• 1
  • 2
2017-09-15, 07:01
Medlem
tarek90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluepillman
Tog du inte bilnumret så att man kanske kan spåra henne?
Nej det gjorde jag fan inte dumt av mig men vet att hon bor vid munkebäckstorget så kommer säker få syn på henne!!
Citera
2017-09-15, 07:03
Medlem
tarek90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramidheart
Så du blev bestulen av en tjuv när du begick en kriminell gärning?

Är det sånt som kallas karma?
Det är det värsta att det var en kriminel gärning annars hade jag fan vänt upp O ner på hela Göteborg!!
Citera
2017-09-15, 19:54
Medlem
pat69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Rapportera till sajten så att hon plockas bort!

Såg att den var borta nu !!
Tyvärr dyker den nog snart upp igen med annat namn och andra bilder och telenummer !!
Det är ett hårt liv att vara Torsk !!!
Citera
2017-09-15, 19:58
Medlem
pat69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarek90
Vill varna er för Sara i Gbg hon finns på sex tjejer hemsida hon är bedragerska blev av med 1500 O hon stack! Hennes nr 0735508445 AKTA ER!

Vill bara av ren nyfikenhet fråga om du kommer ihåg ifall hon hade verifierade bilder eller inte i annonsen på sextjejer ??
Det stoppar väl inte riktiga bedragare iallafall iof !!??
Citera
2017-09-16, 03:05
Medlem
tarek90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pat69
Vill bara av ren nyfikenhet fråga om du kommer ihåg ifall hon hade verifierade bilder eller inte i annonsen på sextjejer ??
Ja dom var verifierade!
Citera
2017-10-24, 09:47
Medlem
OverTheMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pat69
Bara för att tjejen på bilden finns på riktigt så betyder det inte att det är hon som kommer. Det är brukligt i utlandet att flera tjejer jobbar på samma annonser.
Citera
2017-10-24, 23:10
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OverTheMoon
Bara för att tjejen på bilden finns på riktigt så betyder det inte att det är hon som kommer. Det är brukligt i utlandet att flera tjejer jobbar på samma annonser.
Va? Jag har i och för sig noll horköpserfarenhet, men kan det dyka upp en annan tacka än den i "annonsen"??
Kommer horan med nån ursäkt att typ "horan du beställt har fått syfilis, så jag hoppar in istället, Okej"...? Eller tror horan att köparen inte skall märka att det skiljer 20 kg och 10 år mellan det man "beställt hem" och det som sedan står och bankar på dörren?
Händer det att varan kan vara bättre än det man beställt hem, eller går alla felbeställningar bara i negativ riktning?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in