Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Det hr med kukstorlek r ngot som anvnts flitigt som feministiskt frtryck mot mn. Internet har sina frdelar: 15 cm lng och 12,5 cm omkrets r medel fr mn i vstvrlden. Standardavvikelsen visar att 12-18 cm i lngd r fullt normalt.
Det hr visar att kvinnor VUNNIT p porrvrldens ideal. Inte nog med att en snygg kvinna dyrkas sexuellt, mannen som knullar henne mste ha stor kuk ocks... Att gra mn oskra r feminismens ml. Lt dem inte lyckas med detta.
Vill bara ppeka att jag inte skrivit ngot negativt om sm snoppar. Dock skulle jag troligen inte vara tillsammans med en man med liten om den inte kunde gra ett bra jobb. Varfr i hela friden skulle jag? Jag r en verkt person och skulle m skit om jag inte knde en kuk ordentligt i mig.
Jag skulle heller inte vara tillsammans med ngon som kroniskt luktar rvhl ur munnen ven om han r perfekt i vrigt. Extrem jmfrelse men det r vl inte speciellt mnga som vill vara med ngon som inte tnder en?
Sen r det knappast de feminister ni rds som bara r ute efter att knulla stora kukar och vara med en man med cashflow. Fast andra sidan r ju alla feminister tydligen fula s jag vet inte hur ni ska ha det.
Sidenote: tror du det r kvinnor som castar de storkukade mnnen? Sen en jtteliten kvinna (med streckfitta och stora brst) for scale