Citat:
Ursprungligen postat av rot
Kan inte ni mods belysa detta ämne i ert eget fika rum istället för här då?
För det lär väl ändå inte vara någon som lyssnar på vanliga användare som är kvar som mods eller?
F-n ibland tror jag att ni mods tror att ni är arbetskamrater
Ett gott råd i all välmening Fet-Evert.
Stig ner från barrikaden och stick huvudet i sanden som de andra modsen tills detta har blåst över. admin kan säkert visa dig hur man gör.
Avledningsmanöver ja... du får fråga din polare RB vad hade menade. Var tydligen något om att ta bort uppmärksamheten från något annat här på FB

Du är ju verkligen en mästare på att förstöra diskussionerna här på FB med ditt evinnerliga nonsensprat. Jag gjorde liknelsen att vi är "
en form av arbetskamrater eller kollegor som arbetar tillsammans". Även du måste väl förstå att man ibland kan använda sig av liknelser, special for you Rot, den korrekta benämningen är att jag har ett uppdrag som moderator och de jag modererar med kan vi väl säga är mina kollegor, eller?
Är det inte pinsamt Rot att behöva spruta ur sig sådan dynga som du gör. Ska jag tolka det som att du inte har så mycket att säga i den här frågan, dvs. inga argument kvar?
Finns det någon som seriöst vill diskutera denna fråga utan att anmärka på petitesser, så varsågod?