Så egentligen är det en 25-årig vidrig och ljugande bidragsparasit, förmodligen afghan, som knivhuggit ytterligare en 25-30 årig muslimsk äcklig bidragsparasit till döds. 1-0 till Sverige alltså. Bara att hoppas att den vidriga 25-åriingen får ett långt straff med utvisning så blir det 2-0 till Sverige. Jävla parasiter.
Jo, from dagen du fyller 16. Men jag tror inte att asylsökande som varken har personnummer eller samordningsnummer finns med i folkbokföringsregistret.
Har hört genom en säkert källa att BO var i bråk på med någon skolan där han gick typ 2-3 veckor innan incidenten på F&S.
Sen genom en annan säkert källa så stack GM kniven i BO högra ljumskkanalen och träffade pulsåder. Några andra motionärer på F&S såg vad som hände och försökte stoppa blödningen.
Ambulans ringdes direkt och det tog en kvart innan de kom och han att bli ett stort blodpöl på golvet. Gymmet var avstängt för brottsplatsundersökning fram tills på tisdag.
GM går på ett introduktionsprogrammet på den kommunala gymnasieskolan i kommunen.
Gym som säljer årskort till HVB hemmen kommer att tappa alla andra betalande kunder.
Det finns ingen hederlig Svenson som vill dela gymmet med människor som inte följer uppsatta regler.
Jag har ett pausat gymkort och ringde mitt gym efter den här händelsen och frågade hur läget såg ut nuförtiden, dom rekommenderade mig att träna på vissa tider då det var mindre stökigt folk där.
Jag frågade om jag inte kunde få mitt medlemskap återbetalt.
Gym som säljer årskort till HVB hemmen kommer att tappa alla andra betalande kunder.
Det finns ingen hederlig Svenson som vill dela gymmet med människor som inte följer uppsatta regler.
Jag har ett pausat gymkort och ringde mitt gym efter den här händelsen och frågade hur läget såg ut nuförtiden, dom rekommenderade mig att träna på vissa tider då det var mindre stökigt folk där.
Jag frågade om jag inte kunde få mitt medlemskap återbetalt.
Har hört genom en säkert källa att BO var i bråk på med någon skolan där han gick typ 2-3 veckor innan incidenten på F&S.
Sen genom en annan säkert källa så stack GM kniven i BO högra ljumskkanalen och träffade pulsåder. Några andra motionärer på F&S såg vad som hände och försökte stoppa blödningen.
Ambulans ringdes direkt och det tog en kvart innan de kom och han att bli ett stort blodpöl på golvet. Gymmet var avstängt för brottsplatsundersökning fram tills på tisdag.
GM går på ett introduktionsprogrammet på den kommunala gymnasieskolan i kommunen.
Vad är detta för "säkra källor"? Polis eller vad för typ av källa?
"Utredningen av mordet på en 17-årig pojke inne på Friskis och Svettis i Ängelholm går vidare med vittnesförhör och tekniska undersökningar. Tidigast i november eller december lär åtal väckas."
Enligt stämningsansökan har den nu åtalade pojken, som vid brottet var 15 år, dödat 17-åringen genom att sticka honom tre gånger med en kniv. Enligt åklagaren begick han gärningen med uppsåt.
Dessa mord börjar bli helt vidriga! Inte ens på gymmet kan det vara lugn och ro. Knivhugga någon inne i omkläddningsrummet oavsett anledning är bara helt sjukt!
Precis som sd säger, dessa sjuka brott börjar bli normaliserat.
Han såg väldigt välbyggd för en 16åring. Anabola eller falsk ålder gissar jag på.
Anabola till ett svagt och aggressivt psyke på en 16åring kanske är svaret. Denna 16åring kommer komma ut igen och mörda. Den saken är klar.