• 1
  • 2
2000-05-25, 19:35
Medlem
Jag som är newbie då är det nån som kan lära mig?
eller vart kan man lära sig ?
Citera
2000-05-26, 14:25
Medlem
Newbie

Vad vill du lära dig? masturbationsteknik? Fan vad trött jag är på sådana frågor.. tror du folk vill jobba extra som #¤#¤%%¤& privatlärare på sin fritid utan att få tillbaka någonting alls såsom kunskap, pengar eller knark?
Citera
2000-05-26, 17:54
Medlem
Newbie

jaja du kan säckert allt.
Ej län lek inte att du skön OK? du suger säckert kuk inreallife men på nätet youre tha man right?
Citera
2000-05-26, 19:26
Medlem
Newbie

osama bin laden känner en stor frustration över att själv inte vara en av de som hans favoritfilm "hackers" baserades på, så han måste sitta på internetforum hela dagarna och trampa på andra för tillfredställa sitt hävdelsebehov.
Citera
2000-05-27, 00:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Newbie

Knark?! VAR?!?

Men hallå... har inte alla wannabes insett att om man vill bli nått så får man se till att fixa det själv... Massa sjyssta duktiga människor har varit så förbannat snälla att skriva docs och tutorials på hur man fixar olika saker, de är till för att användas...

Jag vet iallafall nått (vad säger ja inte) och när en person ställer rätt fråga på rätt sätt så svarar jag med vad jag vet... men generella frågan Berit blir man inte så sugen på att svara på...

Jag var inte ens sugen på att svara denna frågan men jag är en så förbannat god människa...

Citera
2000-05-27, 13:48
Medlem
Newbie

tack....
Citera
2000-05-27, 17:00
Medlem
Newbie

operator va fan snackar du om
e det jag som trampar på andra jag bara säger åt mrHeadache och alla som han som kommer med överlägsna svar att suga (hårt men långsamt) om du inte kan hjälpa till hållkäft.
tack för att du sa det du sa så jag kunde skriva det här!!!

Citera
2000-05-29, 09:30
Medlem
Newbie

äh... vill du ha info gå till

www.jackinworld.com

Tryck på "for her" så har du info som du letar efter.
Citera
2000-05-29, 17:14
Medlem
Newbie

möjligen vad du letar.....
Citera
2000-05-30, 09:59
Medlem
Newbie

nån mer som har nåt seriöst att dela med sig av?
Citera
2000-05-30, 21:13
Medlem
Newbie

osama bin laden:
Allt jag ville säga är att jag avskyr folk som bara vill bli skedmatade. "Lär mig hacka!" Är det ens en fråga? Well, ge mig en yxa, så ska jag visa dig. Tror det var nån i L0pht som sa det. Möjligt att jag har fel.

Fråga när du har något vettigt att fråga, inte innan.
Citera
2000-05-31, 13:36
Medlem
Newbie

Okey jag ska fråga när jag har nåt bra att fråga......
men jag behöver en start......
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in