2024-10-28, 00:50
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Japp. Alla på mötet är nazister... För det står i msm. Trump är den nya judeslaktaren. Han lär börja med att gasa sina barnbarn...

Dr. Phil jämförs med Dr. Mengele, enbart för att han håller tal på Trumps valmöte i Madison Square Garden, "samma plats som nazisterna också höll ett möte 1939"
Svårt att tro det är på riktigt, hur mycket kan dom egentligen relativisera nazismen och Dr. Mengeles offer?
Dom har ju helt tappat det.
Citera
2024-10-28, 01:02
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jag är inget större fan av Trump, har dock aldrig hört honom uttala något nazistiskt.

Har du något exempel? Det har tydligen hänt upprepade gånger enligt dig.
Ja, det skett ett par ggr och det är ett intressant sammanträffande med detta väckelsemöte i New York.
Enat rike och hur invandrare är syfilisen i samhället är de som jag kommer på direkt, som är stulet rätt av frän nazisterna.
Är du intresserad så är det enkelt att hitta om du vill hitta det, det betyder om du säger du inte hittade, så ljuger du bara.
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
De är desperata och spelar ut vad de fortfarande tror är det ultimata kortet: nazistkortet. Det är dags för dessa föråldrade fossiler att förstå att nazistkortet har förlorat all den makt det en gång hade när förljugen massmedia ensamt satt på tolkningsföreträdet.
Rätt intresant att ennazist kommer till undsättningen, månsan det borde berätta något för dig om nu inte någon agenda hindrar intagandet av fakta.
Citera
2024-10-28, 01:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Dr. Phil jämförs med Dr. Mengele, enbart för att han håller tal på Trumps valmöte i Madison Square Garden, "samma plats som nazisterna också höll ett möte 1939"
Svårt att tro det är på riktigt, hur mycket kan dom egentligen relativisera nazismen och Dr. Mengeles offer?
Dom har ju helt tappat det.

Seriöst, kallade media Dr Phil för Dr Mengele?
Citera
2024-10-28, 01:12
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Jag är inget större fan av Trump, har dock aldrig hört honom uttala något nazistiskt.

Har du något exempel? Det har tydligen hänt upprepade gånger enligt dig.

Senaste anklagelsen om att Trump "vill ha generaler som Hitler" bygger helt på påståenden, alltså hörsägen, från John Kelly. Kelly blev sparkad av Trump från hans stab 2019 för inkompetens.
Det är inte första gången Kelly anklagar Trump, 2023 hävdade han att Trump kallade militära offer för "förlorare".
Det finns inga verifierbara bevis för något av Kellys påståenden, så förvänta dig inte några exempel.
Citera
2024-10-28, 01:15
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, det skett ett par ggr och det är ett intressant sammanträffande med detta väckelsemöte i New York.
.
Kolla detta

En komiker fick publiken att sorla snarare än skratta enligt olika media. Inte ens Maga verksr ha varit bekväma.

Bland orkaner och kriser..

Han beskrev Puerto Rico som en hög med sopor som flöt i havet och var allmänt rasistisk mot latino etc.

Dem. repr. NY Ritchie Torres bet ifrån.

"Tony Hinchcliffe, som är en av talarna vid Donald Trumps demonstration vid MSG, kände behovet av att kasta en rasistisk förolämpning mot folket i Puerto Rico.
Som Puerto Rican är jag frestad att kalla Hinchcliffe för rasistiskt skräp, men att göra det skulle vara en förolämpning mot sopor."

Det var ju eg ett lägligt sammanträffande.
Harris kanske ska tacka den " komikern" då hon behöver viktiga latino röster. Kort efter, med 45 miljoner följare på insta:

"Latin superstar Bad Bunny is supporting Harris for president

The video shared by Bad Bunny on Instagram shows Harris saying “there’s so much at stake in this election for Puerto Rican voters and for Puerto Rico.” A representative of the artist confirmed that Bad Bunny is supporting Harris.

The artist then shared several times another part of the clip where Harris says, “I will never forget what Donald Trump did and what he did not do when Puerto Rico needed a caring and a competent leader,” she says."

“That's what they think of us,” Ricky Martin shared on Instagram, and encouraged followers to vote for Harris."

Tidigare har hon Jennifer Lopez och Marc Anthony med sig.

Efter en annan orkan var 2017 Trump där och kastade pappersrullar som hjälp.

" Bad Bunny also shared a part of the clip showing Harris saying that Trump “abandoned the island, tried to block aid after back-to-back devastating hurricanes and offered nothing more than paper towels and insults.”

En annan ödets ironi. Tidigare på söndag var Harris på följande:

"Harris visited a Puerto Rican restaurant in North Philadelphia earlier on Sunday and released her policy related to the island saying she wants to create a task force to attract investment to fix the electrical grid."

https://www.google.com/amp/s/abcnews.go.com/amp/US/wireStory/latin-superstar-bad-bunny-supporting-harris-president-115201636
Senast redigerad av develi 2024-10-28 kl. 01:24.
Citera
2024-10-28, 01:17
Avslutad
Citat:
Depraverad är nog fel ord(det är Demokraternas politik som är depraverad med sin trans-bög-feminism-woke-skit) - men jag förstår poängen.

Han har nog rätt eller i alla fall delvis. Etablissemanget och eliten är otroligt hatade av båda sidor i USA. Då kommer Demokraterna på den minst sagt märkliga strategin att ständigt måla upp Trump som någon antietablissemangsfigur. Helt efterblivet.

