2024-10-28, 05:53
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du påstod att Trump yttrat sig nazistiskt.
Den avhumaniserande retoriken är många, smärtsamt, bekanta med. Problemet för åldringen Trump är dock att den sortens verbala attacker aldrig når in i det politiska finrummet. Det är i princip bara skinskallarna på gatan som växer av det. Märkligt va?
Citera
2024-10-28, 05:55
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerfurugaard
Det är ändå imponerande att Trump lyckas samla så många våldtäktsmän och kvinnomisshandlare som talar på hans möten
Om man staplade deras belastningsregister på hög så skulle nog papperstraven slå hål på stratosfären och nå till månen. Lol.
Citera
2024-10-28, 06:36
Medlem
Ouelets avatar
Deras politiska strategi är intressant. Den lämnar milt uttryckt mycket i övrigt att önska. Eftersom de kastade hundvisslan överbord och valde att slita fram en kraftigt ljudförstärkt mic...som rasist efter rasist efter rasist fick skrika vilt i. Wow.
Trump rally speaker: “There’s literally a floating island of garbage in the middle of the ocean right now. I think it’s called Puerto Rico”
Citera
2024-10-28, 07:05
Medlem
mammanmedbollars avatar
Jag får inte ihop hur den goda Dr Phil röstar på Trump?? Det är ju som att offret röstar på förövaren.
Citera
2024-10-28, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, det skett ett par ggr och det är ett intressant sammanträffande med detta väckelsemöte i New York.
Enat rike och hur invandrare är syfilisen i samhället är de som jag kommer på direkt, som är stulet rätt av frän nazisterna.
Är du intresserad så är det enkelt att hitta om du vill hitta det, det betyder om du säger du inte hittade, så ljuger du bara.

Rätt intresant att ennazist kommer till undsättningen, månsan det borde berätta något för dig om nu inte någon agenda hindrar intagandet av fakta.
Då måste ju indianerna vara nazister då de ville kasta ut alla vita.
Citera
2024-10-28, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
klyban är efterbliven och högst troligen bor han på något gruppboende.
Mitt råd är att ignorera denna idiot. Om man kollar hur många inlägg han skrivit så inser man rätt snabbt att detta är en person med rätt många skruva lösa.

Håller med. Oavsett vad han tycker så kommer vit makt vinna valet. Jag var själv gått med i pride boys och det är grym gemenskap där och man får bära vapen och ibland storma byggnader.
Citera
2024-10-28, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Jag får inte ihop hur den goda Dr Phil röstar på Trump?? Det är ju som att offret röstar på förövaren.

De är goda båda två. Lösningen på dilemmat.
Citera
2024-10-28, 07:28
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar

"den goda Dr Phil"???

Jag är pro-Trump och hatar dr Phil.

Se hur olika vi kan tycka.

Sen får väl "fake-tv-doktorn" rösta på vem han vill, men jag är inte direkt stolt att vi är på samma sida.

Shit happens...
Senast redigerad av ziracorn 2024-10-28 kl. 07:34.
Citera
2024-10-28, 07:49
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Deras politiska strategi är intressant. Den lämnar milt uttryckt mycket i övrigt att önska. Eftersom de kastade hundvisslan överbord och valde att slita fram en kraftigt ljudförstärkt mic...som rasist efter rasist efter rasist fick skrika vilt i. Wow.
Trump rally speaker: “There’s literally a floating island of garbage in the middle of the ocean right now. I think it’s called Puerto Rico”

Stackars dig, PMS måste vara jobbigt. Det var en KOMIKER. Och till skillnad från en hel del andra så var han faktiskt rolig. Fan vad bajsnödig du är!
Citera
2024-10-28, 07:50
Medlem
mammanmedbollars avatar
Vilket jävla rally där Trump håller valmöte i Madison Square Garden! Massor av mobbare som samlats på samma ställe för att ropa glåpord om Harris och hylla Trump till skyarna trots att han visat sig vara en kvinnohatare och syssla med ekonomisk brottslighet. Hur kan Dr Phil tycka att det är ok?
Citera
2024-10-28, 08:13
Medlem
flashbockens avatar
Donald ljuger alltid även när han ljuger

Bilderna avslöjar Trumps nya bluff vid Madison Square Garden.

– Han ljuger så han tror sig själv! säger den ena av poliserna.
– Det har varit helt lugnt här, ända upp till nionde avenyn, vad vi har hört. Så, nej… Jag önskar bara att
han slutar snacka så vi får gå hem, säger den andra, och förklarar att de inte vill uppge sina namn.
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/bilderna-avslojar-trumps-nya-bluff/
Citera
2024-10-28, 08:26
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Stackars dig, PMS måste vara jobbigt.
Det skulle jag inte säga att det är. Och du behöver inte tycka synd om mig om du inte menar det. Jag överlever bra utan din sympati. Så var dig själv istället. Säg vad du verkligen tycker...som dina klanmedlemmar gjorde i MSG:
"She is some sick bastard, that Hillary Clinton. What a sick son of a bitch. The whole fucking party. A bunch of degenerates. Lowlives, Jew-haters, and lowlives. Every one of 'em. Every one of 'em."

https://x.com/atrupar/status/1850618361400463682
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in