmare min egen ålder, då?

Nu får du väl läsa om mina två senaste inlägg om saken, jag har redan förklarat tillräckligt.

Citat:
Vilken lösning? Prostitution? Varför inte det?

För att du inte förstår varför jag ger rådet att besöka någon äldre. Jag vet inte varför det är så svårt för dig men någon annan kanske kan förklara bättre. Porsche tog upp det också.

Citat:
Har redan gjort det, men jag fattar inte hur jag ska kunna lista ut huruvida jag och hon har bra personkemi eller ej.

Annons-/profiltext som känns bra. Kontakten på mail och telefon. Det är verktygen du/ni har innan träff.

Citat:
Jag förstår inte vad du menar, tyvärr.

Och jag vet inte hur jag ska förklara det bättre...

Citat:
Det förstår jag väl. Vad trodde du att jag trodde?

Förstår "väl"? Nädu, det är det inte alla som gör och speciellt inte nybörjare.

Citat:
Och hur ska jag kunna se skillnad på det?

Du får gå på magkänsla och de "parametrar" jag redan nämnt här och i bloggen.

Citat:
Tack, men tyvärr så blev jag inte mycket klokare av det.

Trevlig och renlig, visst. Inte det tredje. Jag är allt annat än "trygg" i det här beslutet, jag är fullständigt jävla skräckslagen. Hela mitt liv kan gå i kras om jag blir avslöjad, vilket jag möjligtvis kommer att bli om jag lägger ut så här mycket pengar på en gång.

Tack! På vilket sätt framstår jag som sympatisk?

Du ställer frågor istället för att kasta dig in i något willy nilly. Problemet är att svaren inte verkar nå fram...

Citat:
Du menar min presentationstext på Rosasidan?

Nej, i ditt meddelande till säljaren.

Citat:
Jo, det vet jag, men jag vet inte hur jag ska kunna hitta nån som är "riktigt väletablerad" som inte kostar en förmögenhet.

Hur mycket jag än funderar så innebär inte det att jag kommer att lista ut hur jag ska gå tillväga för att inte åka fast.

Du ska åka utomlands eller lägga ned hela idén. Må låta hårt men jag är hellre ärlig och det känns som att jag inte kan tillföra mer. Hoppas det ordnar sig för dig oavsett hur väljer att göra!
Citera
2017-09-26, 17:08
  #19
Bannlyst
Inte värt det. Du kommer ångra dig något så jävligt efter du sprutat, sen blir du beroende av det. Skön spiral.
Citera
2017-09-26, 17:37
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AloyTakkar27
Jag är sugen på (om jag törs, vill säga) att träffa en eskortflicka som:

1. är mellan 18 och 30 år gammal
2. jobbar nånstans i närheten av Stockholmsområdet
3. jobbar frivilligt (inte är tvingad, inte är ett traffickingoffer etc.)
4. kysser (viktigt!)
5. inte kommer att lura mig
6. inte har nåt problem med att jag är oskuld
7. inte har nåt problem med att jag är högfungerande autist (d.v.s. lite konstig av mig)

1.Det är viktig att hon ser bra ut och knullar bra. Ålder är inte viktig.
2.Finns många. Gå till rosa sidan.
3.De flesta är tvingade av olikga faktorer.
4.Många kysser och gillar det.
5.Man vet aldrig.
6.De bryr sig inte.
7.De bryr sig inte.

Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Inte värt det. Du kommer ångra dig något så jävligt efter du sprutat, sen blir du beroende av det. Skön spiral.

Jag ångrade mig också efter första sprutet i hora.
Nu är vanliga kvinnor inte bra. Det är bara horor jag kan/vill knulla med.
Citera
2017-09-27, 13:38
  #21
Medlem
Hej, allihopa!

Jag har nästan bestämt mig för att jag inte ska anlita en eskort; det är på tok för riskabelt. Den enorma risken är helt enkelt inte värd den möjliga belöningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Nu får du väl läsa om mina två senaste inlägg om saken, jag har redan förklarat tillräckligt.

Okej, så du menade en som är äldre än jag.

Citat:
För att du inte förstår varför jag ger rådet att besöka någon äldre.

Varför är det en anledning till det?

Citat:
Förstår "väl"? Nädu, det är det inte alla som gör och speciellt inte nybörjare.

Även nybörjare begriper väl att prostituerade ligger för pengar?

Citat:
Du ska åka utomlands eller lägga ned hela idén.

Så kanske ta tåget till Köpenhamn, till exempel? Om jag väljer att lägga ner hela idén, vad ska jag då göra i stället för att bli av med oskulden?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in