Citat:
Ursprungligen postat av
araka
Nacka idag, Lidingö och Täby i morgon!?
Bara det en anledning att rösta på sossarna.
Ha det det så kul i framtiden alla liberaler i Stockholm och välkomna till er egen politik och verkligheten.
Sossarna? Jag vill nog inte ens veta hur du tänker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Golonka
För inte allt för länge sedan, när våra verk, myndigheter och domstolar fortfarande bemannades med tjänstemän som hade lagen, reglerna och förordningarna som rättesnöre och riktare, så var sådana här griller naturligtvis otänkbart att ens resonera om! Bigami är inte tillåtet, PUNKT! Barnäktenskap är inte tillåtet, PUNKT! SoL var inget flexibelt utgångsläge för förhandling, PUNKT! Inte heller utlänningslagen, PUNKT! Kusingifte kunde eventuellt gå an efter särskild prövning där det extra granskades ifall det var ett upprepat mönster inom familjen (risk för ackumulerad degenerering), men nu skiter man totalt i detta av rädsla för att hålla fast i normerna! På myndigheterna och bland de folkvalda sitter allt fler människor med rötterna i stenålderliga stamkulturer och klientsamhällen! Nu är det fullkomlig värderelativism och postmodernism för hela pengen. Därför sitter fettsäcken i polisuniform, Dan Eliasson, i morgonsoffan och lägger huvudet på sned och ömkar en bindgalen nigger som just hackat ihjäl en ung tjej!
Och därför står kommunen och sprätter iväg flera miljoner av skattade pengar på att hålla en patriarksnyltare med ett helt harem av spökplumpenkärringar med vidhängande ADHD-monster med bostad i attraktivt område! Kommunen trissar upp bopriserna visavi invånarna! Kommunen planterar dessutom dessa dysfunktionella primater som knappt begriper sig på elektricitet och rinnande vatten, mitt bland människor som tagit dryga lån!
Fan att vakna upp en dag och möta dessa halvapor i trappan!! Rusa hem och paniksälj medan det fortfarande går att få ut ens något för bostaden!!
Lika elegant formulerat som rätt i sak!
Jag tror redan det är försent att sälja. Vore jag spekulant på en bostad och jag skulle låna miljoner skulle jag vända på parkeringsplatsen om jag såg spökplumpar eller en klase ADHD-ungar.
Citat:
Ursprungligen postat av
grey.eagle
Dagligvis matas vi med att pengarna räcker inte, skatter måste höjas, o,sv Men här verkar det inte fattas.
Snacka om pull faktor för en getherde ute i öknen med 3 fruar.
Fy fan för det här landet, så nu låter vi ungarna växa upp med tron att det finns Svensk lag o rättvisa.
Arbeta o skatta bort 60% till migrantdjävlarna. Nä förbered barnen på att lämna landet. så fort de är färdigutbildade
Ja, mitt sätt att uppfostra barnen på kommer inte vara en lyckad kombination för dem när de ska ut i verkligheten. Jag talar om ärlighet, hårt arbete, göra rätt för sig, först arbete sedan belöning, vara snäll, positiv, generös, inte lösa konflikter med våld, respektera auktoriteter osv.
Jag räknar dock med att "Situation Sverige" är löst innan de ska ut i samhället på egen hand. Barnen har redan på egen hand uppmärksammat att barn som bryter är stökiga och jobbiga och att vuxna (lärarna) gör skillnad på barn från Sverige och barn med mörk hudfärg+brytning. Dessutom talar barnen flytande ett annat världsspråk än engelska och mitt arbete möjliggör så vi kan flytta i eftermiddag och fungera i nytt land i morgon bitti.