Citat:
Ursprungligen postat av
FlashyBear
Du är så jävla kryptisk. Tror du att det gör dig cool?
'Allt finns redan ute' - vad finns ute?
'så här Trump kommer sluta' - hur kommer det att sluta för Trump?
Innan din foliehatt svarar på det, fundera gärna på Putilovaffären. Det är väldigt shady och personligen tror jag (är dock inte insatt/påläst) att han på ett eller annat sätt jobbar åt Ryssland, men kommer det att bevisas? Nunca!

Och jämfört med Putilov ser Trump oskyldig ut som fan. Och han är POTUS. Och han har sektan. Och han har Fox News. Och GOP är hans bitch
Haha, vad Trump ska göra för att du ska tycka att det var värt för ryssen?
Vem/vilka ska han sparka? Mad Dog?
Vilken/-a institution/-er ska han demontera? CIA? Pentagon?
Wait and see, bruh, wait and see
Hahah, skulle han ens bry sig?
Och alla förutom FBI förstått att Trumps ego är STOOOR. Ingen ska ta hans vinst från honom. Han ska kärnbomba FBI om det tvivlar på att det var han som vann.
Det är ingen som bryr sig om Demokratiska "skandaler" i denna tråd och utredning.
Och även om vi gjorde det, så saknar det oftast substans.
Frågan jag ställer mig är varför man i republikanska partiet inte gör nått åt att deras land varit under attack.
Det är nästan som man kan tro att det är medvetet av R.
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Jaha. Men nu har ju Mueller sagt attt det inte försigick någon collusion eftersom Trumpteamet var ovetandes om detta. Förstår att det måste kännas som en besvikelse, men det är ju från mästerdetektiven Mueller som detta kommer så det måste ju vara sant. Utrednignen är i princip avklarad.
Är det inte detta som varit Muellers uppgift? Tycker du att det behöövs två utredningar, eller kanske ännu fler? FBI utreder, CIA utreder och jag är säker på att NSA också utreder. Men du menar att vita huset ska starta en egen utredning? Till vilken nytta?
Ja, jag tror du ser en hel del som andra inte ser. Jag tror det är en del av ditt sjukdomstillstånd. Kanske du skulle pröva att definiera vad du ser. Försök att beskriva hur du upplever att republikaner omformar världen för att den ska passa.
Jag kan inte dra dessa växlar du gör, då utredningen är inte klar och publicerad.
Kanske man skulle även anställt en dektivti8v, nu får man nöja sig med en skiten Mueller
Muller utreder, det fattar du väl?
Och han utreder administrationen främst, men även det som kommer hans väg i frågan.
Men så du vill ha en utredningen som utreder Trump och hans administration, till även ska utreda Ryssland?
Då kommer ju utredningen hålla på decennie till, då det krävs så mycket mer personal.
Men Man startar aldrig upp en utredning emot Ryssland ifrån administrationen, det är väldigt märkligt.
Nästan så man kan tro det var deras egna tanke.
Men frågan är varför låter man det bara vara, var det inte MAGA som gällde?
Varför då lägga sig platt för en attack.