Citat:
Ursprungligen postat av
PetersTjej
Om det är av vikt hur bidrar ni för att hon ska komma? Slickar, smeker till orgasm lr bör det bli orgasm av knullandet?
MYCKET viktigt. Det innebär inte att hon kommer varje gång. Jag kommer själv inte varje gång, helt enkelt för att jag tycker det är skönare så. Det måste inte alltid leda till orgasm eller utlösning. Det går fint att knulla "bara" för att det är så sagolikt skönt. Utan något mål och utan att något SKA hända.
Helst knullar jag henne (eller hon rider mig) tills hon kommer. Alternativ 2 är att slicka och/eller fingra henne. Viktigt dock att påpeka att JAG inte tycker att kvinnans orgasm är något som bara ska stökas av. Bockas av på en att-göra-lista, ungefär som SÅDÄRJA, nu har du fått komma...
Citat:
Ursprungligen postat av
PetersTjej
Är det enklast o bäst att slicka lr smeka henne så hon kommer INNAN själva knullet eller är det mer riktigt att få henne att komma under själva knullet?
Nej, det är inte bäst att hon får orgasm innan knullet. Vi knullar ju TILLSAMMANS, och det bästa är när vi kommer samtidigt, och hon får en riktigt djup orgasm sådär så att hon helt tappar kontrollen, biter sönder två plomber och glömmer bort vad hon heter.
Citat:
Ursprungligen postat av
PetersTjej
Personligen så föredrar jag att min man slickar mig till orgasm INNAN vi knullar för då är då bara måste jag få hans kuk i mig o bli knullad rejält
Att vara inne i en kvinna som får en djup orgasm är bara så sjukt skönt, och JAG tycker det är i klass med min egen orgasm.