2017-09-26, 23:17
Medlem
Viktigt helt klart, utan att båda går orgasmer blir det ett sjukt tråkigt sexliv. Bara omogna och själviska killar som inte bryr sig om tjejen. Varför det är så kan jag inte riktigt svara på men gissar på brist på förstånd eller bara oförmåga. Nån av våra FB stjärnor i tråden som kan förklara?
Citera
2017-09-26, 23:35
Medlem
BugsyFloyds avatar
Ska man träffas fler gånger lär man få bjuda till lite.
Citera
2017-09-27, 09:46
Medlem
Jag är tjej och träffar jag en kille som inte anser att min orgasm är viktig är det slut på leken.

Träffar jag däremot en kille som anser att min orgasm är viktigt, då anser jag att hans är minst lika viktigt. Ju bättre killen är, ju bättre är jag med ;-)
En kille som älskar att se mig njuta och att ge mig det jag vill ha, kan räkna med många överraskningar i vardagen (även utan att jag behöver få något ) som en avsugning i hallen när denne kommer hem från jobbet, eller i bilen etc etc.

Jag älskar att få, ju mer jag får, ju mer ger jag, ju mer vyer vidgas!
Citera
2017-09-27, 11:40
Medlem
Soluss avatar
Oerhört viktigt. Jag älskar att jobba med händerna, känna fittan krampa i långa, hårda orgasmer, känna hur allt blir precis plaskvått och höra tjejen stöna ohämmat. Det måste vara det sexigaste som finns.
Min egen orgasm är ju inte lika spännande, den kan jag ju uppnå när som helst. Däremot älskar jag att bli behandlad av min dam, långsamma avsugningar tillhör ju helt klart favoriterna.
Oftast kommer jag samtidigt som min dam när jag är i henne och pumpar. Sjukt sexigt!

Citat:
Ursprungligen postat av Fuppis
En kille som älskar att se mig njuta och att ge mig det jag vill ha, kan räkna med många överraskningar i vardagen (även utan att jag behöver få något ) som en avsugning i hallen när denne kommer hem från jobbet, eller i bilen etc etc.
Du har helt klart fattat galoppen! Såhär ska det ju vara! Spännande, sexigt, otippat!
Citera
2017-09-27, 12:33
Medlem
Jätteviktig! Utan kvinnans njutning är ju sexet helt meningslöst och jag runkar hellre. Tänder som fan på kåthet och då framförallt kåtheten hos den kvinnan jag har sex med. Älskar när fittan är superblöt och jag känner hur hon skakar, skriker och stönar när orgasmen kommer!

Så som sagt, utan hennes orgasm kan jag lika gärna runka.

Med allt det sagt så kan det såklart se annorlunda ut i längre förhållanden där det ibland blir njutning bara för den ena vid enstaka tillfällen. Dock inte i längden.
Citera
2017-09-27, 12:47
Medlem
Herr.Grabesmonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Ja som rubriken lyder: hur viktigt är det för er killar att även tjejen ni har sex med / knullar med får orgasm?!
Mycket viktigt! Jag antar att det är det för de flesta? Vem vill vara ett dåligt ligg liksom.

Citat:
Om det är av vikt hur bidrar ni för att hon ska komma? Slickar, smeker till orgasm lr bör det bli orgasm av knullandet?
Räcker det inte med "den lille" använder jag mer än gärna tungan. Min sambo verkar inte alls gilla att bli smekt av någon anledning.

Citat:
Är det enklast o bäst att slicka lr smeka henne så hon kommer INNAN själva knullet eller är det mer riktigt att få henne att komma under själva knullet?
Det är inte så viktigt för mig hur jag får henne att komma. Jag är nöjd om hon är nöjd.

Citat:
Personligen så föredrar jag att min man slickar mig till orgasm INNAN vi knullar för då är då bara måste jag få hans kuk i mig o bli knullad rejält
Japp, just så har blivit lite av standard för oss. Vid något tillfälle gick jag ner på henne efter istället, vilket hon reagerade, minst sagt, positivt på.
Citera
2017-09-27, 13:53
Medlem
Citat:
Om det är av vikt hur bidrar ni för att hon ska komma? Slickar, smeker till orgasm lr bör det bli orgasm av knullandet?
MYCKET viktigt. Det innebär inte att hon kommer varje gång. Jag kommer själv inte varje gång, helt enkelt för att jag tycker det är skönare så. Det måste inte alltid leda till orgasm eller utlösning. Det går fint att knulla "bara" för att det är så sagolikt skönt. Utan något mål och utan att något SKA hända.

