Flashback bygger pepparkakshus!
2017-09-20, 14:26
Medlem
Vilken är den största portionssnusen på marknaden? Den största jag vet är Granit Maxad, men skulle gärna vilja ha större.
Citera
2017-09-20, 14:55
Medlem
Krexuss avatar
Jag saknar Grov Maxi, den fyllde ut bra. Annars är det nog som du sa Granit Maxad.
Citera
2017-09-20, 17:28
Medlem
AA-suiteds avatar
Den nya General One och Göteborgs Rapé One ska tydligen har större påsar en vanligt men jag har inte testat dem än.
Citera
2017-09-20, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Den nya General One och Göteborgs Rapé One ska tydligen har större påsar en vanligt men jag har inte testat dem än.

Har provat den, tyckte inte den va så pass mycket större så ja kommer börja köra på den!
Granit maxad är större tror ja!

Saknar för övrigt en stor portion ja med! Kör på 2 eller 3 påsar och vore ju riktigt Nice med en rejält stor påse
Citera
2017-09-23, 23:57
Moderator
Mr.Woodss avatar
Varför snusar du pås-snus om det krävs två eller tre samtidigt?
Citera
2017-09-24, 18:49
Medlem
Kolreds avatar
Nick and Johnnys känns större, men jag har inte en susning om så är fallet. De flesta sorter är dock i kategorin "godis". Helt okej att snusa igenom en dosa eller två, men en stock är kämpig (talar av egen erfarenhet).
Citera
2020-02-23, 07:30
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
Vilken är den största portionssnusen på marknaden? Den största jag vet är Granit Maxad, men skulle gärna vilja ha större.

Tror det är dunderprillan som är störst efter att fått suga upp lite vatten dvs en snussats testat dunderprillan upplevde dem som stora och starka faktiskt för starka ska innehålla ca 34 mg /g nikotin efter tillredning. Har ändå snusat i ca 14-15 år så jag är van vid snus

Dunderprillan är inte heller dyr och du kan välja smak fukt m,m själv
Citera
2020-02-23, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
Tror det är dunderprillan som är störst efter att fått suga upp lite vatten dvs en snussats testat dunderprillan upplevde dem som stora och starka faktiskt för starka ska innehålla ca 34 mg /g nikotin efter tillredning. Har ändå snusat i ca 14-15 år så jag är van vid snus

Dunderprillan är inte heller dyr och du kan välja smak fukt m,m själv
satan.. jag har slutat snusa sedan 2 månader tillbaka. :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in