• 1
  • 2
2017-09-12, 23:07
Medlem
BewilderedHulders avatar
Hon frsker bara vara ungdomligt modern. Vill kissa in sitt rivir och vara lite skojig och har fallit in i mnnens ckliga jargong.
Citera
2017-09-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl-Franz
Risken r verhngande att det inte slutar bra.
Bde om hon vill knulla mer och inte du, eller om du vill knulla mer och inte hon.
D har vi inte ens gtt in p att vriga kollegor kan komplicera lget.

Men va fan, du lever bara en gng. Om jobbet inte r helt oerstterligt, kr p!
Hller til 100% med ! Det er en upplevnad fr livet att f ligga med en ldre/mogen kvinna nr man er ung och kt, men p samma tid ingen yngling lngre. Tv som bda r p sin sexuella hjd,det bara slr eld. Det finns skert andra jobb, men den hr chansen er inte skert du fr igen.
Mitt "rekord" va 28 r ldre nr jag va 24. Det var d jag lrde att bli ricktig man (mellan lakenea).
Du vill garanterad inte g miste om det hr. Jag lovar.
Citera
2017-09-13, 20:26
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesepuck
Knulla sklart.

Men har ingen som helst erfarenhet av situationer som dessa, varken ldersskillnaden eller att ligga med chefen.

S du vill knulla med en tant som r 25 r ldre n dig fr att ?? vad? kan inte rkna upp antalet tillfllen jag ftt mjlighet att ligga p jobbet, dock med yngre men har inte nappat en enda gng under alla r. Fr vem faan vill spruta p toaletten och sen 5 minuter senare sitta i ett konferensrum och fundera ver va i helvete man gjorde?

knullar du ngon som du trffar p krogen kan du skita i att ringa, men det gr inte p jobbet lilla du
Citera
2017-09-13, 20:29
Medlem
Du har henne om du vill. Sg du viĺl ta en promenad p lunchen och diskutera hur du kan frbttra er arbetsrelation. Innan kollar du till en bra plats att stta henne p. Det fixar du. Men om hon inte r het nog - fuck it!
Citera
2017-09-15, 19:09
Medlem
Det r vl bara att flrta tillbaka lite halvsubtilt s fr du se vart det r p vg.
Se det som en kul grej. Behver ju inte leda till ngot fysiskt heller.
Citera
2017-09-18, 16:04
Medlem
cheesepucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studioxswe
S du vill knulla med en tant som r 25 r ldre n dig fr att ?? vad? kan inte rkna upp antalet tillfllen jag ftt mjlighet att ligga p jobbet, dock med yngre men har inte nappat en enda gng under alla r. Fr vem faan vill spruta p toaletten och sen 5 minuter senare sitta i ett konferensrum och fundera ver va i helvete man gjorde?

knullar du ngon som du trffar p krogen kan du skita i att ringa, men det gr inte p jobbet lilla du

Fr att vinner en viss spnning och tillfredstllelse i endast tanken om det.
Vi jobbar som sagt inte p samma avdelning helt och hllet s ett sdant scenario kommer inte infinna sig.
Citera
2017-09-18, 16:04
Medlem
cheesepucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Det r vl bara att flrta tillbaka lite halvsubtilt s fr du se vart det r p vg.
Se det som en kul grej. Behver ju inte leda till ngot fysiskt heller.

S lyder min tankegng ocks.
Fr framst som lite harmls i brjan s fr vi se vart det leder
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här