Helst knullar jag henne (eller hon rider mig) tills hon kommer. Alternativ 2 är att slicka och/eller fingra henne. Viktigt dock att påpeka att JAG inte tycker att kvinnans orgasm är något som bara ska stökas av. Bockas av på en att-göra-lista, ungefär som SÅDÄRJA, nu har du fått komma...
Citat:
Är det enklast o bäst att slicka lr smeka henne så hon kommer INNAN själva knullet eller är det mer riktigt att få henne att komma under själva knullet?
Nej, det är inte bäst att hon får orgasm innan knullet. Vi knullar ju TILLSAMMANS, och det bästa är när vi kommer samtidigt, och hon får en riktigt djup orgasm sådär så att hon helt tappar kontrollen, biter sönder två plomber och glömmer bort vad hon heter.
Citat:
Personligen så föredrar jag att min man slickar mig till orgasm INNAN vi knullar för då är då bara måste jag få hans kuk i mig o bli knullad rejält
Att vara inne i en kvinna som får en djup orgasm är bara så sjukt skönt, och JAG tycker det är i klass med min egen orgasm.
Citera
2017-09-27, 23:29
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Om du frågar killar? Inte alls viktig. De använder kvinnors kroppar för att runka. Kvinnans kropp är bara än bättre ersättare än handen.

För mig som brud är den jätteviktig. Snubben får komma först sedan får jag avsluta hans jobb på toan.

Män knullar inte brudar, det är brudar som knullar männen när det är männen som får komma.

Din logik är felaktig.

De sant att vi använder våra partners som substitut till handen, att knulla är att använda partners för att onanera med. Alltså är den den som kommer som knullar.

Killen knullar tjejen om han kommer, övertala inte dig att du knullar någon annan än din egna hand på toaletten efteråt.
Den dagen du lär dig knulla ordentligt kommer du även komma med killen.

För att svara TS:
Helst så slickar jag henne först tills hon kommer så man sedan bara kan tillfredsställa kuken i henne och avsluta utan någon eftertanke.
I annat fall så får man försöka avsluta oralt så man kan göra jobbet klart utan att behöva äta sig själv. Och ja, fittsaft i munnen är tusen gånger bättre än fittsaft på händerna.
Men om hennes orgasm är viktig... inte mer än för min egen tillfredsställelse av att höra henne komma.
Senast redigerad av Ducken11 2017-09-27 kl. 23:37.
Citera
2017-09-27, 23:58
Medlem
Är det inte självklart att man vill se den man har sex med njuta? Tydligen inte. Så många självupptagna personer det finns, helt otroligt.

Slicka fitta är ju det bästa som finns. Många av de jag träffat brukar dock säga att de inte är särskilt vana eller att de träffat killar som ej tycker om det. Det är sexigt som förspel, tunga och fingrar samtidigt.

Det är ju en njutning att se tjejen njuta, att märka hur hon blir kåtare och mer och mer vill ha en, hon tillslut ber om ens kuk. Går ju utmärkt att stimulera med fingrar även vid vanligt samlag. Har inga uppgifter men de flesta vet ju om att många (läs mindre än hälften) av alla kvinnor, EJ KOMMER vid vaginalt samlag.

Det är ju även en viss tillfredställelse, när man fått tjejen att komma med ens tunga och fingrar, man blir själv nöjd. Dessutom vill man föregå med gott exempel, om jag slickar dig, kan du suga av mig. Så enkelt!
Citera
2017-09-28, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Din logik är felaktig.

De sant att vi använder våra partners som substitut till handen, att knulla är att använda partners för att onanera med. Alltså är den den som kommer som knullar.

Killen knullar tjejen om han kommer, övertala inte dig att du knullar någon annan än din egna hand på toaletten efteråt.
Den dagen du lär dig knulla ordentligt kommer du även komma med killen.

För att svara TS:
Helst så slickar jag henne först tills hon kommer så man sedan bara kan tillfredsställa kuken i henne och avsluta utan någon eftertanke.
I annat fall så får man försöka avsluta oralt så man kan göra jobbet klart utan att behöva äta sig själv. Och ja, fittsaft i munnen är tusen gånger bättre än fittsaft på händerna.
Men om hennes orgasm är viktig... inte mer än för min egen tillfredsställelse av att höra henne komma.

Så om ingen kommer, så har de inte knullat?
Grattis till ett av de mer ogenomtänkta inläggen i tråden.
Citera
2017-09-28, 04:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plastgubben
Har knullat sammanlagt 4 gånger med 3 olika kvinnor. Ingen gång fick kvinnan orgasm.

Bra jobbat

Ont: Lika viktig som min!
Senast redigerad av 56Kmodem 2017-09-28 kl. 04:58.
Citera
2017-09-29, 10:44
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Väldigt viktig. Tanken är ju att ha kul och skönt tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in