Såg du den animerade videon de gjorde där Trump framställs som galen diktator? De fick Trump att se cool ut och stärkte bilden av en stark man som rensar upp i träsket. Också korkat.
Citera
2024-10-28, 01:21
Medlem
Citat:
Rätt intresant att ennazist kommer till undsättningen, månsan det borde berätta något för dig om nu inte någon agenda hindrar intagandet av fakta.

Är nazisterna i rummet med dig just nu? Var det din ständiga paranoia om att gaskammare ska upprättas vilken minut som helst eller ditt drogmissbruk som till sist knäckte ditt psyke? Kanske var det en kombination?

Hörredu, pundaren, du får uppdatera din programmering lite. Nazistkortet är utspelat sedan länge och har ingen makt längre - mycket tack vare sådana som dig. Ni hade ju ett vinnande koncept där ett tag, men ni var ju tvungna att missbruka det och kleta det på var och varannan människa tills ingen tog er på allvar längre.

Om man tror att Trumps möte på Madison Square Garden är något sorts nazistmöte för att ett nazistmöte ägde rum där 1939 så behöver man sluten vård. Punkt slut. Trump, och andra politiker, borde tala mer om det och hur vi måste rusta upp psykvården i västvärlden igen. Det var ett stort misstag att börja vårda psykfall lösa ute i samhället - ni är överallt numera. Make sluten psykvård great again!
Senast redigerad av Reiwa 2024-10-28 kl. 01:24.
Citera
2024-10-28, 01:27
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Enat rike och hur invandrare är syfilisen i samhället är de som jag kommer på direkt, som är stulet rätt av frän nazisterna.
Är du intresserad så är det enkelt att hitta om du vill hitta det, det betyder om du säger du inte hittade, så ljuger du bara.

Ditt svar är alltså att jag ska leta själv, hittar jag inget så ljuger jag. Bland de svagare argumentationer man sett, även på flashback.

Dina två exempel har yttrats av politiska ledare i tusentals år innan Hitler dök upp. Alla politiker önskar självfallet ett så enat land som möjligt att styra över. Att inkräktare som begår mord och grova brott betraktas som en farsot som ska förpassas ur landet är knappast nazistiskt eftersom de flesta politiker håller med, oavsett ideologi.
Citera
2024-10-28, 01:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Är nazisterna i rummet med dig just nu? Var det din ständiga paranoia om att gaskammare ska upprättas vilken minut som helst eller ditt drogmissbruk som till sist knäckte ditt psyke? Kanske var det en kombination?

Hörredu, pundaren, du får uppdatera din programmering lite. Nazistkortet är utspelat sedan länge och har ingen makt längre - mycket tack vare sådana som dig. Ni hade ju ett vinnande koncept där ett tag, men ni var ju tvungna att missbruka det och kleta det på var och varannan människa tills ingen tog er på allvar längre.

Om man tror att Trumps möte på Madison Square Garden är något sorts nazistmöte för att ett nazistmöte ägde rum där 1939 så behöver man sluten vård. Punkt slut. Trump, och andra politiker, borde tala mer om det och hur vi måste rusta upp psykvården i västvärlden igen. Det var ett stort misstag att börja vårda psykfall lösa ute i samhället - ni är överallt numera. Make sluten psykvård great again!
Det är ett intressant sammanträffande helt klart, och komiskt nog i en delstat där donalds är stenkörd i.
SOm då betyder att hen är inte där för att få tag i väljare, det kan vara av två anledningar och kanske tom bägge.
Det ena är att underhålla sin sjukliga narcissism och den andra att donalds är nog en nazist.

Din ad hominem berättar bara en enda sak och du vet att jag slog huvudet på spiken perfekt.
För det är ett intressant sammanträffande.
Leroy Jethro Gibbs - #39 "There’s No Such Thing as a Coincidence".
Citat:
Ditt svar är alltså att jag ska leta själv, hittar jag inget så ljuger jag. Bland de svagare argumentationer man sett, även på flashback.

Dina två exempel har yttrats av politiska ledare i tusentals år innan Hitler dök upp. Alla politiker önskar självfallet ett så enat land som möjligt att styra över. Att inkräktare som begår mord och grova brott betraktas som en farsot som ska förpassas ur landet är knappast nazistiskt eftersom de flesta politiker håller med, oavsett ideologi.
Såklart du ljuger om du skulle påstå att du inte hitta det, och jag är inte din betjänt heller och på något så enkelt att hitta.
Och det enda du berättar är att du redan vet om detta, men vill låtsas om att det inte existerar.

Och att en nazist kom till din undsättning, finner du inte det rätt intressant?
Citera
2024-10-28, 01:37
Medlem
over9ks avatar
Otroligt mäktigt rally!
Citera
2024-10-28, 01:51
Medlem
Månsans avatar
Citat:

Såklart du ljuger om du skulle påstå att du inte hitta det, och jag är inte din betjänt heller och på något så enkelt att hitta.
Och det enda du berättar är att du redan vet om detta, men vill låtsas om att det inte existerar.

Och att en nazist kom till din undsättning, finner du inte det rätt intressant?

Hur känns det att vara svagbegåvad? Ganska jobbigt va?

Du påstod att Trump yttrat sig nazistiskt. Jag bad om exempel. Du kom med ett imbecillt svar att det är nazism att önska ha ett enat land och vilja göra processen kort med immigranter som mördar. I övrigt soprent i din lilla hjärna.

Skriv inte massa skit som du inte har täckning för är mitt tips.
Citera
2024-10-28, 04:55
Medlem
Det är ändå imponerande att Trump lyckas samla så många våldtäktsmän och kvinnomisshandlare som talar på hans möten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in