2017-09-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Hur vet du exakt lngden? Du mter vl inte med linjal?

Allts tnk p att om man sett ett par kukar, tagit p dem och haft dem i sig p olika stt behver man inte bara gonmtt Dessutom: Om jag skulle be ngon gissa lngden p en penna skulle de flesta antagligen komma rtt nra, eller hur? S slpp detta nu.
Citera
2017-09-22, 20:34
Medlem
Jag har haft ett frhllande med en 35-rig, stor och muskuls svart man med en mycket liten penis (garanterat under 10 centimeter).
Citera
2017-09-23, 00:09
Medlem
WordWarriors avatar
Det hr med kukstorlek r ngot som anvnts flitigt som feministiskt frtryck mot mn. Internet har sina frdelar: 15 cm lng och 12,5 cm omkrets r medel fr mn i vstvrlden. Standardavvikelsen visar att 12-18 cm i lngd r fullt normalt.

Det hr visar att kvinnor VUNNIT p porrvrldens ideal. Inte nog med att en snygg kvinna dyrkas sexuellt, mannen som knullar henne mste ha stor kuk ocks... Att gra mn oskra r feminismens ml. Lt dem inte lyckas med detta.

Angende topic: jag sjlv har 19 cm kuk, med genomsnittlig omkrets (om du r tjej kan du f bildbevis). Men topic: en del killar har enligt min fru liten kuk, men de kan knulla bra nd!

Topic: minsta kuk hon knullat var omkring 12 cm, och det var sknt!
Senast redigerad av WordWarrior 2017-09-23 kl. 00:11.
Citera
2017-09-23, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Grabesmond
Jag har sedan ver tio r tillbaka varit i ett fast frhllande, s r det inte lngre ett s stort (pun intended) problem idag. Men visst, i mina mrkare stunder har jag funderat p om det inte kan vara s att hon egentligen r en pedofil, och att det r drfr vrt sexliv har fungerat.

Har hon ngonsin klagat p den d?
Citera
2017-09-23, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det hr med kukstorlek r ngot som anvnts flitigt som feministiskt frtryck mot mn. Internet har sina frdelar: 15 cm lng och 12,5 cm omkrets r medel fr mn i vstvrlden. Standardavvikelsen visar att 12-18 cm i lngd r fullt normalt.

Det hr visar att kvinnor VUNNIT p porrvrldens ideal. Inte nog med att en snygg kvinna dyrkas sexuellt, mannen som knullar henne mste ha stor kuk ocks... Att gra mn oskra r feminismens ml. Lt dem inte lyckas med detta.

Angende topic: jag sjlv har 19 cm kuk, med genomsnittlig omkrets (om du r tjej kan du f bildbevis). Men topic: en del killar har enligt min fru liten kuk, men de kan knulla bra nd!

Topic: minsta kuk hon knullat var omkring 12 cm, och det var sknt!

D fr du hlsa henne och gratta! Bde till att hon hade det sknt med 12-centimeterskuken och till att hon lyckades frtrycka den mannen till frdel fr din jtteslang. Bild vill jag inte ha.
Citera
2017-09-23, 00:50
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
D fr du hlsa henne och gratta! Bde till att hon hade det sknt med 12-centimeterskuken och till att hon lyckades frtrycka den mannen till frdel fr din jtteslang. Bild vill jag inte ha.

Nu frstr jag inte vad ditt inlgg kan tillfra trden... Kan du frklara?

PS. Varfr vill du inte lta mig bevisa med bild, att jag inte talar av egenintresse? Doesn't make sense!
Citera
2017-09-23, 00:56
Medlem
Citat:

Vill bara ppeka att jag inte skrivit ngot negativt om sm snoppar. Dock skulle jag troligen inte vara tillsammans med en man med liten om den inte kunde gra ett bra jobb. Varfr i hela friden skulle jag? Jag r en verkt person och skulle m skit om jag inte knde en kuk ordentligt i mig.
Jag skulle heller inte vara tillsammans med ngon som kroniskt luktar rvhl ur munnen ven om han r perfekt i vrigt. Extrem jmfrelse men det r vl inte speciellt mnga som vill vara med ngon som inte tnder en?
Sen r det knappast de feminister ni rds som bara r ute efter att knulla stora kukar och vara med en man med cashflow. Fast andra sidan r ju alla feminister tydligen fula s jag vet inte hur ni ska ha det.
Sidenote: tror du det r kvinnor som castar de storkukade mnnen? Sen en jtteliten kvinna (med streckfitta och stora brst) for scale
Citera
2017-09-23, 01:05
Medlem
Citat:
Nu frstr jag inte vad ditt inlgg kan tillfra trden... Kan du frklara?

PS. Varfr vill du inte lta mig bevisa med bild, att jag inte talar av egenintresse? Doesn't make sense!

Vad frklara? Det var ju cirka det enda du skrev p topic ven om du talade t din fru.

Varfr skulle jag vilja se din snorre? Egenintresse? Du har ju fru? Eller menar du att jag bryr mig om om en fr mig oknd man talar sanning om storleken p sin snopp?
Men har du en fin kuk kan du ju fr all del skicka bild.
Citera
2017-09-23, 18:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
23 cm vilket jag tycker r stort.

Sannolikheten att du haft sex med en man som har en 23 cm lng penis r i princip noll. Bara fr att ngon sger att kuken har en viss lngd, s stmmer inte det. Om man inte r beredd att bli mtt, som jag r.

http://mraverage.com/stats.htm

Fr att anknyta till topic s r strsta kuk jag haft sex med noll centimeter. Jag har aldrig haft sex med en man, och har ingen lust till det heller...
Senast redigerad av WordWarrior 2017-09-23 kl. 19:04.
Citera
2017-09-24, 07:43
Medlem
Citat:
Sannolikheten att du haft sex med en man som har en 23 cm lng penis r i princip noll. Bara fr att ngon sger att kuken har en viss lngd, s stmmer inte det. Om man inte r beredd att bli mtt, som jag r.

http://mraverage.com/stats.htm

Fr att anknyta till topic s r strsta kuk jag haft sex med noll centimeter. Jag har aldrig haft sex med en man, och har ingen lust till det heller...

Thank you senpai mansplainer. Varfr r du kvar i trden ens? Vntar p din underbara dickpick
Citera
2017-09-24, 08:50
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Har hon ngonsin klagat p den d?

Man anmrker inte p en mans storlek, gr man det s har man ingen aning om hur en man fungerar mentalt, det skulle vara brjan till slutet p frhllandet..
Citera
2017-09-24, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Man anmrker inte p en mans storlek, gr man det s har man ingen aning om hur en man fungerar mentalt, det skulle vara brjan till slutet p frhllandet..

Nej frlt, glmde att det bara r mn som fr klaga p kvinnors kroppar och fresl typ brstoperation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in