Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-15, 23:57
  #1
Medlem
Tja!
Snusar lite då och då och funderar på att bli en riktigt snusare då jag tycker det är så jävla skönt Har testat "strong" från diverse olika märken och då har det gått bra men plötsligt så spydde jag nyss och undrar hur jag ska få bort detta? Enda gången jag spytt av snus var första gången jag testade men nu verkar det kommit tillbaka :/ Hur gör jag?
Citera
2017-09-16, 00:00
  #2
Medlem
2018s avatar
Bara att fortsätta. Men kör på något normalstarkt då kanske? Verkar lite onödigt att gå på det tunga artilleriet redan.
Citera
2017-09-16, 00:01
  #3
Medlem
franges avatar
Eftersom du är nybörjare är det ju dumt av dig att gå på dig starkaste sorterna - håll dig till de normala styrkorna istället tills du blir någorlunda van.

Det är ju inte direkt rekommenderat för en som aldrig knarkat tidigare, att för första gången man testar heroin skjuter ett halvt gram rakt upp i hålvenen - resultatet blir garanterat överdos och döden. Därför prövar nybörjarpundaren en betydligt lägre dos - iallafall tills denne byggt upp en hyfsad tolerans.

Nikotin är precis samma sak. Är du grön krävs en liten dos - tar du för mycket så blir det överdos som du mår direkt obra utav.
__________________
Senast redigerad av frange 2017-09-16 kl. 00:04.
Citera
2017-09-16, 00:12
  #4
Medlem
Eller alltså snusade ju mjukt innan och tykte det kändes lungt, samma sak med strong efter par gånger men nu har jag börjat spy mer och mer
Citera
2017-09-16, 00:21
  #5
Medlem
4yoonlys avatar
Kanske läge att skita i det?

Önskar jag sket i det för typ 40 år sedan...
Citera
2017-09-16, 00:40
  #6
Medlem
Zaedrewss avatar
Ge upp det. Din kropp spyr för denna skit är inte bra för dig. Den försöker lära dig något. Det är sedan ditt val om du vill fortsätta eller inte och din kropp kommer vänja sig vare sig den vill eller inte. Du kommer tjäna mycket pengar på om du litar på din kropp.
Citera
2017-09-16, 00:46
  #7
Medlem
Vet men mår så jävla bra av det. Den logiken går inte ihop men när jag inte spyr är det skönt!
Citera
2017-09-16, 04:59
  #8
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikmed
Tja!
Snusar lite då och då och funderar på att bli en riktigt snusare då jag tycker det är så jävla skönt Har testat "strong" från diverse olika märken och då har det gått bra men plötsligt så spydde jag nyss och undrar hur jag ska få bort detta? Enda gången jag spytt av snus var första gången jag testade men nu verkar det kommit tillbaka :/ Hur gör jag?


På vilket sätt är de SKÖNT att snusa?
Snarare gott än skönt.
Citera
2017-09-16, 07:50
  #9
Medlem
Vad är det för snus du snusar?
Citera
2017-09-16, 10:00
  #10
Medlem
Freebss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikmed
Tja!
Snusar lite då och då och funderar på att bli en riktigt snusare då jag tycker det är så jävla skönt Har testat "strong" från diverse olika märken och då har det gått bra men plötsligt så spydde jag nyss och undrar hur jag ska få bort detta? Enda gången jag spytt av snus var första gången jag testade men nu verkar det kommit tillbaka :/ Hur gör jag?
Får en känsla av att du är 15 år. Jag menar, vem fan vill bli en "riktigt snusare"?
Citera
2017-09-16, 12:53
  #11
Medlem
vikingrods avatar
Ska nog hålla dig borta från det eller fortsätta köra mildare grejor.
Tänk på det som sprit, skönt med ett par glas eller tre. Häll i dig hela flaskan och sen ligger du i diket och spyr. Extra stark snus innehåller mycket nikotin, kroppen får fnatt.
Citera
2017-09-17, 01:52
  #12
Medlem
[/spoiler]Ska nog hålla dig borta från det eller fortsätta köra mildare grejor.
Tänk på det som sprit, skönt med ett par glas eller tre. Häll i dig hela flaskan och sen ligger du i diket och spyr. Extra stark snus innehåller mycket nikotin, kroppen får fnatt.
[/spoiler]

Förstår inte riktigt poägen med ditt snusade men moraltant tänker jag inte leka för det köp nån "wihte/light" version dom är svagare tror jag.
Det borde ta kol på dina problem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback